Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hachy

Even Voorstellen Met Buitenrepo - Oogst Foto's!

Recommended Posts

je kan beter te weinig, dan te veel geven.

zodra je planten ineens gele punten gaan vertonen, direct verminderen met voeding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vallen gele bladeren onderaan de plant ook onder gele punten ?

 

Oh ja, ik hoorde overigens van diegene waar ik de plantjes van kreeg dat het K2 moest zijn, de soort dan. Dus dat is ook weer helder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

Shit, daar heb ik dus niets aan. ik heb het 1x gegeven. Ik ga wel even langs die growshop vragen of ik het nog terug kan brengen., fles was toch 12 euro ofzo.

 

Thanx voor de tip Whazzup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto's, gaat best wel lekker he? Ik vind ze nog prachtig groen, weinig geel blad. Da's toch een voordeel van volle grond he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er top uit hachy :wacko: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog lang zat tot je kunt oogsten, k zou me geen zorgen maken dat je te laat oogst.. :no

ziet er nog lekker groen uit, je toppen zullen alleen maar groter worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten Hachy :no

zeker nog niet oogsten, die kunnen nog wel een week of 3-4 als het niet nog langer is.

je toppen zullen er alleen maar op vooruit gaan :wOOt

succes!!

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou vooruit..

 

Wanneer zijn ze in bloei gegaan? Tel daar zo'n 9 weken bij op en ga dan nog eens kijken naar de trichomes. Wat dat zijn? Topics vol over :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

:no Ja die trichomes dat wist ik toevallig. Is 7 weken ook goed? 9 weken komt gewoon heel erg slecht uit.

 

Met mijn vraag bedoelde ik eigenlijk of het kwaad kon als ik wat eerder zou oogsten, afgezien van een lagere opbrengst. (persoonlijk vind ik die lagere opbrengst niet zo spannend, ik hoef er niet van de leven ofzo en doe het voor de lol.)

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga het toch weer anders doen. De plant die al het verste heen is die oogst ik vrijdag, de andere 2 laat ik nog even lekker doorbloeien en oogst ik later.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

 

Lijkt mij een goed plan Hachy, maarja ik heb de ballen verstand van wietplanten!

Maar denk dat dit voor JOU wel een oplossing is!

 

En nu maar hopen dat die Kleine (plant) deze week nog even een beste scheut krijgt!

 

 

Vette Topic trouwens heb je netjes gedaan (vind ik dan)

 

 

groetjes Kippie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga het toch weer anders doen. De plant die al het verste heen is die oogst ik vrijdag, de andere 2 laat ik nog even lekker doorbloeien en oogst ik later.

Ik zou hem toch echt nog wat langer laten staan hoor..

 

Lijkt mij een goed plan Hachy, maarja ik heb de ballen verstand van wietplanten!

Maar denk dat dit voor JOU wel een oplossing is!

Ten eerste: lees de opmerking over quoten.

Ten tweede: "Ik snap er niks van maar ik ben het er wel mee eens als het voor jou werkt": Ben je psycholoog? Het maakt niet uit als het te vroeg is als het je maar een lekker gevoel geeft ;). Thanks for the mental coaching :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, kippie is een bekende met een eigen kweekje die nog een repo moet maken :specool

 

Maarja Whazzup, soms komen de zaken gewoon niet zo goed uit. Ik heb alvast wat droogtouwtjes op zolder gespannen:

 

Hachy_week17_05.jpg

 

Hachy_week17_06.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke goed en slecht nieuws.

 

Het goede nieuws is: afgelopen vrijdag heb ik de kleinste plant geoogst, geknipt en opgehangen aan de touwtjes.

 

Hachy_week17_11.jpg

 

 

Hachy_week17_10.jpg

 

Hachy_week17_09.jpg

 

 

Hachy_week17_08.jpg

 

Hachy_week17_07.jpg

 

 

Het slechte nieuws is:

 

Door het weer van vandaag is alles tot de grond gaan hangen !! Wat moet ik nu doen ?

Ik ben bang voor top-rot, dat moeten we natuurlijk niet hebben.

Het liefst laat ik ze nog 1 a 2 weken staan, echter de voorspellingen zijn niet al te best...

 

Hachy_week18_01.jpg

 

 

Hachy_week18_02.jpg

 

Hachy_week18_03.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het nog effe aankijken, wel de plant door middel van stokken weer omhoog zetten.

vind je nou ineens wat meer rot, dan zou ik de hele boel omhakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx voor je tip Priester. Ik heb nog geen rot kunnen constateren, maarja ik ben dan ook een beginner. Wel veel bruine haartjes :specool

 

Ik zal in elk geval met stokken aan de gang gaan. Gaat lastig want die toppen zijn best zwaar geworden inmiddels!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe thanx,

 

Nou ik ben druk aan de gang geweest, kon geen stokken vinden die lang genoeg waren dus ben maar met touw aan de slag gegaan :specool

 

 

Hachy_week18_06.jpg

 

Hachy_week18_07.jpg

 

Hachy_week18_08.jpg

Hachy_week18_09.jpg

 

 

Dit topje was afgebroken dus direct maar even geknipt en te drogen gehangen:

Hachy_week18_05.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...