Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cannakid

Nieuwe Soort Voor Volgende Ronde

Recommended Posts

hallo iedereen,

ik ben net van start gegaan met een 3e ronde k2 en heb het nu eigelijk wel gezien met deze soort.

ik wil niet zeggen dan het slechte planten zijn, dat zeker niet, maar k wil nu wel eens iets totaal anders.

het liefst een soortje dat niet erg bekend is.

zelf ben ik al een maand of 3-4 op zoek naar Purple Kush zaden, maar kan deze helaas nergens vinden. :)

nu was dus de vraag of iemand van jullie misschien een leuk soortje weet.

misschien iets kleurrijks of een soortje dat nog niet zo bekend is, barst maar los!! :smoke

ik hoop op leuke reacties :wacko:

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites
En warom moet je perse beginnen met vogelvoer ?

?? :wacko:

vogelvoer??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha :wacko:

nouja, ik hoef niet perse te beginnen met vogelvoer/zaadjes, maar ik zoek gewoon een leuk soortje voor de volgende ronde.

that's all :)

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

white rose lijkt mij nog wel een keer mooi, eerst maar alle bekende soorten doen, ben ik weer een paar jaar verder :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
white rose lijkt mij nog wel een keer mooi, eerst maar alle bekende soorten doen, ben ik weer een paar jaar verder :smoke

Amnesia van soma :wacko: ,alleen die is wel duur en bloeit langer dan normaal. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey canna kid

 

Leuk soortje zoeken is lastig cannakid.

Kun je ons ook eens vertellen wat je in een soortje zoekt?

Indica/sativa hybrides,geur,smaak,enz....................

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties :smoke

@ sannie:

het liefst zou ik eens een rasechte sativa kweken, maar wat is ervan heb begrepen is dat hier niet makkelijk aan is te komen of heb ik dit fout?

de geur en smaak maakt me verder niet erg veel uit, als het maar te roken is :wOOt :wacko:

het hoeft ook geen makkelijke soort te zijn, mag best wat moeite kosten :)

ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je "Original Flo" wel leuk zal vinden. ik heb er nu zelf ook zaadjes van. En ik kan niet wachten hoe ze er uit komen te zien. (durt nog een jaar want ik kweek alleen buiten). Ik zou het echt vet vinden als je daar een verslag van zou kunnen maken.

Groetjes

GroenAlsGras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey gras,

waar zijn deze zaden tekoop?

ik ga ff wat info over deze soort zoeken :wacko:

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mono:

ach, kloten met zaad vind ik opzicht niet zo erg hoor.

ja, liever stekken natuurlijk, maarja helaas mag dat niet. :wacko:

dus zal ik het met zaad moeten doen.

maar daar zit ik echt niet mee.

bedankt voor je reactie :)

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zelf de C99 van Female Seeds nog wel eens willen proberen... Zeker nadat ik deze heb geproefd op de laaste meeting. Voor zover ik het heb gezien is dit echt een toppertje..

 

cinderalla99hg420.jpg

The C99 has been hailed as the "Holy Grail" by Bros Grimm and is an extremely productive, potent plant and very stable. Growers often note pre flowers between the age of 4 and 6 weeks. Node 6 is commonly where they start. The scent is very sweet and fruity. Yields are highly dependant on the methods used. Pruning style and number of plants/area make a BIG difference. The scent given off by Cinderella is NOT the typical "pot stench"...not at all skunky -she's sweet and fruity. When you rub the resin you can definitely smell it. C-99 is more psychedelic.

 

Several generations of this C’99 is selected on the more sativisch very psychedelic type, so they might need a week longer than the original C’99, but 8 weeks of 12/12 is still very short for such a fruity sativa.

 

 

 

swtnlgraine0ce12.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannakid

 

Wat dacht je van een jack herrer?

Flink veel sativa welke graag wat in de weegschaal brengt,niet te makkelijke soort waardoor je je kweek kunsten ook mooi kan checken :)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
C99 van Female Seeds...

The C99 has been hailed as the "Holy Grail" by Bros Grimm...

 

Stijlloos, je hebt het hier over verschillend zaad... Bros Grimm hebben de originele, de beste C99 zaden... Female Seeds maken een aftreksel... en ik geloof dat Gypsy Nirvana ook C99 F2 onder zijn eigen label uitbrengt!

 

Moaner, ik zie dat jouw smaak erg overeenkomt met de mijne... heb je Kushage?... ik nog maar 2 toppen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ SativaBelieva:

mooie pics bedankt voor de tip :P

 

@ stijlloos:

ook bendankt voor de tip, ik zal even gaan zoeken.

 

@ sannie:

tja, ik zou dolgraag eens JackHerrer kweken, maar die zaden gaan even iets boven mijn budget :)

ik wil best geld uit geven voor goede kwaliteit zaden, maar 100euro ovver 10 zaden gaat me even iets te ver.

bedankt voor de tip :jump:

 

@ iedereen:

als ik ze ergens goedkoop (40-60euro) JackHerrer zaden kan krijgen.. :offtopic

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo iedereen,

ik ben net van start gegaan met een 3e ronde k2 en heb het nu eigelijk wel gezien met deze soort.

ik wil niet zeggen dan het slechte planten zijn, dat zeker niet, maar k wil nu wel eens iets totaal anders.

het liefst een soortje dat niet erg bekend is.

zelf ben ik al een maand of 3-4 op zoek naar Purple Kush zaden, maar kan deze helaas nergens vinden. :offtopic

nu was dus de vraag of iemand van jullie misschien een leuk soortje weet.

misschien iets kleurrijks of een soortje dat nog niet zo bekend is, barst maar los!! :jump:

ik hoop op leuke reacties :)

 

-grz- Cannakid

hey, ik kan wel PURPLE KUSH X NORTHERN LIGHTS zaden vinden voor $84.00

 

PURPLE-KUSH-X-NORTHERN-LIGH.jpg

 

 

al vind ik ze er het plaatje niet echt goed uitzien

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeeee ik heb zo'n beetje het zelfde verhaal als cannakid.

ik heb de ak47 ook wel bekeken en zou wel wat anders willen poken.

maar dan weer niet de geijkte soorten als pp,k2.nlx,noemaar op.

 

ik dacht aan een specialiteit voor inde betere coffeeshop.

nu ken ik wel een cs die veel verschillende soorten verkoopt

en kan daar natuurlijk even kijken/vragen, maar eerst wil ik jullie

meningen en ideeën horen

 

en wat jullie weten over de orange bud b.v

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

De originele COB, komt van positronics in de jaren 80.

Positive-grow verkoopt nog steeds COB zaad... maar uiteraard niet meer door de originele kweker gemaakt. (positive-grow is de opvolger van positronics na faillisement in de jaren 90. De eigenaren van nu, zijn de medewerkers van toen, een aanraadbare GS overigens.)

De COB die ik de jaren 80 rookte was veel beter dan de COB van de laaste jaren. Goeie OB is voor mij zeker 10 jaar terug.

Ik zou nu gaan voor cindy99 (van gypsy) als je lekker fruitig wilt. Of Jack herer... (Cindy is een speciaal JH geweest...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog niet. kheb eerst nog andere plannen met men geld. maar ik hoop in 2007 er eindelijk werk van te maken.

kushage, amnesia en sd ibl en love potion zou ik nog willen.

ach ja, tis waar. amnesia heb ik, untested wel. dan maar mk-ultra in de plaats:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...