Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Afghany Warrior

The Warrior Heeft Je Wiettuintje Ontdekt !!

Recommended Posts

leuke planten :no

maar wat een rare dalmatiër :whistling

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een Dalmatiër ?

 

Dat is een afghaanse junkterriër :whistling

 

Zo gaat elke hond eruit zien met T.A.W. als opperhoofd :P

 

Die denkt namelijk dat alle honden Afghaande vechthonden zijn en lult net zo lang en stom met ze tot die het honden het zelf ook gaan geloven :no

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker niet rlx, andermans vrouwen inpikken...

 

Ieder jaar ben ik er nog kwijt geraakt, dit jaar nog maar 3 in de volle grond, maar kan er niet makkelijk bijkomen omdat het onkruid eromheen gigantisch is gegroeid. Maarja, als ik er niet bij kom, komt een ander zeker al niet op het idee daar te zoeken.

Oogsten deed ik altijd gewoon de hele plant achter op de aanhanger, en dan zakken erover, en thuis nog ff in de grond, totdat ik klaar ben met knippen. Dr gaat relatief maar weinig in een vuilniszak. of je moet de grote bladeren ook al goed eraf halen.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

The Warrior verzorgt ze ook dus heeft ie recht op de helft. Ik heb het net met mijn juridischadviseur besproken, en in het wetboek staat dat in dit geval ( een object zonder eigensdomsaanduiding) voor de eerlijke vinder is.

 

Overigens deel ik de plant met een onbekende liefhebber !!

Daarnaast heb ik vandaag hoog bezoek gehad van niemand minder dan Dr Spalk himself ...

 

Vol respect hebben we de laatste 2 dames die nu goed bloeien voorzien van spalken en verzorging.

Rippers zijn stom en roken het liefst groene scheutjes, The Warrior bezit 2 hersencellen die ook nog is met elkaar kunnen communiceren, hij heeft geduld ( als het aankomt op buds) en wacht ... nog maar een paar extra weekjes.

 

Fotos !!!!!

 

gallery_3606_515_59011.jpg

 

De plant hangt op dit moment erg slap we vrezen voor een beschadiging op het wortelstel vanwege de wind. De plant lag plat op de grond en de topjes wezen allemaal omhoog ( naturescrogg). Door het spalken hopen we dat ze erboven op komt.

 

gallery_3606_515_82170.jpg

 

De MAN himself in action ... Dr. Spalk is spalking and teaching the Warrior how to give first aid with no material except nature ....

 

gallery_3606_515_109863.jpg

 

Hopen dat dit nog even houdt ?!

 

gallery_3606_515_71596.jpg

 

Wat zijn ze groot .... terwijl zo in de open lucht ze weer klein lijken.

 

gallery_3606_515_26753.jpg

 

 

med_gallery_3606_515_91166.jpg

 

 

Het zal me overigens niets verbazen als die anonieme eigenaar stiekum meeleest en zich helemaal blauw lacht .. in dat geval !!

 

Neem is een echte bamboestok mee lamlul !!

Neem de volgende keer vrouwelijke stekken ipv alleen maar mannetjes sperma te kweken !!

En laat de helft staan voor mij !!

 

Ok groetjes

 

The Warrior ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe is onze patient (TAW) eigenlijk aan die obsessie gekomen?

 

 

TAW houdt van lange wandelingen in het volle maanlicht ....

Struint met windkracht 9 de kusten af ....

En wanneer het land lam licht van de sneeuw trekt ie zijn erop uit waar geen mensen durven te komen.

 

Zo vindt je wel is wat ....

 

Zo zie je wel is wat ....

 

@ Mono,

 

De meeting is in Limbo en in Friesland dacht ik !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dat als je planten ontdekt als blower en grower, dat je er gewoon een mooie top van mag hebben maar de helft vindt ik absurbt hoewel de eigenaar zen handen mag kussen omdat hij je evegoed alles kan opeisen.

ik zelf zou het niet erg vinden als ik zie dat iemand 1 top ervan heeft afgeknipt, dat is respect voor de eigenaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel Mr Spalk was aangenaam verrast bij TAW. Lekkere wandeling met wiet toe. Die guerilla ervaring uit Afghanistan kwam weer eens van pas met een mix van japanse bondage techniek om de spalk recht te houden bruce_h4h.gif

 

Na gedane arbeid is het goed roken. Effe paar budshotjes:

 

Afghani warrior (RIP)

gallery_5211_120_639696.jpg

 

 

gallery_5211_120_289942.jpg

 

 

Shack

gallery_5211_120_150048.jpg

 

 

Moet nog even bijkomen maar eerst indruk: Lichte toppen maar volkomen bezet met trichomes. Kruimelig droog met een zoete weeige geur bijna. Kruidig en fris als je ze openbreekt, prikkelend. Smooth smoke, zwaar wel, beetje prikkeltje, slow creeper. Op een moment, 5 minuten na het roken denk je: wauw, daar is ie :smoke

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou nog ééntje dan...

gallery_5211_120_559116.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met zo'n camera maak je van elk k*t-toppie een prachtige dikke but :wOOt

 

Zeker ook nog een mooi foto bewerkingsprogramma op je computer? :P

 

Ja ok,ik geef het toe. Ik ben gewoon jaloers :smoke

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe de foto is onbewerkt, uit het handje genomen, alleen kleurbalans iets bijgesteld en iets scherpgesteld i.v.m. het verkleinen van de foto. :P

 

Om goede foto's te maken heb je goede onderwerpen nodig Tokkie :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dit kan door je fototoestel op hoogste graad te zetten.

 

Dan knip je een stukje eruit, en verscherp je het met paint ofzo :smoke

 

owja, hoe scherp je foto's kan nemen heeft niets te maken met de hoeveelheid pixels van je schermpje. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

[off-topic] de budshots zijn niet bijgesneden, kunnen vanaf 3 cm van de bud worden gemaakt. Het verscherpen bij verkleinen doe ik alleen om de details beter uit te laten komen in een lager resolutie formaat, dat houdt de foto net zo "crispy" als hij was op hoge resolutie. Originele foto is 6 MP inderdaad en gemaakt bij de laagste ISO waarde om ruis te voorkomen.[/off-topic]

Share this post


Link to post
Share on other sites

het belangrijkste van je camera blijft je lens...

 

al heb je 800megapixels, als je lens kut is blijven je fotos ook slecht, ongeacht het aatal megapixeltjes...

dussehh, mooie lens whazzup! :smoke :P

 

 

ik blijf een beetje een dubbel gevoel overhouden aan de guerilla rip....eens gevonden blijft gevonden...maar ik weet hoe ik zou reageren als er iemand aan mn kindjes kwam.....

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, zonder taw was de oogst minder... hij hep dus wel iets verdient! Maar wel wat laten staan voor de plantert... en wees voorzichtig tegen oogsttijd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

amsterdam dat is in de buurt :lol: diemen, 5-10 minuten, abcoude ongeveer 10-15 minuten.

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Was natuurlijk te verwachten dat iemand die planten om zou hakken als er net drie witte haartjes op zitten.

En daarom ben jij ( de oogster) een ware loser, een schande voor dit land. Dan kan je wel wat lagere takken laten staan maar je blijft een echte Tokkie.

Ik hoop dat je, nu het droog is, er echt geen reet aan overhoudt sukkel.

volgend jaar moet je maar een ander plekkie zoeken of niet ?

 

En stel nou dat het niet de rechtmatige eigenaar was maar een gluurder van hier.

Voor jou geldt dan het volgende:

 

alles van bovenstaand plus dit extraatje ...

 

:specool

 

ps: Mij heb je er niet mee, ik rook liever echte wiet.

 

THIS TOPIC IS DEAD AND CAN BE CLOSED ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lullig want het was best een leuk topic. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...