Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Daantje

Eerste Kweek In Kweekton/zwerfketel.....

Recommended Posts

[EDIT] Onnodig quoten, gebruik voor een reply zonder quote de 'reply' knop onderaan. OF noem gewoon diegene die je adresseert door middel van @nickname.

 

 

He he,de ketelkoning himself..... :P ,

 

Je laat me dan ook direct weer de feiten voelen van het feit dat mijn eerste kweekje er veel beter had kunnen bijstaan en dat ik nog ff moet wachten tot ik kan zeggen BACK IN HET LAND :offtopic hahhahaha

 

Nee hoor alle gekheid op een stokje,ik wil je ff bedanken voor alle info dat je op dit forum beschikbaar hebt gestelt want ik heb er heel wat aan gehad.

 

Even voor alle duidelijkheid,ik hou er zeker niet van de vinger naar iemand anders te wijzen en wilde eigenlijk met mijn verhaal alleen maar de waarschuwingen die jullie geven benadrukken(goed opletten als je je stekken opgehaalt hebt)

Dit heb ik als leek/noob wel geprobeerd maar het stukje over preventief behandelen had ik nog niet meegekregen :) en diegene die mij met raad en daad bijgestaan heeft(die je dus als beginner toch wel vertrouwd)heeft mij hiervoor niet gewaarschuwd en beweerd vandaag de dag nog dat ze niet bij de stekkenboer vandaan gekomen zijn maar binnen gevlogen(zolder,niet onmogelijk maar goed :jump: ).

 

Deze is dan ook op de wannebe "doorgewinterde" kweker lijst gegaan en ben het lekker hier allemaal zelf aan het uitvogelen met een beetje hulp van medekwekers hier op het forum uiteraard.

Ik moet zeggen dat hier het kweekvirus aardig is toegeslagen en de volgende poging wil ik jou schema aan gaan houden denk ik.

 

Ik ben dus absoluut nog altijd een voorstander van de zwerf/soep ketel zoals tie hier minachtend word genoemt en ben superbenieuwd wat de volgende ronde gaat brengen.

 

Dalijk gaan de lampjes aan en ga ik de beloofde foto`s maken.....

 

Tot laterssss

 

Daantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang gewacht maar toch gekomen....

 

LET OP,SCHOKKENDE BEELDEN !! :)

 

med_gallery_6797_383_58996.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_211909.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_45628.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_71287.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_101525.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_65124.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_70896.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_24062.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_182064.jpg

 

 

Erg duidelijke foto`s kan je niet echt in zo`n ton maken maar heb m`n best gedaan,zoals ik al zei,tis een trieste bedoening maarja daar is niks meer aan te doen.

 

Groetjes Daantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hep ook wel eens santamaria gehad prachtige planten erg breed en groot maar wat ik hier ziet is gewoon klote ook als ze je pakken hep ie een probleem met zoveel planten.maarja ieder ze ding hoop dat je er veel afhaalt maar ze zijn nog lang niet klaar geloof ik succes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daan

 

alle begin is moeilijk...daaromook...wees blij en gerust dat er een forum is die jouw overal mee helpen wil...indien mogelijk..

 

al die know how hier op dit forum....jee dan moeten er toch giga tuinen komen de aankomende jaren...

 

afijn...de ton...idd het is jaammer hoe het eruit ziet....maar afijn....let daar maar niet op...want..ondanks wat iknu ga zeggen..heel veel mensen tegen de borst sttoot....mar het is net onkruid wat wij ...jullie..zij wij allemaal aan het kweken zijn..met die verstande...het is een oersterke plant..die heel wat tegen slagenkan hebben..

 

ten eerste....je hebt er veel te veel sletjes in gestopt.

de plant heeft geen bloei mogeijkheid...het crusiaale licht kan niet overal komen,

tip...minder planten...probeer gewoon eens 99 stuks....val je onder een andere categorie als er iemand ongewenst binnen komt....en ze hebben meer ruimte om te bloeien.

 

ten tweede.....begin met een hoge ec...kijk naar mijn schema...planten blijven klein..en hebben alle kans om dikke toppen te creeren.

 

ten derde.....niet spoelen......niet spoelen.....niet sspoelen...zo duidelijk....

 

plaats een bevochtiger in de ton.....zekers de eerste 3 weken...1 lamp aan...

 

plaats een klein ventilatortje in de ton.....zodat er een lucht verplaatsing plaats vind in de ton.

 

en indien mogelijk...probeer een overdruk mogelijkheid te creeeren...daarbij moet je wel zorgen dat je ton dicht is en een ggoede afzuiging(filter) hebt..

 

stop eens met water geven....voel de slab eens....met je vingers...de internodes zijn te groot geworden...hoge ec aanhouden

 

wat doe je met het retour water?

hoe lang moeten ze nog?

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

[EDIT] Onnodig quoten, gebruik voor een reply zonder quote de 'reply' knop onderaan. OF noem gewoon diegene die je adresseert door middel van @nickname.

 

 

Goeiesmorgenssss,

 

Bedankt voor je uitleg Whiz,ik zal ff per punt reactie geven...

 

het is een oersterke plant..die heel wat tegen slagenkan hebben..

Helemaal mee eens,wat deze kweek al doorgestaan heeft bewijst deze woorden maar al te goed(tot 42 graden overleeft tijdens de hittegolf)

 

ten eerste....je hebt er veel te veel sletjes in gestopt.

de plant heeft geen bloei mogeijkheid...het crusiaale licht kan niet overal komen,

tip...minder planten...probeer gewoon eens 99 stuks....val je onder een andere categorie als er iemand ongewenst binnen komt....en ze hebben meer ruimte om te bloeien.

 

Mee eens,is ook niet de bedoeling geweest er zoveel in te doen,twas de bedoeling 150 dames te plaatsen maar de ton kan er 350 hebben......Leek mij een redelijke verhouding.

Het zijn er meer geworden omdat ik er 50 extra had bestelt om als moederplant om te laten groeien voor stekjes.

Dit was in de crisistijd,geen enkele stek te krijgen maar m`n tonnetje stond al 2 maanden klaar,toen de stekjes eindelijk aankwamen kreeg ik de schrik van m`n leven want ze waren er erg beroerd aantoe,heb ze nog terug willen sturen,was achteraf beter geweest om wat meer geduld op te brengen dus zo zie je maar haastige spoed is zelden goed hahaha

Tja en omdat de stekjes zo triest waren wilde ik ze niet meer als moeders gaan opkweken en heb ik ze maar in de ton geplaatst ! :)

 

 

ten tweede.....begin met een hoge ec...kijk naar mijn schema...planten blijven klein..en hebben alle kans om dikke toppen te creeren.

 

Die poging heb ik zeker geprobeerd zoals je hebt kunnen lezen,de ellende was alleen dat toen die hittegolf zich aanmelde en ik al wat geel blad(gelige stipjes,achteraf de spint)kreeg ik het advies de Ec lager te zetten :jump:

 

ten derde.....niet spoelen......niet spoelen.....niet sspoelen...zo duidelijk....

 

hahaha helemaal duidelijk jah... :P of eigenlijk toch niet want nu vraag ik mij af over welk soort spoelen je het hebt.

Bedoel je het spoelen tijdens de bloei of het spoelen om je voedingsresten eruit te halen aan het einde van de rit,want das nou net wat ik hier van het forum heb geleerd ?En waar ik niet uit ben wat te doen en wat precies de bedoeling is....

 

plaats een bevochtiger in de ton.....zekers de eerste 3 weken...1 lamp aan...

Deze vat ik niet zo,zoals je hebt kunnen lezen heb ik helemaal geen probleem gehad om m`n luchtvochtigheid op pijl te houden,toevallig heb ik zelf idd de eerste 2/3 weken 1 lamp uitgedaan,alleen dit was ivm. de aanhoudende hitte dus geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen,eigenlijk gewoon logica in mijn ogen maar goed.

 

plaats een klein ventilatortje in de ton.....zodat er een lucht verplaatsing plaats vind in de ton.

Volgens mij is dit al het geval aangezien ik aan de koolstoffilter de ventilator bevestigt heb die voor de luchtcirculatie zorgt ?

 

In het midden van het deksel zie je de ventilator....

med_gallery_6797_383_58996.jpg

 

 

 

 

 

en indien mogelijk...probeer een overdruk mogelijkheid te creeeren...daarbij moet je wel zorgen dat je ton dicht is en een ggoede afzuiging(filter) hebt..

Deze vind ik intresant want daar moet ik nog wel wat aan kunnen doen alleen snap ik niet goed hoe.

Ik heb 2 slangen die uit het deksel komen voor het in en uit laten van verse lucht,nu had ik na het spintdrama aan de uiteinde een panty gezet zodat er zeker niks via die openingen naar binnen kon komen(rondvliegend spint eejjj hahahah).

Nu zie je duidelijk welke aanzuigt en welke niet dus is mijn vraag hoe moet ik dit veranderen om die onderdruk te creeren,de ton is goed afgesloten en heb denk ik een goede filter....?

 

stop eens met water geven....voel de slab eens....met je vingers...de internodes zijn te groot geworden...hoge ec aanhouden

Hmmm,tja stoppen met water geven ? Dacht eigenlijk dat dat netjes verliep,behalve de Ec dan....

 

wat doe je met het retour water?

hoe lang moeten ze nog?

Het retourwater loopt direct weer terug in het vat,de luchtvochtigheid stijgt hier dan ff een paar procentjes van maar zakt weer net zo netjes.

Ze krijgen nu om de 2 uur te drinken dus dat is 6 x per nacht,zal ik dat dan om de 3 uur doen zodat ze 2 x minder krijgen?

 

Ze moeten nog 3 weken maar zag op het forum dat santa`s nog wel eens tot 11 weken lang bloeien ...?

 

Zo dat was een stevige kost op de vroege morgen hahahah,sorry voor al de vragen maar ja your the ketelking hier dusja hihihhi

 

Groetjes Daantje

 

 

 

 

hep ook wel eens santamaria gehad prachtige planten erg breed en groot maar wat ik hier ziet is gewoon klote ook als ze je pakken hep ie een probleem met zoveel planten.maarja ieder ze ding hoop dat je er veel afhaalt maar ze zijn nog lang niet klaar geloof ik succes :offtopic

 

 

 

Goeiesmorgens Bierkratje,

 

Je hebt helemaal gelijk maar heb je gewaarschuwd voor de schokkende beelden eejjj,mee kon ik niet doen hahahha

Het grappige is wel dat je niet goed op de foto kan zien hoe het onderste gedeelte eruit ziet en das nog helemaal zo triest niet dan de bovenkant dus hoop ik ook nog op wat lekkers aan het einde van de rit over ongeveer 3 weekjes...

 

Tis afwachten en een goede leerschool geweest,de volgende ronde gaat het helemaal goed komen hahaah zei ze zelfverzekerd

 

Thanxx voor je reactie,tot laterssss

 

Daantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daan,

 

spoelen.....niet tussen door bedoel ik daarmee.

om de slabs weer te kunnen gebruiken...dan doe je net als je op aarde kweekt...de laatste 2 weken geen voeding meer te geven..dus alleen maar water.....en de laatse paar dagen geef je helemaal geen water meer...zodat ze alles uit de slabs trekken.

 

LV. moet zekers op 70/80% zijn de eerste 2/3 weken.

spint krijg je,,,,lage LV en hige temp.

 

op je foto zie ik idd je afzuiger zitten....nu mis ik alleen nog de slang er tussen...zodat de warmte van je lmpen afgezogen worden.....zorg erwel voor dat dat er ruimte onder is....

 

plaats 2 slangen op de 2 passieve ingangen...zet er een t-stuk tussen en zet r een 125mm ruck aanvast..dan heb je een geforceerde...actieve inblaas....toeren talregelaar er tussen en je kan er een overdruk mee kweken

 

kijk....je hebt de afzuiger op het deksel zitten en je passieve aanzuiging....dus er komt bijna geen frisse ucht in de ketel zelf...

 

zet een slang tussen je afzuiger en de cooltube.....dan zuigt die de lucht aan vanaf de bodem....dus de passieve lucht ingang....heeft dan wel nut...dat de frisse lucht door de hele ketel gaat.

 

kies de volgende keer niet voor de SM santas

sante is te groot....als je kan kiezen...kies dan voor PP.

 

succes

 

ps....13/11 zeg je is een tip van mij......klopt als een bus...maar niet in week 2 al.

lees mijn verslag cq kweekschema nog eens goed door...dan zul je zien dat ik niet in week 2 al op 13/11 zit...

 

Start: E.c. 1.6 + DNA cel 1 . PH 5.4 12 uur licht de hele week 1

 

E.c. 1.8 + DNA cel 1 . PH 5.6 12 uur licht de hele week 2

 

E.c. 2.0 + DNA cel 2 . PH 5.8 Om de dag het licht verlengen met 15 minuten

 

E.c. 2.2 + DNA cel 2 . PH 5.8 13 uur licht de hele week 4

 

E.c. 2.4 + DNA cel 2 . PH 5.8 13 uur licht de hele week 5

 

E.c. 2.4 + DNA cel 3 + SHOOTING POWDER . PH 5,9 13 uur licht de hele week 6

 

E.c. 2.4+ DNA cel 3 + SHOOTING POWDER dubbele dosering . PH 6,0 13 uur licht de hele week 7

 

E.c. 2.4 + DNA cel 3 + SHOOTING POWDER . PH 6,2 13 uur licht de hele week 8

 

E.C. 2.0. PH 6,0 3 dagen , dan EEN FEESTJE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daan,

 

 

Hoi Hoi Whizzz,

 

op je foto zie ik idd je afzuiger zitten....nu mis ik alleen nog de slang er tussen...zodat de warmte van je lmpen afgezogen worden.....zorg erwel voor dat dat er ruimte onder is....

 

Oke,dat klopt....zal ik bij de volgende ronde aanpassen :jump:

 

plaats 2 slangen op de 2 passieve ingangen...zet er een t-stuk tussen en zet r een 125mm ruck aanvast..dan heb je een geforceerde...actieve inblaas....toeren talregelaar er tussen en je kan er een overdruk mee kweken

 

Alleen de 125mm ruck zit er welal tussen hoor alleen deze kon je nog niet zien..... :) nou snap ik alleen het gedeelte van het t stukje niet ?

 

Ik heb dus op m`n deksel de Ruck 4-standen buisventilator zitten met daaraan gekoppelt de koolstoffilter en 2 buizen voor verse lucht.

 

Ruck RK125L 4-standen buisventilator 355 m³ - ø 125 mm

 

gallery_6797_383_15351.jpg

 

Wat ik van jou uitleg begrijp is dat er een t stuk tussen de ventilator(buintenkant) en de cooltubes(binnenkant) moet komen ?

 

Tis een beetje lastig te visualiseren wat je precies bedoelt dus sorry voor de vele vragen maar wil het graag de volgende ronde goed doen eejjjj :offtopic

 

Ik zag ook dat jij via de zijkant in je ton kan maar ik moet alles via het deksel doen,jij hebt 3 lampen en ik 2 die niet vast zitten aan de ventilator en hoe ik die daaraan vast moet maken weet ik eerlijk gezegt ook niet.

Ik zag op jou foto`s dat je bovenste lamp direct tegen je deksel aanzitten dus heb jij dit probleem niet......

Het ophogen van de cooltubes is geen probleem alleen nu de bovenkant nog ?

 

Dus m`n 2 concrete vragen zijn,hoe bevestig ik de cooltubes aan m`n ventilator en wat/hoe bedoel je met het t stukje....

 

Ik zal de komende dagen weer ff foto`s maken want wonderbaarlijk trekken de dames lekker bij :P Tis zoals je zegt idd de grootste onkruid die er bestaat en kan zeker wel wat hebben jah hahahha

Moet zeggen dat ik er niet meer zoveel van verwachte maar als tie zo nog 2/3 weekjes doorgaat dan ben ik reuze tevreden met m`n eerste kweekje en is het idd toch nog een klein feesie !! :no

 

Groetjes Daantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Daantje,

 

 

ik heb ook een ketel [slettebak :no ]...volgens mij dezelfde als jij.

en ben ook een believer; that makes three of us!

 

Ik zal even wat fotos plaatsen hoe ik de afzuiging geregeld heb, (dank aan Whiz) want op deze manier zuigt ie niet de ton leeg maar, logisch, via de weg van de minste weerstand: recht uit de inlaatgaten...das niet de bedoeling.

 

Ook ben ik benieuwd waarom je niet gewoon de dames hun gereserveerde zitplaatsen hebt gewezen? Is toch mooi zo'n balkonplaats?Iedereen heeft dan zicht op de lichtshow in het midden en zo krijg je geen ontevreden klanten.

nog een vraagje: hoe geef je voeding?

 

hier de fotos van de cooltube:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?act=modu...m&album=177

 

cheers

Nurt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiesmorgens Nurtury,

 

Bedankt voor de info,leuk dat er meer soepketelliefhebbers opstaan..... :P

 

Ook ik heb ondertussen met behulp van The Whiz de onderdruk voor elkaar gekregen,kep het gewoonweg niet geweten anders had ik het natuurlijk al veel eerder gedaan :whistling

 

De dames zijn niet goed verdeelt omdat ik meer plaats had dan ik dacht......

Nu ben ik bijna op het eind en kan ik wel stellen dat de dames die lager zitten stukken beter ontwikkelt zijn dan de bovenkant dus daarmee gaat het balkon verhaal mee het putje in hihihhi

 

Ik geef voeding via drippers en een dompelpomp,ik zal er volgende keer een foto van bijplaatsen.

Het drianwater loopt gelijk via het putje terug het vat in.....

 

Ik ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen dus zal je zeker blijven volgen,ik moet nog effetjes en zal een deze dagen nieuwe foto`s plaatsen....

 

Groetjes en succes !

 

Daantje :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga zo door...

 

doet me een deugd...en smane komen we er zekers uit....

 

daan...hoe gaat het daar met jou....?

zie geen mail retour komen dus je zal het wel begrijpen allemaal.

 

als er vragen zijn....zal ze zeker allemaal beantwoorden als het in mijn kunde ligt...

 

succes allemaal...

 

 

 

heb nog een cpl ketel te koop

en een Colliseum....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies...zo dacht ik ook,geen nieuws goed nieuws toch hahahha

 

Het gaat hier allemaal naar wens en kan nie wachten tot de dames klaar zijn eindelijk,kweet dak geen topopbrengst zal halen maar zoals het er nu bijstaat ben ik allang tevreden na de tegenslagen.

Het zullen wel wat fluffie toppies worden maar ze ruiken al zo lekker hihihi.

 

Ik heb dan ook goede moed voor de volgende ronde want wat ik al eerder zei,als ik de hittegolf(en met mij velen andere :no ) en de spint niet had gehad dan was het vast een ander verhaal geweest,twas een mooie leerschool dus al met al ruim tevreden tot nu toe !

 

Zal vanavond ff nieuwe foto`s plaatsen....

 

Groetjes en bedankt weer Whizzzzz

 

Daantje

 

PS:Als ik iemand voor je weet voor de ton of colliseum dan laat ik het je weten,stuur me even via de mail je vraagprijs en als je wilt nog ff de foto`s van je kweekjes oke.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 7

 

13/11 licht

150/150 ml a/b Canna op 150 liter water

EC op 1.7

Ph tussen de 5.5 en 6.2

Luchtvochtigheid op 40/45% met lampen aan,60/65% met lampen uit.

Temp. lampen aan 29 graden,lampen uit 22 graden.

 

1.8 ml No Mercy guana extract

3 tabletten CO-2 van No Mercy ( 3 x keer in de week,1 tablet per 100 liter)

2 theelepeltjes bacterial van No mercy (2 x per week)

 

Deze week heeft m`n tonnetje me echt weten te verbazen...... :no

 

med_gallery_6797_383_145244.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_119859.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_113374.jpg

 

 

med_gallery_6797_383_119598.jpg

 

 

Voor de kenners graag jullie mening en inschatting hoelang ze nog moeten...

 

Groetjes Daantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daan,

 

als ik jou was zou ik een bezoek je bij je supplier gaan doen

vraag naar shooting powder van House and garden...5 zakjes..25euro.

 

als ik je topjes zie....zou ik zeggen...geef deze week eens Bud XL mee....50ml op 100l

en 1 zakje shooting powder....oplossen in een aparte emmer warm water...daarna mee mengen in de ton.

 

die week erop 100ml op 100l bud xl en 2 zakjes shooting powder.....en die week daarop het zelfde....

 

vind je ec ook te laag...moet zekers boven de 2.0 zijn nu.

 

je toppen moeten hard worden...gaan groeien. en die witte draadjes moeten bruin worden....het blad moet zekers voor 80% geel of weg zijn...dan kan je pas zeggen..ok ik zet de schaar erin,

door die spint en de warmte hebben ze een achter stand opgelopen...dus ...je kan nog wel 3 weken door...je zult verbaasd zijn...wat er nu nog kan gebeuren met die heerlijke sletjes...

 

succes.

 

ps stop maar met die co2 tabletten...weet ze zijn niet duur..maar hebben geen toevoegende waarde met waar jij mee bezig bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daan,

 

Wanneer geef je voeding?

wanneer ververs je je vat?

hoelang doe je met 1 vat...maximaal een week...

dus bij het volgende vat breng je je ec naar 2.0 toe...

 

of je gooit nu alles weg in je vat en begint met een schoon vat met een EC van 2,0 PH 6,0

 

denk aan de BUD XL en Shooting Powder.

 

als je dat allemaal niet wil halen...kan je het ook eens met Superthrive proberen. is een wonder middel.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou Banananas,

 

Beetje uit je hum ofzo he,ten eerste was jou niks gevraagt en ten tweede als je dan wilt antwoorden kan je best ff relaxt doen toch.

Ik snap ook wel dat je normaal gezien met 1 puntje per week opbouwd maar als je ff iets meer gelezen zou hebben dan zou je snappen dat dit een tussentijdse ophoging is en aangezien ik ver op het eind ben wil ik niet zomaar zonder het ff nagevraagt te hebben m`n ec met 3 punten omhoog doen.

 

Dus sorry banananas,het spijt me heel erg dat ik dit forum gebruik voor zulke vragen want ja,we zijn allemaal net als jij gelijk doorgewinterde kwekers toch ?

 

:whistling :P ;) :wOOt :lol: :D :wOOt :wOOt :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whiz,

 

De lampen gaan om 10 uur s`avonds aan en dan krijgen ze de eerste watergift,dit om de 3 uur dus 4x per nacht,laatste watergift 7 uur s`ochtens...

 

Ik ververs 1 x keer per week het vat(vrijdags)al in de middag zodat de bacterien in kunnen weken voor de eerste watergift.

 

Heb net ff naar de bud xl,shooting powder en de superthrive gezocht en zal van de week kijken welke ik kan halen en het vat verversen met een van de 2 opties(bud xl+shooting powder of de superthrive)

 

 

Daantje

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, ik denk dat je dit helemaal verkeerd opneemt hoor!!! Ik roep eigenlijk niet, ik zeg dit eigenlijk gewoon.

 

 

En eigenlijk wil ik je zo nog aanmoedigen ook :whistling

 

DIT IS ZEKER NIET SLECHT BEDOELT

 

Of ga je, omdat dit ook met "shift " geschreven is, denken dat ik roep? :P

 

 

Nog veel succes, en sorry als ik je zou beledigd hebben :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke,excusses dan...ik gebruik het uitroepteken om iets uit te roepen vandaar maar goed beetje offtopic

 

Jij ook succes met je dame(s)?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daantje, hoe gaat het er nog mee. ben het net aan het doorlezen en nu stopt je topic! :smoke

 

Heb je nog een updateje voor ons?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...