Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jaydeem

Kweek Software Voor De Pc

Recommended Posts

Nice nice ;)

 

Als het product eenmaal af hebt en je zoekt een plek om 't aan de man te brengen :no

 

 

Keep it up honda, ik wacht met spanning af op de volgende update...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Mooi project, maar is een plc besturing niet stabieler.

Een paar voelers op een plc aansluiten voor de temperatuur en de LV en hij regeld alles naar ingestelde waarden.

stuurt je fan aan, je kachel etc etc

Verder kun je er de lampen op aansluiten , zelfs automatisch van 18/6 naar 12/12 overschakelen.

Begin de wereld van plc net een beetje te ondekken op het werk.

 

Maar verder een mooi project.

Hoop dat het werkt.

 

groeten jeroen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja een plc heb ik ook al het een en ander over gehoord!!!

 

ben me er nu ook pas een tijdje in het verdiepen!!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet om reclame te maken ofzo, maar ik kan deze jongens zeer aanbevelen voor het schakelen van dingen. Typisch gevalletje LSD. Lomp, Simpel, Duurzaam/Doeltreffend (doorhalen wat niet van toepassing is). 240V bij 40A, kun je 2 groepen tegelijk mee schakelen :verrygood

 

In mijn project heb ik ze gebruikt omdat ze direct door een LPT poort kunnen worden aangestuurd en ik er in totaal toch geen 8 nodig had.

En met maximaal 400x schakelen per sec kun je ze ook gebruiken als el-cheapo fan regelaars, mits je een fan hebt die tegen die manier van 'dimmen' kan.

 

Uit nieuwschierigheid, wat voor sensoren gebruik je? Ik heb hele oude lab instrumenten gebruikt, dingen die zelf RS-232 praatten, maar die hebben hun beste tijd wel gehad.

 

 

 

 

oh... ik zie nu dat die D2440's best prijzig zijn. Ik heb er van m'n ouwe heer ooit een doos van die dingen gekregen toen hij de huismanager ging upgraden. Ze zijn in elk geval LSD genoeg om na 20 jaar in een huismanager te hebben gezeten nog steeds prima dienst te kunnen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geil zekker een topiq die ik ga volgen op de wepside van conrad kun je mooie relais koopen die geschakelt woren doormidel van een pc die met usb verbonden is

 

 

in de toekomst ga ik ook voor automatisren :rofl

 

 

knetter stoned weet af en toe niet meer hoe je worden schrijft :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo knetter dat je de datum niet meer kon lezen ? :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...