Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kwekerus

Met Minder Meer

Recommended Posts

Beste kwekers,

 

 

Ik wil met een experiment beginnen onder het motto: Met Minder Meer! Ik wil met 8 Planten op c.a. 2,5m2 met 50 Liter kuipen per plant gaan werken. Ik hang er 4 lampen boven: 2x 400w en 2x 600. LV en temp. goed regelbaar etc.

Grond is van batmix, voeding canna flores en pk 13/14.

 

Wat zou ik minimaal moeten behalen denken jullie?

 

 

P.s. Uiterraard doe ik ze na 5/6 dagen groei toppen. dit om ze dikke zijtakken te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool :rofl hoelang wil je ze laten voorgroeien.?..en passen die 8 50liter kuipen wel op 2,5m².

waarom 2 keer 400 en 2 keer 600...hang je ze om en om?

fotootje is wel cool...

 

 

suc6... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000w totaal hmmm... Nou als je beetje leuk kan kweken +/- zo'n 1,5 kg is toch zeker wel haalbaar(meer ook wel :rofl), met iets langere voorgroei week of 2/3 moet je toch zeker wel die kant op geraken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja denk dat je makkelijk de 1,5 kg kan gaan halen en misschien ook wel beetje meer nog hang van je zelf af

 

maar als ik jou was zou ik dan gewoon 4 600wat lampen hangen inplaats van 2van 400 wat en 2 van 600 wat

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien verstandig om een week na het toppen nog een keer te toppen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
cool :wOOt hoelang wil je ze laten voorgroeien.?..en passen die 8 50liter kuipen wel op 2,5m².

waarom 2 keer 400 en 2 keer 600...hang je ze om en om?

fotootje is wel cool...

suc6... :)

 

-ja 8 kuipen passen er ongeveer wel in.. je kan er zelfs nog 11 liters tussen zetten dan, maar dan haal je t effect van de ruimte weer weg.

-ik laat ze idd 14 dagen voorgroeien, met alleen de 400 watts aan en 8 weken bloeien. (NLX)

 

-Waarom 2x 400 en 2x 600: Simpelweg vanwege de warmte.. als er een meterfilter inpaste dan had ik t wel gedaan maar helaas, Dus idd hang ik ze om en om. ik plaats later wel een fotootje.

 

P.s. Kosten van zo'n supergrow kast: E750,-

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders misschien cooltube en dan 4x 600 watt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...