Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
murphy

De Lul

Recommended Posts

vanavond thuis gekomen . is mijn hokkie weg . wat nu 13 plantjes in een igrowkast . brief in de bus dat ik mij morgen avond moet melden op het buro . tevens zijn de toppen die hingen te drogen mee genomen zwaar klote dus . staat in de brief 65 koppen van wiet planten , maar waren ook maar 12 plantjes waren zo groot dat ik ze in gedeelten heb geknipt. zal wel niet de strop krijgen maar ben er echt kapot van .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das zwaar klote man :smoke

 

Veel sterkte

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn kerel!

Het zal je maar gebeuren dat je hok is weggehaald. Echt klote voor je!

 

Maar ik vraag me dan wel af hoe de politie? in je huis is gekomen?

 

Sterkte ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn door slaapkamerraam naar binnen geklommen , weet niet of dat mag maja tis wel weg nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat mag zeker niet dat ze zomaar bij je naar binnen gaan zonder dat ze jouw persoonlijk toestemming hebben gevraagt of een huiszoekingsbevel hebben geshowt..

 

zou er zeker tegen in beroep gaan o.i.d.

 

want dat gaat zeker niet door dat feesje dat ze dingen weg kapen uit huizen zonder toestemming..

 

gozer...want dat is gewoon INBREKEN... en nix anders..ookal zijn ze van de politie..

 

ik zou er zeker over beginnen !

 

succes verder !

 

greetz thugboy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor hetzelfde geld mochten ze niet naar binnen !! gebeurd vaak genoeg ik zou dat uitzoeken . Wat staat er precies in de inleiding van de brief dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor hetzelfde geld mochten ze niet naar binnen !! gebeurd vaak genoeg ik zou dat uitzoeken . Wat staat er precies in de inleiding van de brief dan?

op dinsdag te 09;45uur ben ik;vergezeldvan 1 persoonopsporingsamdtenaar,1 ter voorkomingof bestrijding van ernstig of onmiddelijk gevaar voor deveiligheid van personenof goederen ,terstonds en zonder schriftelijke machtigging. krachtens een bemachtiging: r,d banis hodanig heid inspecteur,welke machtiging op 4 julie 2006 is afgegeven op grond van artikel9 van de opiumwet . binnengetreden in de woningaann (adres) zonder toestemming van een persoon die opgaf te zijn en genaamd: bij afwezigheid van de bewoner en derhalve zonder toestemming . zulks ter tenuitvoerlegging van een rechterlijke beslissing. uitvoering vaneen bevel tot medebrenging . aanhouding niemand. inbeslagname van , huiszoeking . voorafgaande het binnentreden van de woning heb ik ik mij door het tonen van mijn legimitatiebewijs geligitimeerd . de hierboven vermelde machtiging niet getoond.het doel van binnen treden niet medegedeeld omdat ; wij verbalisanten zijn binnengetreden via het slaapkamer raam boven de carport. dit raam stond open en zo konden wij de woning naar binnen treden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak voor de zekerheid nog ff fotootje(indien mogelijk) van de stammetjes(als die er nog staan?) :bier

 

Want 13 (raar aantal ook!) is tuurlijk iets anders dan 65! :smoke

 

S6

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt alles is weg het hok de nieuwe plantkes stonden alweer in de groei pfff . het enigste wat wel vreemd is hoorde ik van de buren dat alles in de vuilniswagen is gegooit , behalve de gedroogde toppen die al verkocht waren eingenlijk echt huilen dus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die smerissen hebben dus gewoon wat geroken en gelijk een machtiging (tot binnentreding)aangevraagd bij de dienstdoende hulpofficier van justitie.

Wat een galbakken voor die paar plantjes :bier

 

komt je alleen op een bekeuring te staan en je spullen kwijt natuurlijk.

 

sterkte Tokkie

 

voor die nieuwe krijg je natuurlijk ook een bon he.

Die tellen ze gewoon ff mee als planten :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ok dat snap ik maar is wel rechtmatig geweest dan om zo naar binnen te gaan ? en 13 plantjes zouden er 12 van over blijven heb altijd paar reserve de beste ga ( ging ) ik mee door maja morgen om 19,00 uur op buro zijn zeg niks te veel vrijdag naar advokaat toe . kan nooit zo donker worden of het wort wel weer licht denk ik maar dan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze moeten boeven gaan vangen!

 

die lui, ze hebben echt niks te doen, en doen alleen maar wat hun leuk lijkt, zo ziet het eruit, vandaag ook weer

 

Ruzie op school, vrij serieus maar dat maakt niet uit, heeft een of andere tuthola de politie gebelt, komen ze gewoon met 2 busjes, en 4 man aanzetten, voor 2 ruziende kerels van een jaar of 17 politie, ik vind ze maar raar af en toe, het zal misschien best allemaal in de regelementen staan, maar het is onzin, en als dan iemand een paar plantjes heeft, sneaken die eikels gewoon je huis binnen en roven echt ALLES mee!

 

not good, sterkte!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hoewel ik ook moet zeggen dat ze ook goede dingen doen he!

 

ben niet helemaal negatief, kom nou :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terstonds binnentreden? Hmmm werkt voor een advocaat lijkt mij... Er kan een hoop hier in NL maar dit is een lastig zaakje...

 

Morgen naar 't buro gaan en zeggen dat je op dat moment niks te verklaren hebt. Voor die paar plantjes houden ze je niet vast. Morgenochtend direct een advocaat regelen. Misschien dat je André Beckers kan krijgen op pro-deo basis maar ik zou hem morgenochtend direct er even over bellen op nr. 046-426 0140...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjeezus schrikken man, zo zie je maar dat het ook de kleine kweker kan overkomen...

 

"voorafgaande het binnentreden van de woning heb ik ik mij door het tonen van mijn legimitatiebewijs geligitimeerd . "

 

Ik vraag me af aan wie hij zich gelegitimeerd heeft??? Aan de voordeur? Aan de gevel? Aan je buren?

IK zou me ook maar gaan afvragen hoe ze er in godsnaam achtergekomen zijn... meestal via een tip.

( van één van je buren die misschien een hekel aan je heeft? ) Wél belangrijk dat je effe uitzoekt wie je er bij gelapt heeft.

 

Kan bijv. ook nog zijn:

 

- dat de agent het idd zelf geroken heeft

- opgespoord dmv warmte detectie

- rondje door de buurt wandelen met politiehond

- mensen die je met zakken potgrond hebben zien slepen ofzo (= meldpunt M voor de ware klikhelden!)

- misschien wel via internet/forums ( ik vraag me af of ze dat als opsporingsmethode gebruiken)

 

Ik vind het heel jammer voor je man, ik probeer me voor te stellen hoe het is.

 

gr Budniac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

En dat voor zo'n kastje..... :smoke

Ze hebben gewoon een papiertje gehad van de officier dat ze binnen mochten, ook zonder dat er iemand thuis is. Het zal wel handig zijn om een advocaat met ervaring in deze zaken te hebben dan kan je van die 65 hopelijk weer minder maken. Ze proberen je te naaien waar je bij staat. Doen alsof ze er zoveel verstand van hebben maar als ze het zo kunnen draaien dat het ineens 65 is dan laat al die 'kennis' ze ineens in de steek.

 

De straf zal wel meevallen, maar je spullen kwijt is erger. Heb ik ook wel eens gedacht. Dat je erbij staat en moet zien hoe ze al je mooie spullen en je prachtige plantjes uit zo'n hok trekken. Dat doet pas pijn!!!!

 

Sterkte man, en hou ons op de hoogte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjesus murphy :bier ,dit is echt de nachtmerrie van ons allemaal natuurlijk...

al die tijd die je er ingestoken hebt,verzorgen van je dames,het werk aan je hok om alles optimaal te krijgen..alles in 1 klap weg :smoke en dat voor die paar plantjes het is echt niet te filmen..

Beesten zijn het,ik wens je veel sterkte en heel belangrijk: vertel ze zo min mogelijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ja Zoals Stijlloos ook al zei: laat je niet verleiden tot een verklaring voor je een advocaat gesproken hebt. Soms zijn ze heel sneaky met je uitspraken uitlokken door dingen te beweren die zwaar overdreven zijn zodat jij je wilt verdedigen en roept 'ik had maar 13 planten staan'. Niets zeggen, ook niet als jij denkt dat het in je voordeel is. Eerst met een advocaat overleggen, die weten wat handig is om te verklaren en kunnen nog alle kanten uit zolang jij niets hebt lopen vertellen op het buro.

Niet de stoere vent uit gaan hangen, gewoon meewerken, maar niets zeggen. Dat is altijd in je voordeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
echt alles is weg het hok de nieuwe plantkes stonden alweer in de groei pfff . het enigste wat wel vreemd is hoorde ik van de buren dat alles in de vuilniswagen is gegooit , behalve de gedroogde toppen die al verkocht waren eingenlijk echt huilen dus .

 

Hoeveel nieuwe plantkes stonden alweer in de groei?

Want die tellen ze gewoon mee als volwaardige plant. Daarom worden stekkenboeren zo hard aangepakt.

Dus als je er voor dit keer bijvoorbeeld 40 had voorgroeien naast de andere die klaar waren dan tellen ze die mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Als ik goed heb gelezen: 13 in de kast en een stuk of 12/13 te drogen. Valt dus mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen man!

 

wel moet ik zeggen dat iedereen hier weet dat het gewoon niet mag, zo'n hok. Superkut voor je en ik hoop dat je dmv een advokaat hier het beste uit kan halen, maar ik vind wel dat je verlies met opgeheven hoofd moet nemen. Je loopt een risico en het is helaas kut afgelopen nu voor jou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk ook al neem je de beste advocaat in handen, dat het weinig opschiet, ze zijn zomaar je huis binnengeslopen, dat is fout, maar uiteindelijk heb jij planten onder een lamp staan, en dat mag niet

 

maar daarom niet minder kut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn verschillende machtigingen. Ik vraag me af wat men had gedaan indien dat raam niet open stond.

 

Hieraan zie trouwens weer goed dat de mogelijke onveiligheid van een kweekruimte de belangrijkste reden vormt om langs te komen in het geval van een kleine kweek .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Open gebroken, die gasten zijn lui en kiezen altijd eerst de makkelijkste weg. Als er dan een raam open staat is keus snel gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...