Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Snowy

Ljouwerd Of Grunningen

Recommended Posts

Er zijn nogal wat randstad kwekers op dit forum.. maar misschien is het ook een idee om voor de niet in de randstad wonenden een meeting te organiseren. Met een beetje geluk kunnen we dan misschien ook nog wat van de hoge gasten uit de randstad verwachten.. Carpoolen :smoke

Voor mensen met OV moet het niet te lang meer duren waarschijnlijk, met twee weken is die niet meer geldig dus voor of na die tijd. Na die tijd verwacht ik zowieso een, dan maakt het mij overigens ook niet meer uit waar omdat ik dan ook eindelijk een OV heb. Na de zomer de buitensoortjes van iedereen testen enzo met misschien nog wat samples van (warme?) binnen kweekjes enzo.

Het hele idee kwam eigenlijk omhoog omdat er vanavond en morgen in Leeuwarden grote feesten zijn. Namelijk de slotfeesten van Friesland vaart, jep er lopen nogal wat gaastra's rond hier :bier. Morgen staat Dancetour Leeuwarden op het programma, trance keihard op een groot plein midden in de stad en vanavond geeft Caracole een groep franse vuur kunstenaars hun eerste show ooit in Nederland. Ik ben vanochtend even door de stad gefietst en hele parken en grachten staan vol met vreemde kunst werken met bakjes eraan enzo waar een vloeistof in moet branden. Het thema vanavond is dan ook Leeuwarden in vuur en vlam,, het eidelijke resultaat is volgens mij iets waar je 'em geweldig op kunt spacen! Wie spaced er nog mee in Lwd? Of ben ik nu toch echt te laat ;)

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een meeting in het Noorden van het land lijkt mij wel een strak plannetje idd! Misschien voor na het buitenseizoen zodat we gezellig wat kunnen sampelen emt zn allen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om een keertje naar het hoge noorden te gaan weer voor een meeting. Kan ik ergens mijn tentje opzetten? :bier Niet te laat in het seizoen dan he...

 

Hmm.. wat denken jullie er over om dat eens te doen op een natuurkampeerplaats van staatsbosbeheer... effe een kaart halen bij de ANWB (9 euri's) en dan is het 4,5€ pp per nacht. Pachtig hoor, ben er wel vaker geweest. In friesland is HIER een mooie.

 

Quote:

 

Omschrijving:

Natuurkampeerterrein Grinspôle ligt nabij het meer De Leijen met strand, paviljoen, passantenhaven en visgelegenheid. Aanmelden en afrekenen via betaalbrievenbus.

 

Informatie:

 

Aantal plaatsen: 33.

Open: april t/m oktober.

Toegankelijk voor: tenten, caravans, campers. (kan TAW zijn bus ook kwijt :smoke )

Voorzieningen: warme douches, stortplaats voor chemisch toilet.

Routebeschrijving: via de A7 afrit 30A richting Burgum (N31); daarna afslag Rottevalle (N369); in het dorp Rottevalle richting Eastermar. Na ca 1 km bord dagpaviljoen De Leijen volgen.

Beheerder: R. Vriesema, Loayerstraat 2, 8401 DV Gorredijk,

tel. 0513-468614 e-mail.

Reserveren: niet mogelijk.

 

Kan ik ook vrienden meenemen?

Ja, dat kan. U kunt met maximaal vier personen gebruikmaken van één Natuurkampeerkaart mits u gezamenlijk op één kampeerplek staat. Gaat u met meer personen, dan heeft u meer kaarten nodig.

 

wél om 22.00 stilte op de camping zelf, maar we kunnen vast wel een mooi plekje in de vrije natuur vinden om gezellig te chillen. Voordeel is dat je daarna je tent in kunt kruipen eventueel lol.

 

Of wat dachten jullie van Ameland?

 

Omschrijving:

Middelpôlle is een rustig gelegen kampeerterrein. U kunt uw auto parkeren op het openbaar parkeerterrein in het dorp Nes. Het noordzeestrand ligt op 500 m afstand.

 

Informatie:

 

Aantal plaatsen: 40.

Open: april t/m september.

Toegankelijk voor: tenten.

Voorzieningen: warme douches, speelplaats.

Routebeschrijving: informatie over veerdienst Holwerd-Ameland via Wagenborg Passagiersdiensten; vanaf de haven gaat u links om het dorp Nes naar Ballumerweg richting Westerpad, re. 1,5 km.

Beheerder: IJ. de Jong, Postbus 48, 9163 ZL Nes (Ameland), telefoon (0519) 54 34 52 of 06 - 10 39 14 91.

Reserveren: reserveren is noodzakelijk (via beheerder).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strak plan Whazzup, kan iedereen gewoon crashen ipv nog moeten rijden oid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer ik er over denk, hoe leuker ik het zou vinden om een weekendje Ameland te gaan doen. Ik heb een kaart dus kan nog 2 personen introduceren. Lekker lang weekendje ameland in augustus al wellicht?

 

Overtocht voor volwassene (retour) is 11,25, auto is een tikkeltje duurder lol (75,85 excl. inzittenden), een kar daarentegen kost slechts 5,30 euri's. Opladen geblazen of met elkaar rijden en de kosten van de auto delen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan maar die kar even opladen.. dan moet ik overigens niet aan de kosten van de bus vam TAW denken..daar op ameland :smoke .. Maar opzich is ameland goed te doen.. als we overigens in augustus gaan dan wel in de vroege weken, de laatste twee weken zit ik elders in europa.. (waar is nog onbekend maargoed) Begin spet kan ook nog wel.. maar da's voor anderen misschien alweer moeilijker?

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste pokers ...

 

Ik rij graag naar het noorden maar ik kan geen weekendjes wegblijven.

Mijn kinderen hebben me hier dagelijks nodig.

 

Daarnaast lijkt een lokatie zoals ameland meer voor een landelijke( 2de )poging) meating...

 

Nou ja de Warrior zal er zijn .... waar het ook is !

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

een meeting in het noorden ga ik zowiezo heen... grunning zou mij erg goed uitkomen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ook erg relekst is, is camping zeeburg in Amsterdam . In de vakantie gaat mij dat zowieso niet lukken, maar het zijn erg interessant prijzen. Je zit dan tussen buitenlandse blowers en toen ik er was in augustus was er elke avond wel iets te doen daar. Met de tram zit je ook zo in het centrum van A'dam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjonge.. we hebben de smaak te pakken he! Rotterdam was erg gezellig, maar wat kort om alle samples te proeven en tja, het reizen daarna, crashen zou inderdaad relaxt zijn. Ik denk dat Ameland wat meer noordelijk is dan Amsterdam kobuz :bier, maar wellicht moeten we heer ameland weekend als een aparte topic starten? Naast een meeting in Het Hoge Noorden? Wat vind jij snowy?

 

En dan de volgende meeting in San Francisco? WietForum Goes Global? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moet ik toch echt eerste even een behoorlijke bak oogsten.. wil ik die vlucht zegmaar kunnen betalen :smoke Opzich kan Ameland wel een landelijke meeting worden en als daarnaast dan nog een "Het Hoge Noorden meeting" gehouden word lijkt me echt geen probleem..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan. Ik ben erbij als ik mijn tentje ergens kwijt kan :smoke - Voor ameland start ik wel een nieuw topic, eerst effe wat informatie inwinnen en alles op een rijtje zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me geen robleem dat als ik moet rijden ik wat mensen op moet halen. Maar ik rij niet terug. Ik neem wel ergens een hotel, of blijf ergens slapen waar ik gewenst ben. De volgende meeting ben ik er zeker bij ;)

 

Ik wil wel laten proven maar ik proef niks van jullie :smoke :bier

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat is een goed iedee Peek.

Ik zal het straks ff proberen als we naar het strand gaan.

gr ert :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er al een datum voor leeuwarden of groningen en een plaats?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe zowiezo mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo stelletje lamlullen !!

 

Wanneer wordt er nou is een meeting geregelt door jullie wietboeren in het noorden !!

Gaan we dan toch eerst allemaal naar Limboland en wordt het noorden maar weer is in de schaduw gezet ?

 

Jankerts ....

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

REGELEN DIE FUCKING MEETING!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yo stelletje lamlullen !!

 

Wanneer wordt er nou is een meeting geregelt door jullie wietboeren in het noorden !!

Gaan we dan toch eerst allemaal naar Limboland en wordt het noorden maar weer is in de schaduw gezet ?

 

Jankerts ....

 

:P

 

Inderdaad, dan zijn we bereid een keer naar het onbekende te gaan en dan gebeurt er niets...LoL

Share this post


Link to post
Share on other sites

We gaan naar de Vliegende Hollander ....

 

Verzamelen daar .... blowen ons zelf helemaal scheel en dan gaan we ergens vreten !!

 

Goed idee he ....

 

Laten we de 23 September afspreken ... 16.00 verzamelen.

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ TAW

 

lijkt me een goed plan, alleen ik zou niet voor de vliegende hollander gaan... vind ik niet zoon super shop... de methamorfose moet je hebben :P

 

ik heb een kamer in groningen dus weet waar ik het over heb :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken geen een shop, kom daar ook niet voor de wiet. :smoke

 

 

Als we moeten gaan trekken en duwen hoelaat en wanneer dan gebeurt er echt helemaal niets !! :P

 

Dus nu moet ik een beetje domi domi worden ... :smoke

 

Jullie hebben geen keuze !! :wOOt

Goed idee he ?

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol al zijn we de enige twee he taw?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...