Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Architect

Gekrulde Blaadjes

Recommended Posts

De bodemtemperatuur is te warm. :bier (gooi evt wat perliet bovenop,weerkaatsing!) :smoke (om de bakken heen zou je met dit extreem warme weer evt zwart/wit folie kunnen plaatsen,welke je op koelere dagen weer zou kunnen verwijderen aangezien dan een ietwat hogere temperatuur(meest) gewenst is!) ;)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ben ik weer :bier 3 dagen geleden heb ik de plantenbak afgeplakt met A4 bladen en de grondtemperatuur is opmerkelijk lager.Maar de nieuwe blaadjes dat m'n plantje aanmaakt krullen ook nog om hoe komt dit ? help pls :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor soort grond heb je precies gebruikt ?? Zaailingen moeten op voedingsarme grond starten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog ff keer gekeken,maar kan geen verbrande bladpuntjes vinden(1 van de eerste tekenen overvoeding!) :smoke

 

& als ik ff verder kijk zie ik helemaal geen bladpuntjes meer! ;) Zijn de bladpuntjes afgerond of is er iets wat we niet op de foto kunnen zien? :bier

 

 

kusjes fotografe

 

p.s. wat is je grondtemperatuur nou?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb nog ff keer gekeken,maar kan geen verbrande bladpuntjes vinden(1 van de eerste tekenen overvoeding!) :bier

 

& als ik ff verder kijk zie ik helemaal geen bladpuntjes meer! :P Zijn de bladpuntjes afgerond of is er iets wat we niet op de foto kunnen zien? ;)

 

 

kusjes fotografe

 

p.s. wat is je grondtemperatuur nou?

 

 

 

Euhm de grondtemperatuur kank niet echt meten das zo meer m'n vinger er eens in porren :) euhm ondertussen heb ik spint opgemerkt had het over 2 weken al is verdelgd maar weergekomen ik denk dat de tuin vol zit ... maar kan spint zo'n schade toebrengen dat m'n bladen zo krullen hmmzzzz en die bladen krullen enkel bij het kleinste plantje en de grootste zit dus ook met het spint en daar krullen de bladen niet ...

 

please help :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij krullen ook. Dommage pindafromage.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

In de growers bijbel van Cervantes waar ik gisteravond nog even in zat te neuzen staat dat het blad probeert om te zweten maar dat dit niet lukt door hitte-stress, te veel zouten in het medium of overbewatering. Als de kleinste evenveel krijgt als de grotere zou'ie best eens te nat kunnen staan of te veel voeding hebben gekregen?? Even een poosje niet voeden dan maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...