Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MRN

Snel / Simpel Stoned Worden

Recommended Posts

Hoe kan je snel en makkelijk stoned worden in de nacht.

Een jointje uit me raam lijkt me niet zo'n goed idee voor mn moeder komt ofzo :bier

 

iemand tipsssss :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de mogelijkheid hebt om een keertje een spacecake te maken dan kan je die stiekem eten :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook hasj uit je raam als je ouders al op bed liggen, ze komen dan niet zomaar binnen en je ruikt het de volgende ochtend niet zo erg als je ff je raam op een kiertje open laat staan. Tussen de heisen door niet adem halen alleen als je een heis neemt, ademen :bier .

Als je heel stoned wil worden is het misschien ook geinig om door je vuisten heen te smoken.. je kan dieper inhaleren. Niet dat dat uitmaakt voor het THC gehalte wat in je bloedbaan terrecht komt maar bij mij slaat ie dan wel hard in :D

 

Sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leg wel een natte handdoek voor je deur,want anders ruik je niets in je kamer,maar wel op de gang.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook wiet in melk doen en dan opzuipen heb ik een keer gedaan maar niet echt een aanrader.

tegen de jd dat ik stoned werd ging ik net slapen omdat ik de hoop had opgegeven.

wel ideaal om lekker en vreemd te dromen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

..ongemerkt? Die lucht ruik je de volgende ochtend nog.. verklaar dat maar aan je ouders :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop wierook en zet dat op een kastje vlak bij je deur..? Ik heb t vannacht ook gedaan, ik werd vanochtend wakker en er was niks te ruiken. Raam heeft wel de hele nacht open gestaan...

Wat je ook kunt doen is gewoon ff een rondje lopen met de hond om 23.00 uur ofzo... Werkt altijd wel goed bij mij. Dan vragen ze ook niet waarom ik met alle geweld naar buiten wilde^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik slaap zelf al n paar jaar op zolder en op zolder heb je het voordeel dat de lucht juist over het algemeen naar buiten wordt gezogen als je je raampje openhebt..

tussen mn ouders kamer en mijn kamer zitten intotaal 3 deuren dus ik denk niet dat ze het ruiken..

ik smoke gewoon op mn kamer en laat me raam altijd open dan ruikt het de volgende ochtend nog een klein beetje muf maar dat trekt ook weer weg diezelfde ochtend.. goede oplossing daarvoor is gewoon uit het raam gaan hange (bij wijze van)

maar dit is dus alleen handig op zolder!! want op alle andere kamers waait de wiet juist naar binne ipv dat het naar buiten word gezogen..

puurpijpje is ook goeie actie om ff snel snel stoned te worden..

 

peace out en succes ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje met deo spuiten/aust, en gewoon als je klaar bent, 2 ramen tegenover elkaar openzetten dan tocht het, en ben je de lucht sneller kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sou raam wijd open doen, pijp in je linker hand, aansteker in de rechter, en hijse maar. gewoon de pijp buiten het raam houden en de rook naar buiten uitblazen en der zal niet veel aan het handje zijn..

 

eric

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beetje met deo spuiten/aust, en gewoon als je klaar bent, 2 ramen tegenover elkaar openzetten dan tocht het, en ben je de lucht sneller kwijt.

 

Ik ben bang dat de meeste mensen maar 1 raam hebben.... Tenminste - ik wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat wij vroeger wel eens deden was simpel maar effectief.

Stukje hash op een punaisse prikken ,punaisse op de vensterbank.

Hash aan steken en er een glas overheen zetten ,de rook blijft hangen in het glas wat je er op z'n kop overheen hebt gezet ,schuif het glas naar de rand van de vensterbank ,zet je mond aanhet glas en de vensterbank en inhaleer de rook en dat blaas je zo het raam uit.

Succes, Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat wij vroeger wel eens deden was simpel maar effectief.

Stukje hash op een punaisse prikken ,punaisse op de vensterbank.

Hash aan steken en er een glas overheen zetten ,de rook blijft hangen in het glas wat je er op z'n kop overheen hebt gezet ,schuif het glas naar de rand van de vensterbank ,zet je mond aanhet glas en de vensterbank en inhaleer de rook en dat blaas je zo het raam uit.

Succes, Buble

 

Haha wel goed idee.. gaat dit niet met wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon op jezelf gaan wonen :smoke

 

*wil geen minderjarige tot spontane vluchtpogingen stimuleren!* :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wat voor speurneuzen jullie ouders wel niet hebben maar ik rook mijn fakkeltje lekker in me kamer op me bankje... Alleen ff een natte handdoek bij de kier van de deur en het raam open gooien. Wat Oust (Schijnt nare geurtjes weg te krijgen ;) ) en iedereen slaapt vrolijk door :P

 

Andere opties...

-Rondje lopen (tenzij je ouders horen dat je weggaat...)

-Hasjchocolademelk in de magnetron...

-Je ouders vasttapen op een stoel met een doek met chloroform in hun mond. Dan hoor je geen reactie meer hoor :smoke :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben bang dat de meeste mensen maar 1 raam hebben.... Tenminste - ik wel?

 

overloop...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd gwoon op muh vensterbank zitten, dus raam open, poten naar buiten en gewoon alle rook naar buiten blazen. Bijna geen last van geurtjes, mocht je ouders hebben met een superneus, gwoon wat Oust spuiten, probleem opgelost.

 

Mijn raam komt uit op het balkon, daar ga ik ´s nachts ook wel eens op staan, als me ma al slaapt gwoon ff op het terras chillen en blowen, dan knetter trug naar muh slaapkamer en achter de pc. :smoke

 

Groente...*BeLg* :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...