Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

gewoon mexicanen met 5 man ofzow....

als je dan een tijsje bezig bent, gaat het steeds langzamer dan komt dr

ook geen rook meer uit je longen.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

:?: doe niet moeilijk met inhouden

 

draai nog een joint ben je zeker van dat je stoned bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inhouden is na een aantal keer wel kut voor je longen.. je voelt het wel, daarom liever gewoon nog een joint :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik hou het liever binnen. ktrek zodat er niets meer bij kan. en een 2de joint rollen dat mag steeds of een 3d ........

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe gewoon chill man. en als je zo weinig geld heb dat je niet meer kan kopen kan je bete meteen stoppen

 

ik zie het als een hobby waar je regelmatig geld aan uit moet geven. ik ben graag stoned/high vanwegen het gevoel maar dan wel chill

 

een shot vink best fijn maar dan ook niet tot het limit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad je blowt gewoon omdat je het fijn vindt toch. Als ik met een paar vrienden aan het mexicanen ben en ik stik haast omdat ik het zo lang in moet houden word ik wel knetterleip maar vind ik het echt niet meer relaxed... liever erna gewoon nog een joint ja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

rook inhouden heeftgeen zin, je wordt er niet stoneder van, het lijkt van wel omdat je hersenen te weing zuurstof krijgen en dan word je duizelig.

het helpt dus niet maar HET IS WEL SCHADELIJKER VOOR DE LONGEN

 

niet doen dus....

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, Levi 's :) right. Je neemt maar zo'n 40% van de thc op in je bloed, ook al houdt je het langer in :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof dr niks van

 

punt in punt uit

 

kijk het lijkt met toch logisch dat het even duurt voordat de verdampte thc in het bloed word opgenomen toch ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je neemt maar zo'n 40% van de thc op in je bloed, ook al houdt je het langer in :?

ja kijk het zit zo.. je neemt idd maar 40% op.. al zou je het uitblazen en weer inandemen krijg je weer 40% binnen maar inhouden heeft echt geen zin..

hetzelfde als je een glas van 200ml vult met water en de kraan maar open laat staan.. meer dan 200 kan gewoon niet.. maak je het glas leeg en je pakt weer water kan er wel weer 200 in..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan zegge wa je wil maar als je de rook langer inhoud voel ik me in ieder geval al een stuk stonder dan als ik direct weer uitblaas :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kan zegge wa je wil maar als je de rook langer inhoud voel ik me in ieder geval al een stuk stonder dan als ik direct weer uitblaas :)

kan je lezen..?? :o

 

rook inhouden heeftgeen zin, je wordt er niet stoneder van, het lijkt van wel omdat je hersenen te weing zuurstof krijgen en dan word je duizelig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan jij leze?????

ik voel me er stonder door

interesseert mij ni van wa da da komt maar ik word er alleen maar stonder van

DUS HEEFT HET VOOR MIJ WEL ZIN :o :) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...