Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
manuel

Politie Aan De Deur

Recommended Posts

bij een bekende van mij hebben we een hok, en vandaag kwam er politie aan de deur met 2 auto's.

hij heeft niet open gedaan en ze zijn een rondje om zijn huis gelopen en zijn weggegaan.

 

nou zijn ze wel eerder geweest omdat er verschillende mensen nog op zijn adres ingeschreven zijn(van voor zijn tijd)

 

maar nu heb ik het idee dat ze misschien voor de hok komen.

misschien dat ze terug komen met een huiszoekingsbevel.

 

wat zal ik doen ......mijn planten eruit trekken? :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien verstandig als hij even naar de gemeente stapt om die andere mensen uit te laten schrijven.

 

En als ze voor je hokje komen, bellen ze eerst netjes aan, doe je dan niet open en ze hebben een vermoeden, dan wordt de boel opgebroken.

 

Lijk mij ook niet dat ze voor het hokje komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is al gebeurd, maar nog iedere keer komt er post of mensen van het incasso e.d.

 

maar vind het wel raar dat ze met 2 auto's komen en naar het achterkant van het huis gingen kijken.

 

ik ben er bang voor.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga morgen zelf naar de politie en vertel dat je van de buren gehoord heb dat er politie aan de deur was en vraag dan gewoon waarom. :bier

Vertel het verhaal over andere mensen die daar nog ingeschreven staan en zorg dat ze daar een notitie van maken zodat ze niet meer voor anderen aan de deur komen.

Uitschrijven zoals Snsie voorstelde kan volgens mij niet zomaar.Denk dat je dan toestemming moet hebben van die mensen en/of een ander adres op moet geven waar ze dan wel wonen.

Het laatste weet ik niet 100 % zeker maar daar kan je natuurlijk zo achter komen!!

 

suc6 Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de meeste gemeentes is het zo dat je als hoofdbewoner moet komen vertellen wie er wel en niet wonen.

De gemeente gaat dan een onderzoek instellen naar waar die mensen gebleven zijn.

 

Ze blijven dan idd op laaste bekende adres "ingeschreven".

 

Post van deurwaarder en/of incasso, Retour afzender met BIG letters DIE WOONT HIER NIET MEER !

Als je dat vaak genoeg doet houdt het vanzelf op. Kost je wel ff wat moeite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had zeker met die brieven/incasso shit te maken ! Ik heb dat ook op me adres gehad en ik bel meteen het incasso bureau op om te zeggen DAT ZE MOETEN OP----EDIT----EN !!! hehe :D Gewoon zeggen dat diegene er niet meer woont was bij mij voldoende. (*TIP) Ik krijg iig geen brieven of vervelende mensen meer aan de deur. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...