Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Paddohead

Testkruisingen In Potten

Recommended Posts

Mmm dat klink heerlijk, 375gram goede buitenwiet :blink: ! Laat het smaken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt ook best goed te roken, sterke stony uitwerking en niet iets voor overdag!

 

Vrijwel alles is geoogst maar er is nog veel droog te knippen. De kleine topjes ben ik momenteel aan het oogsten en deze gaan allemaal over de zeef voor wat fijne hasj. :smoke

 

De Diamond#(MagicBud#PurpureaTicinensis) boom (fotootjes) heeft zich erg goed gehouden tussen al die rottende planten. Hier en daar wat schimmel maar je ziet dat deze het niet gemakkelijk heeft, tijdens het drogen zie ik ook bijna geen hergroei. Erg positief, ga haar zeker met wat andere soorten en kruisingen bestuiven van de winter. De geur is erg penetrant in de droogkamer, kattepis zei Knospe, en dat vind ik ook wel een goede omschrijving :no

Ben erg benieuwd na de uitwerking van de hiervoor genoemde en andere planten, nog een maandje...

 

Groetn,

 

med_gallery_6769_388_45674.jpg

 

med_gallery_6769_388_94197.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn super toppen! Gefeliciteerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks whazzup, ben best tevreden over deze kruising. De Diamond#MBPT rookt ook al fijn, maar heeft nog weinig smaak. Moet ook nog wel een maand of twee rijpen eigenlijk. ;)

 

Vandaag het laatste beetje van de boom gehaald en dat zag er best wel goed uit. Kleine topjes dat wel maar vet in de hars en weinig schimmel. De restanten van de planten maai ik aan gort met de motormaaier waarna het afval gebruikt wordt om de potgrond te composteren. Beetje maerl erbij, koemestkorrels en beendermeel, de resulterende potgrondcompost (700 liter) wordt volgend jaar gebruikt voor een buitenbed in de volle grond.

 

Nu die smerige Hollandse winter ff doorkomen.. :wOOt

 

Tot 2007!

 

med_gallery_6769_388_82982.jpg

 

med_gallery_6769_388_142870.jpg

 

 

med_gallery_6769_388_48014.jpg

 

med_gallery_6769_388_98501.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...