Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Scream

White Widow Ook Goed Voor Buiten ?

Recommended Posts

Guest Scream

hallo ik heb een vraag de white widow wietplant kan ik die ook buiten laten opgroeien dmv kweekkast ? kan deze plant ook goed buiten gekweekt worden ?

 

alvaste bedankt voor de moeite

 

met vriendelijke groet Scream

Share this post


Link to post
Share on other sites

White widow is voor zover ik weet een redelijk late bloeier. Is in ons kikkerklimaatje niet echt geweldig geschikt voor buiten omdat ie ook redelijk gevoelig is voor budrot. In een kweekkas denk ik dat ie het wel goed zou kunnen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2004 zagen die van mij er op 2 oktober zo uit:

 

ww200413en.jpg

 

ww200429vz.jpg

 

ww200438te.jpg

 

Nou moet ik erbij vermelden dat ik ze ook echt verwaarloosd heb, maar WW gaat mij te laat in bloei buiten. Deze schrijnende toprot gevalletjes maakten mijn mening over deze soort als buitenplant er niet beter op... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cypress Hill: Jawel, maar deze planten stonden zo'n 30 kilometer bij me vandaan dus ik zag ze hooguit eens per week. Dan kun je knippen wat je wilt, de volgende keer is er weer net zo veel weggerot als je de vorige keer weggeknipt had. Beetje extreem gevalletje dus dit, maar sindsdien heb ik prachtige voorbeeldfoto's van toprot! Is het toch nog ergens goed voor geweest! :rofl

 

@mono: Het is een kruising van een Braziliaanse sativa met een Indiase indica, maar in principe is elke binnensoort buiten te kweken natuurlijk. Als je deze dames hun gang laat gaan zijn ze pas eind oktober klaar en als je daar je kweek niet op aanpast heb je toch best redelijke kans op vervelend tot zeer vervelend weer. Ik ken betere soorten voor buiten, laat ik het zo zeggen dan... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...