Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowmonkey

Wk Voetbal

Recommended Posts

WK '86 hebben ze (onverdiend) van Argentinie (werd toen wereldkampioen) in de halve finale verloren.

EK geschiedenis weet ik niet veel van, maar lees wel net dat ze in 1980 in de finale verloren tegen West-Duitsland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL. Weet je wat het leukste is? Dat Nederland zich kwalificeerde voor het EK van '88 omdat er een Belgisch doelpunt buitenspel gegeven was. :D

 

Engeland - Paraguay daarnet viel me erg tegen. Had meer verwacht van Engeland, 2e helft waren ze echt bagger. Nu moet Beenhakker met Trinidad & Tobago spelen tegen Zweden, wordt wel een grappige wedstrijd om te kijken volgens mij, kverwacht veel doelpunten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha idd en dan dat blooperfilmpje van trinidad & tobago.

Hopen dat ze de 2de ronde halen.

Gaan we nog leuke momenten mee beleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

0-0 bij rust. T&T speelt hun beste wedstrijd ooit volgens mij. Maargoed, het is gewoon wachten op de Zweedse goal in de 2e helft. Ivoorkust - Argentinie gaat een stuk interessanter zijn, zeker voor Nederland, kijken wat ons te wachten staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezee, hoezee!! wat een wedstrijd zeg :blink:

Zweden nog te zwak om een klein eilandje als T&T (die 45 min. lang met 10 man speelde) te verslinden. Complimenten aan Heo Leenbakker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

Om 3 uur is de aftrap.. ik denk dan Nederland wel 3 puntjes pakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

met intressant bedoel ik spannend.

Nederland-Servië (mogen we Montenegro er nog bij vernoemen :blink: ) is volgens mij een uitgemaakte zaak :D .

Kijk al uit naar Nederland-Argentinië.

Woon niet zooo ver van de Nederlandse grens en heb nu vernomen dat er in een café niet zo ver van me thuis een hele bus Nederlanders verblijft. (heb de oranje bus zelf gezien)

Heb geen idee waarom ze in godsnaam naar Belgie komen om het WK te komen kijken maarja :P .

Altijd leuk om als belg te verbroederen met je bovenburen en in een stampvol café oranje een elftal latijns-amerikanen zien inmaken. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

OLEEE 0-1, de kop is eraf met succes!

Toch vond ik Servië M. zeker niet slecht spelen... vooral die Kezman was een gevaar voor de nederlandse verdediging

 

Maar idd, ik zie ook al uit naar vrijdag :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja de punten zijn binnen! Sja Kezman is natuurlijk altijd een gevaar, gelukkig lag die alleen op de loer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond Nederland niet echt overtuigend spelen maar Servië-Montenegro verdedige ook goed..

Wanneer is nou de volgende wedstrijd van Oranje? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijdag avond ... Nederland - Ivoorkust als ik het goed heb.

 

-Edit-

Na het ff nagekeken te hebben, kan ik melden dat de volgende wedstrijd door Oranje vrijdag 16 juni om 18.00 gespeelt wordt tegen al hierbovengenoemd Ivoorkust.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vond Nederland niet echt overtuigend spelen

 

Niet? De hele eerste helft waren de serviers overdonderd, de 2e helft waren ze wat sterker, maar ze kwamen amper aan de bal, zijn maar een paar gevaarlijke momenten voor servie & montenegro geweest, voor nederland zoals gewoonlijk weer een stuk of 10-15.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, dat wel maar als je ziet dat veel lange ballen gewoon over de zijlijn vliegen en er vaak te zacht wordt overgepasst denk ik: kijk naar Argentinië, als je daarvan wilt winnen zul je toch echt gedisciplineerder moeten gaan voetballen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

K ben blij dat huntelaar niet in het elftal zit, nu is iig Jong oranje kampioen!

En k vind ook dat Kuyt meer moet spelen, Owjah Robben mag van mij opflikkeren fucking egoist :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat denken jullie dat nederland tegen ivoorkust doet

ik had ivoorkust onderschat tegen argentienie ze waren nog best goed voorla een beetje op het einde dik verdedigend

zou ook wel niet zoveel doeplten vallen voor nederland

en ik denk dat nederland 2e word in de pool

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kan letterlijk alle kanten uitgaan, net zoals met die wedstrijd gisteren. Ik denk verlies of een gelijkspel, maar khoopd e winst natuurlijk.

 

Australie - Japan was een gekkenhuis, de laatste 6 minuten van de officiele speeltijd en ze komen terug van 1-0 achter naar een voorsprong van 3-1. We weten allemaal wie er verantwoordelijk voor is natuurlijk.

 

GuusYrDaddy2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zalige pic.

 

Spijtig heb vandaag geen enkele match kunnen volgen.

Examens hangen me de keel uit en heb nog 1,5 week te gaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk naar Argentinië, als je daarvan wilt winnen zul je toch echt gedisciplineerder moeten gaan voetballen.

 

Moeten zeker minder foutjes worden gemaakt anders wordt het meteen afgestraft met die nare counters van de Argentijnen. Maar daarom moeten ze de bal ook gewoon rustig rond blijven tikken en de Argentijnen niet in hun spel laten komen. Westrijd wordt trouwens ook gespeeld om 9 uur inplaats van smiddags in die snikhete zon, dus denk dat iedereen wel een stukkie scherper zal zijn.

 

En k vind ook dat Kuyt meer moet spelen

 

Helemaal mee eens. Niet voor van Persie, Robben of van Nistelrooy, maar voor Sneijder. Sneijder is een te klein mannetje, heeft een goed schot, maar kan niemand echt goed van de bal zetten. De afgelopen wedstrijden heb ik hem trouwens geen goede paasjes zien geven, Kuyt speelt juist alles af naar iemand anders, krijgt van Nistelrooy ook eindelijk weer eens een balletje in z'n voeten gespeeld, eigenlijk de enige momenten dat ie ook kan scoren.

 

Morgen Brazilie tegen Kroatie, wordt denk ik de leukste wedstrijd om naar te kijken uit de voorrondes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht en de voetbal gaat verder.... Ik neem er nog 1 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...