Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

destroiker

Begrafenis

Recommended Posts

Een forum deel met 'persoonlijke berichten' lijkt me niet echt nodig aangezien ik niet vaak een topic geopend zie worden met zulk soort berichten erin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was toch niet dronken he? Kben namelijk geneigd om geen medelijden te tonen voor mensen die een ander hun leven ook nog eens in het geding brengen met irrationeel gedrag.. Reden gisteren godverdomme nog 2 dronkelappen frontaal op de stilstaande old timer van m'n pa, helemaal total loss en zij hadden niks, de flikkers.

 

Als dit niet het geval is, sterkte.

 

 

nee was zeker niet dronken,het meisje was op weg naar haar werk waar ze die dag voor de eerste keer zou starten!

 

uit moeten wijken voor een fietser die zomaar de baan overstak en is dan met haar deur tegen een boom gegaan...

we hebben haar nog geeneens mogen gaan groeten omdat ze er zo erg uit zag :rofl

en bedankt allemaal voor de steun...

 

Veel sterkte, ik weet hoe je je voelt. Ik heb laatst mijn zus verloren in Canada, zij is in haar slaap om het leven geholpen met een bijl. Heb haar daar kunnen cremeren en 2 weken later hier kunnen begraven.

Groeten,

 

 

citroax hetgeen wat jij dan hebt meegemaakt vind ik nog 50maal erger dan dat ongeval...!!!

dat is het laatste wat een mens wil meemaken en zeker dan nog je zusje :o

hoop dat het de laatste begrafenis was van een vriend/in

dit is de 3de van men vrienden die sterft en eefje is de 2de die zich doodrijdt op een boom

 

Een forum deel met 'persoonlijke berichten' lijkt me niet echt nodig aangezien ik niet vaak een topic geopend zie worden met zulk soort berichten erin.

 

 

ben ik het mee eens maar moest het ff kwijt en het lucht me al heel veel op van alle antwoorden van iedereen,echt allemaal zeer bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

het "dood"gaan van een geliefde moet je niet zo triest inzien, ok je zal ze missen zowizo

maar bekijk dit toch niet als het einde der leven?? haar ziel vertoeft nu in een ander stadium

mensen doen zichzelf vaak onndig pijn bij het verwerken van het "heen"gaan van iemand,

denk gewoon eens een paar dagen na over hoe jij tegenover de "dood" sta, in de plaats om het algemene harde beeld over te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar bekijk dit toch niet als het einde der leven?? haar ziel vertoeft nu in een ander stadium

 

Niet iedereen gelooft daarin. Doodgaan is voor mij gewoon poppetje gezien kastje dicht. Je houd op met leven, alles stopt gewoon en er gebeurt niks meer. Nobele gedachte om in "het leven na de dood" te geloven, maar ik vindt het onzin, het is ook zeker geen geruststelling.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het "dood"gaan van een geliefde moet je niet zo triest inzien, ok je zal ze missen zowizo

maar bekijk dit toch niet als het einde der leven?? haar ziel vertoeft nu in een ander stadium

mensen doen zichzelf vaak onndig pijn bij het verwerken van het "heen"gaan van iemand,

denk gewoon eens een paar dagen na over hoe jij tegenover de "dood" sta, in de plaats om het algemene harde beeld over te nemen.

 

 

raar ofniet jij bent de 2de die dat tege me zegt en die persoon zei het bijna krak hetzelfde dan u...

en ik ga me heus niets aandoen ofzo :o

het is gewoon nog maar een dag geleden en daarvoor zag je elkaar heel de dag en nu begin je terug te denken aan die mooi tijd die we altijd hebben gehad en dan krijg ik het moeilijk!

heb in ieder geval daarstraks naar de fotograaf geweest voor een foto die ik alleen maar had te laten vergrote en die komt in men kamer te hangen en heb ook een dubbeltje laten maken voor de ouders die de foto nog nooit hebbe gezien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kerel, herinneringen zijn het mooist, maar ook direct het moeilijkste op dit moment.

Mooi dat je dat heb gedaan voor haar ouders :o

Er voor elkaar zijn op dit moment is vind ik het belangrijkst.

 

Nogmaals sterkte,

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij ook sterkte,citroax....

ik had je bericht te laat gelezen,gecondoleerd..

greets

lee

 

 

 

hier in de buurt is laatst een jongen van 16 herdacht,die zich vorig jaar in zn schuurtje had opgehangen.

zn zus vond m.

er stonden veel rouwberichten in de krant voor hem.

toen ik dat las sprongen de tranen in mn ogen,hoewel ik de jongen zelf nooit gekend heb.

het was een populaire jongen in de buurt,velen zullen hem missen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...