Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mono

Wat Heb Je Vandaag Gegeten?

Recommended Posts

Ok dan begin ik maar he

 

Foto=WIDUALVI.jpg

Foto=NLCVYS3H.jpg

 

Vandaag een heerlijke vegetarische pasta gemaakt met een saus van verse spinazie en creme fraich en blauwe stinkkaas. Door de pasta zit van dat nep gehakt en een paprika twee rode uitjes knoflook wat kruiden uit mijn tuin en verse asperges en flinke stukken champignon.

Zo en nu mijn tweede bordje oppeuzelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit!

 

[19:44] <WeeDJunkY> geen vlees bah

[19:45] <WeeDJunkY> moet toch wel lekker stuk vlees bij zitten

[19:46] <mono-poly> enigste vlees wat ik in me mond wil is een kutje

[19:46] <mono-poly> of een tepel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mono, Ik hoop dat het beter smaakt als dat het eruit ziet... :o

 

 

Je topic was net te laat mono

imag0001small0tm.jpg

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom van de week maar is langs.

IK weet niet of je van de ingredienten hou maar ik heb nagenoeg alles in huis.

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha geinig topic :o

Ik zal hem onthouden als ik zwaar stoned aan een vreetkick zit :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit kan echt niet mike......te ransig gewoon :o :rofl

 

Zo ziet het befaamde eindproduct er uit ;) :D :o :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Edited by sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah valt wel mee joh, heerlijk andere keukens :o ik zou bijna opzettelijk inktvis ringen in de frituur gooien, ziet er altijd best appetijtelijk uit netzoals de geur.. maar als je iets zegt over wat het is word het ineens iew.. Ik heb heel veel gegeten, van geiten tongen uit zuur tot inktvis met zuignappen er nog op en rauw.. Beetje expirimenteren met eten mot kunnen toch.. Khad gister geen foto van me deurmat Schnitzel maar ik zal er vandaag om denken.

-> Shit ben het vergeten.. te actief geschransd ik kon zowaar niet meer aan denken dat ik een foto moest maken, kan wel zeggen wat t was..bamie vandaag.. Heerlijk!<-

 

Laters, Snowie

Edited by Snowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol net 3 pizza's op(oven)

 

Ik at er eentje.. komt me vader thuis wij tjappen er altijd nog een halve samen en hij dan nog een.. maar toen wilde me zus niet meer.. kreeg ik nog een halve en toen kreeg ik nog een halve van eentje die over was!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 Pizza's :rofl

Ik zit er na eentje al vol :o

Pizza is wel echt heerlijk als je stoned bent btw. Moet je eens eten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak nooit foto's van me voer .. maar het is wel leuk bedacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maarjah ik bikkel altijd 12 broodjes op een dag.. + nog een kom cornflakes + tussendoortjes zoals snoep patat frikandellen noemmaar oop + soms nog meer broodjes(gewoon bruin brood) + Me avond eten +/- chips..

 

je denkt ik ben dik? neej gewoon lang als een boom en sterk als een liaan! wahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

homemade pizza salami,geen zin in koken.

morgen kip mihoen,lekker en makkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aardappelen met sambal met peen en doperwten en een lap biefstuk met ju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgelopen nacht een dik Electro feestje gehad in Den Haag en om 5 uur naar een maatje gegaan om te slapen.

Vervolgens even geholpen met wat spulletjes halen voor zijn nieuwe apartement en kwam lansg scheveningen.

Bleek dus vlaggetjes dag te zijn en had meteen trek in iets uit die grote plas.

Maar ja het moest wel een beetje simpel zijn dus voorgekookte mosselen gehaald bij de AH.

Dit lekker gebakken met een paars uitje en paprika, prei en een tomaat in de ketjap.

 

Foto-NCZMJGKA.jpg

 

En natuurlijk een lekker rood wijntje er bij en genieten in mijn tuintje van de zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

resizeofgefressen0yz.jpg

 

Staat op dit moment voor m'n neus... Ijsbergsla met frisee, tomaat, dressing, parmezaanse kaas, croutons, met knoflook en chilipepers gekruide kip, geroosterde pijnboompitten en gekruide gebakken aardappels met schil. Und jetzt geht's los! essen.gif Smakelijk eten aan alle andere late eters!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol Je eet wel erg laat.

 

Ik had vandaag vandie maccaroni rondgedraaid als een wokkel.. dood lekker.. beetje sambal beetje groente en gehakt en natuurlijk de saus !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wraps gevuld met; Zure roomkaas, mayo, komkommer, ham, jonge gerapste kaas en gerookte kip...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanochtend 3 boterhamme en proteineshakie....pauze weer 3 bammetjes...tussen de middag 6 bammetjes en een banaantje..... en nu bak kwark en 2 bammetjes......Vreten als een wilde!!!!!!! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...