Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jopie

Bladeren Krullen Naar Binnen

Recommended Posts

Pfff, zoals ik al aangegeven heb is dit voor grond! :P (dus NIET om bladvoeding aan te maken,zij het VEEL lagere dosering,die je moet weten!) :lol: 10 ml per liter is voor inwateren aarde(dmv bespuiten) & niet voor bladvoeding,dus daar ligt waarschijnlijk je probleem! :P

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daar wou ik ook heen ....

 

zocht alleen wat support bij mijn favoriete fotografe :lol:

 

 

sorry jopie het is niet anders .... zo op afstand dingen repareren en inschatten is super lastig ... dat begrijp jij toch ook wel ?

 

Groet

 

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat begrijp ik ook wel.

 

fotografe, dat is echt onzin wat je zegt. 100 ml is om in te wateren. en niet 10 ml.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dosering inwateren 100ml op 100 l water

spuiten 10 op 1 l water"

 

dus dat wil zeggen dat je bij het spuiten een hogere dosis gebruikt dan bij het inwateren?

inwateren - 100ml op 100L water = 1ml per liter

spuiten - 10ml per liter.

 

dit is precies het tegenovergestelde als wat fotografe zegt.

ik ken dit spul niet, maar het klinkt voor mij een beetje raar dat je bij het spuiten een hogere dosering moet gebruiken dan bij het inwateren. want de meeste toevoegingen aan het spuitwater moet je zeer gering toevoegen.

 

misschien dat de handleiding op het middel wat vaag geschreven is en dat je het dus verkeerd interperteerd??? ik geloof namelijk niet dat je gaat lopen liegen over tekst op je flesje :lol: hehehe....

 

maar als je het middel echt in twijfel trekt dan zou ik er gewoon mee stoppen, want je gebruikt het enkel als preventie toch? nog nergens last van ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burning seed wrote: dit is precies het tegenovergestelde als wat fotografe zegt.

 

Nee,jullie lezen niet goed! :P

 

Nog 1 keer,de aangegeven doseringen zijn voor het inwateren(besproeien) van de GROND. :lol: (& dus NIET de plant) :P

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je ik gok gewoon op het jopie syndroom... :rofl

 

Als het niets is wat hierboven ergens staat moet het dat wel zijn...

 

 

Ik ga ervoor dat als alles goed gaat ik niks moet doen, ik gebruik preventief beestjes tegen de beestjes, behandel me planten lief en spuit er niks op wat ik niet van tevoren op 1 plant getest heb(zoals ook staat op de verpakking jopie). ;)

 

Waarom bugs-away spuiten als er geen bugs op zitten? :o Denk na voordat je dingen doet, zie zelf de logica ervan in, waarom spuit je het als je niet weet wat je doet...?

 

 

Zowel fotografe als TAW zijn ervaren kwekers waarom neem je er niks van aan....

 

niet echt bevredigend antwoord. ik gebruik alleen goede spullen. op de 1 of andere manier krijg ik hier vaak niet echt een antwoord op mn vragen....

 

Ik ben het negatieve gedoe echt zat, niet lullig bedoelt maar het komt er wel op neer. Een bevredigend antwoord staat in dit hele topic is, het is geen auto... Het is een plant, die doet vreemde dingen zeker als jij vreemde dingen doet met de plant. Doe wat nodig is niet meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

even iets over bugs away, ik had perongeluk een emmer met bugs away oplossing over de trap naar beneden laten flikkeren, er zaten veel lijmresten op de trap , en kreeg die met lijmrestverwijderaar niet eraf, of thinner ook niet,maar na die emmer met bugs away, ging de lijm er moeiteloos af.

en dit was een milde oplossing.

dat de beesten er van dood gaan heb ik wel gemerkt ja, maar wees voorzichtig.

maar het is nog altijd beter dan vertimec.

ik ben trouwens overgestapt naar preventief beesten uitzetten, werkt super

 

groet fingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...