Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kingmokum

Kingmokum En Zijn 12 Afghaanse Strijders!

Recommended Posts

er zijn veranderingen aan het plaatsvinden in kingmokum zijn tuin :specool gat gegraven.... gaat nu verse aarde in zakken van 40 liter... zitten er nu 3 in en er moeten er zeker nog 4 in :rofl

 

dus dat is 7x 40 en een beetje 300 liter aarde... waar straks 1 plant in komt te staan, hoe groooooooot zal die wel niet worden :tu

 

 

groeten

 

ben effe naaar de dat zeg ik GAMMA

 

 

ltr

Share this post


Link to post
Share on other sites

fooootttttttoooooootjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hhh

 

 

ze staaan er weer lekker bij!

 

med_gallery_6420_113_760141.jpg

 

 

 

en nog een fototje

 

 

 

med_gallery_6420_113_1587745.jpg

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

zometeen nieuwe fotos.... bladeren hingen helaas een beetje zoals eiglijk elke avond een beetje, wie weet of dit hoort bij de soort afghaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotoooooooo update....

 

plant nummer staat op de foto.... en sommige die laten als hun wortels zien aan de onderkant :rofl

 

med_gallery_6420_113_736700.jpg

 

med_gallery_6420_113_1636488.jpg

 

med_gallery_6420_113_1845562.jpg

 

med_gallery_6420_113_410993.jpg

 

med_gallery_6420_113_317990.jpg

 

med_gallery_6420_113_2602559.jpg

 

med_gallery_6420_113_730907.jpg

 

med_gallery_6420_113_1864307.jpg

 

med_gallery_6420_113_70546.jpg

 

med_gallery_6420_113_973532.jpg

 

med_gallery_6420_113_1029540.jpg

 

med_gallery_6420_113_432725.jpg

 

 

 

en allemaaal bijmekaaar

 

med_gallery_6420_113_1888081.jpg

 

 

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

morgen even 20 liter emmers halen, GROND( 8 X 20 LITER + 3X 50 LITER) , hydro korrels en wat ik nog vergeten ben :rofl

 

planten blijven nog een week in de kleine potjes zodat ze effe flinke wortels maken en dan pot ik ze over naar grotere potten :tu

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Vandaag naar de praxis gegaan om daar hydro korrels, cement kuipen en een hele zooi grond te halen :tu nadat ik thuis kwam de oude grond gedumpt.... en de bakken gevuld

 

 

med_gallery_6420_113_481343.jpg

 

de planten zitten nu allemaal in 1 liter potjes. 20 mei selecteer ik de 3 kleinste, deze gaan in de oranje 5(?) liter potten zodat ze nog effe snel kenne groeien. daarna gaan ze de cement kuipen in. dan neem ik 9 x 20 liter emmers en daar gaan de rest van de planten in.... ik neem 20 liter kuipen zodat ik ze de gehele zomer kan verduisteren in de schuur. cement kuipen optillen is geen pretje. heb er nog pijn in me rug van van vorig jaar :smoke

 

 

naja dit zijn dus de planten.

 

med_gallery_6420_113_375592.jpg

 

 

er zijn enkele uitschieters kwa grootte maar ach ja. ik ben redelijk tevrede :rofl ook laten vele al wortels zien aan de onderkant van de pot :P ben wel blij met de stekken !

 

 

groeten

 

en aub wel wat meer reacties. de kijkcijfers groeien als een idioot maar een reactie lezen vanaf dit beeld scherm met op en aanmerkingen vind ik ook leujk :specool

 

 

ltr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er wel vet uit hoor! Staan ze eigenlijk dag en nacht buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja, was vandaag dagje weg had vanochtend de planten weer lekker buitengezet en kan nu ook bij de andere planten de wortels al zien :tu denk dat ik ze aankomende woensdag al ga overpotten naar de 20 liter want ze groeien hard :rofl

 

 

zometeen weer foto

 

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

je planten heel de tijd heen en weer slepen is ook niet al te best.

Kunnen best buiten blijven dan hebben ze ook meer / beter licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat s,avonds de bladeren wat gaan hangen is normaal planten hebben ook slaap nodig,jij staat ook niet de hele nacht recht op :tu .

maar is heel normaal ze zijn dan in ruste,ziet er top uit hoor

topknots.

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

hier weeer wat fototjes

 

de wortels komen inmiddels aardig door!

 

med_gallery_6420_113_1805452.jpg

 

ze staan er weeer fris bij

 

med_gallery_6420_113_2414952.jpg

 

wel jammer dat niet alle planten zo groeien als degene links onder :rofl best wel kut,,,,

 

dit waren de planten nml 1 week terug

 

 

med_gallery_6420_113_226752.jpg

 

mja wat vinden jullie ervan

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Ik heb net trouwens besloten om van het knipafval ice-o-lator hasj te maken, ook douw ik hier gewoon de kleine topjes door, en ik denk ook de cement kuip planten als ik deze niet helemaal kan laten uitgroeien....

 

 

lijkt me zeer handig voor de buitenkwekers om ice hasj te maken van de onvolgroeide, te vroeg geoogste toppen! :rofl

 

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verpotten die hap en geef ze lekker de ruimte :rofl

 

Mooie plantjes en ja, ice hash maken van de cuttings en vroege toppen, afgebroken toppen etc is perfect! Gebruik bijv. een bubbleator, erg praktisch. Wat ook wel leuk is om te doen is van wat afval olie te maken (de aanstekergas truuk). Da's een heel aparte kick. Het uiteindelijk roken bedoel ik dan. Bere voorzichtig zijn met dat gas en zeker niet binnen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

De bubbleator is idd kei mooi, maar dat buble ding is geloof ik wel kei duur?

 

160 eurie zag ik laatst, of is ie ergens goedkoper? en ik geloof dat de kristallen van buitewiet iets kleiner zijn als binnenwiet!~enkel zit er bij de bubbleator een grove laatste zeef! denken jullie dat het mogenlijk is om ipv een 70 zeef een 45 zeef erbij te krijgen?

 

 

groeten

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, heb ik ook (fijnere zakken). Bij Mila van polinator bestellen. Bubbleator met buitenset. En ach, wat is kei duur? Je doet er wel lang mee hoor.. en het is schoner en véél sneller dan met de mixer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

volgende maand bestel ik dit mooie apparaat, en ieder topje wat er niet lekker uit ziet of niet volgroeid is + al het knipafval pleurt ik erin :rofl

 

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet volgroeide topjes zou ik lekker nog effe aan je plant laten zitten! Dat ga ik dit jaar ook doen, in etappes oogsten. Makkelijker met het knippen en beter voor wat er nog blijft zitten... Meer opbrengst! Bubble je na een week toch gewoon nog een keer? En je moet het tóch invriezen eerst. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een paar tientjes huur je een knipmachine trouwens. Ga ik dit jaar echt ook doen want ik werd er vorig jaar niet echt vrolijk van hoor. En het resultaat is echt goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je misschien ook wel gelijk in ja! :rofl maja, toch die kleine topjes gaaan bubbelen :tu en een paar 10tjes voor eeen knipmachiene. hoeveel paar 10tjes?>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...