Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jarno

Growshop Tips

Recommended Posts

hallo kwekers,ik ga een growshop openen met iemand anders in drenthe,ik zou het waarderen als julie misschien nog wat bruikbare tips of iets dergelijks voor ons hebben.bijvoorbeeld wat julie anders zouden willen zien bij julie plaatselijke growshop,wat julie missen enz,enz groeten jarno :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

gouden tip, ga ver onder de prijzen zitten van de andere gs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg dat je echte kennis achter de balie hebt staan, mensen die het al zo vaak meegemaakt hebben dat ze niet meer hoeven te vragen waar behoefte aan is :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ergens in drenthe trouwens?

Nieuwe growshops zijn altijd leuk

 

Hoeveel Opp. heb je?

Al vergunning?

 

//EDIT lijkt me niet nodig

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje mazzel meppel en omstreken :whistling

Zou errug mooi zijn,

 

groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat stijlloos zegt is in mijn ogen echt wel belangrijk, zorg voor de juiste know-how bij de medewerkers.

 

//EDIT even illegale dingen verwijdert...

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa die markt is al helemaal uitgebuit!!

Er valt niks te verdienen zonder een mooie achterdeur te hebben in die branche :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ervaren mensen en eerlijkheid,dus geen overbodige spullen aan de klant verkopen.wat mikeh zegt klopt ook wel,een achterdeurtje in die branche is vaak wel handig........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg er gewoon voor dat je goede kwaliteit zaden verkoopt en persooneel heb die er idd wat van af weet, dan zou ik als klant al gauw naar jouw shoppie gaan :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar ergens in drenthe trouwens?

Nieuwe growshops zijn altijd leuk

 

Hoeveel Opp. heb je?

Al vergunning?

 

//EDIT lijkt me niet nodig

vergunning heb ik al ja...hij komt in coevorden

Share this post


Link to post
Share on other sites
vergunning heb ik al ja...hij komt in coevorden

 

Vergunning ? Iedreeen kan toch zonder vergunning zo'n shop openen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee natuurlijk niet <_< de overheid moet je eerst toestemming geven om op een plaats te gaan ondernemen.. anders waren er op elke hoek (spreekwoordelijk dan) growshops en coffeeshops.. tenminste.. bij veel mensen op dit forum dan :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je backup en een start kapitaal? Dan kun je een beetje stunten groot in kopen enzo.. Hier in Leeuwarden heeft de growshop ook nog 3 koffishops in Friesland.. dus die zit wel echt in de branche en kan dus ook wat stunten dat vind ik, ook als klein klantje een groot voordeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje discrete los/laad-plaats.Bij mijn gs kan ik met de auto naar binnen rijden.Zien ze niet dat ik wel 3 zakken aarde meeneem <_< .

 

:whistling

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je backup en een start kapitaal? Dan kun je een beetje stunten groot in kopen enzo.. Hier in Leeuwarden heeft de growshop ook nog 3 koffishops in Friesland.. dus die zit wel echt in de branche en kan dus ook wat stunten dat vind ik, ook als klein klantje een groot voordeel.

 

je moet uitkijken voor dat soort concurrenten, aangezien die al veel winst maken met hun CS's kunnen ze ver onder de prijzen gaan zitten bij de GS.

Dus zorg dat je altijd leuke aanbiedingen e.d. in je GS hebt liggen.

 

Succes :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
vergunning heb ik al ja...hij komt in coevorden

 

 

Leuk, als ik keer in de buurt ben zoek ik je wel eens op :whistling

Als leuke naam bedacht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijs is ook zeker wel belangrijk, maar ik zou idd net als andere leden al hadden gemeld voor kwaliteit gaan. De kwaliteit van de medewerkers is denk ik toch het belangrijkste.

 

Ik zou liever paar eurie te veel betalen, maar dan wel tot in de puntjes geïnformeerd worden over alles.

En vooral eerlijke informatie. Niet dat die flink duurdere kap, veel malen beter zou zijn dan die andere kap.

Snap?

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies, zorg dat je medewerkers echt up to date zijn en niet alleen maar commerciele producten e.d. aanprijzen die duurder zijn.

Dus ff flink aan de tand voelen bij de sollicitatiegesprekken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stal alles een beetje leuk uit, als je daar de ruimte voor hebt, ik denkt dat je dan ook meer zult verkopen, verder is een duidelijke site, met prijzen en producten ook niet verkeerd, wat ik hier in de buurt wel mis.

 

Maar het belangrijkste is denk ik wel service, gewoon aardig en netjes zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...