Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
larson

Paddo Verhaal

Recommended Posts

De avond begon iedereen was er al behalve 1 maat, die was aan het gourmetten en kwam zo snel mogelijk naar ons toe. Gelukkig was hij er al om half 9 veel vroeger dan we dachten dus iedereen was super happy :)

We pakte de bakjes Colombiaanse paddo's uit de koelkast en hebben lekker in de bank met wat drinken de paddo's naar binnengewerkt. Het was de eerste keer Colombiaanse we hebben het al vaker gedaan maar dan alleen met mexicaanse, en we hadden gehoord dat deze iets sterker waren en veel visueler, en daar hadden we wel zin in <_< De paddos waren op, snel de bluntjes uit de auto gepakt en naar boven om te gaan bollen ( we hadden 30 euro Jack Harrer en 5 euro hasj ) de bluntjes waren af en we zijn naar buiten gegaan om een lekker rondje te lopen, we liepen naar een landschap bij een cafe met veel bomen en natuur we zijn daar iets verder tegen de muur gaan zitten en lekker gaan roken, het leek echt op een franse omgeving. Toen we de jointjes op hadden sloeg het erin als een bom. We hebben super veel leuke dingen buiten meegemaakt maar is teveel om op te noemen :blink: eventjes later gingen we weer richting huis om thuis flink uit te trippen want het werd buiten iets te luid :wOOt dus waren binnen aangekomen hadden we een lekkere lange joint gebouwd met rolvloei binnenstebuiten en nog meer. We gingen in de garage zitten hadden het gezellig gemaakt stoelen tafel binnen gezet en de avond kon beginnen voor ons :nerd we hadden een hele bak looza gekocht ( www.looza.be ) het was zooo heerlijk. In de garage werd het zo hevig dat we zeker een uur alleen maar gekke dingen geroepen hebben en helemaal niet met elkaar gepraat dat ging niet echt meer. Het enigste wat we zaten doe doen is gekke dingen zeggen trippen en heel veel joints gerookt en veel looza gedronken na elke slok zei iedereen loooooooozaaaaaaa hehehe.

Iemand die erbij was had van binnen alle flesjes in zijn bodywarmer gedaan en elke keer toverde hij flesjes het was zooooo gek en lekker :wOOt Daarna zijn we naar binnen gegaan om nog meer te bollen en we hadden cs source gespeeld het was zoooo ziek je kon je echt helemaal verplaatsen in het poppetje dus het leek net of je zelf de T of CT was. Het was zo ziek. Later zijn we buiten in de achtertuin weer joints gaan roken lekker aan de tafel we keken achter ons er stond een hele grote boom die ziek hard op en neer beweegde dat was zoo ziek. Later werd het iets minder we begonnen weer met elkaar gesprekken te voeren en nog steeds heel de tijd lachen. Daarna zijn we naar binnen gegaan om lekker te gaan eten. Toen kwamen we er in 1 keer achter dat we in onze trip toch nog naar binnen zijn geweest want overal lagen stukken gehaktbal en stukjes aluminium folie en overal lagen stukken paashaas chocolade :nerd We zijn in onze trip flink op gaan ruimen. Daarna hebben we de box op gezet en alle muziek was de bomb. We hebben daarna alles opgebolt en kwamen nog aan de 8 superlekkere jointjes uit. We zijn naar buiten gegaan lekker frikandellen gebakken en in de tuin gaan eten de hijzen die ja nam van de jointjes waren zoooo heerlijk en sloegen er als een bom in. We hebben nog dik lopen spacen na verteld over de avond en uiteindelijk waren we aan de laatste joint en die was bijna op en het begon te regenen dat was dus het teken van het einde van de avond :wOOt het was kwart over 4 en zijn lekker gaan slapen.

Dit was tot nu toe de mooiste en vetste trip die we ooit beleeft hebben.

 

We gaan volgende keren zeker weer colombiaanse doen en na een paar keer verder willen we weer overstappen naar hawaiaanse heeft iemand die eerder gebruikt of er van gehoord? zijn die nog veel erger? We hebben btw 35gram de man genomen. Vergeleken met mexicaanse en colombiaanse zit vind ik een heel groot verschil vooral het visule is erg mooi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet je de ecuordiaanse (als ik t goed schryf)eens proberen.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat doen die precies dan? ook veel visueel of gewoon heel sterk?

 

Die hebben ze overigens niet bij de bazaar waar ik altijd ga ze hebben wel rond de 6 verschillende maar die denk ik niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSD heeft hetzelfde effect als paddo's maar dan nog sterker, als je meer wilt kun je dat misschien eens proberen, nog goedkoper ook, ook bepaald geen partydrug <_<

 

tripse,

 

neus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij niet gezien.. LSD reken ik toch harddrug en neem het dus niet <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

The same here...

liever de paddotrip voor het eerst in de zomer (waar ik me op verheug) :nerd

 

(333e post) :blink: <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een beetje zwart wit denken om een stof niet te nemen alleen omdat het harddrugs is. Gedroogde paddo's worden ook tot de harddrugs gerekend, en wat dacht je van alcohol? Of je wel of geen date met alice wil moet je natuurlijk zelf weten. Ik vind het een heel intressant stofje, heb binnen kort wel weer zin in een date met haar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LSD heeft hetzelfde effect als paddo's maar dan nog sterker, als je meer wilt kun je dat misschien eens proberen, nog goedkoper ook, ook bepaald geen partydrug <_<

 

tripse,

 

neus

 

lsd heeft niet per definitie een sterker effect dan paddo's, het duurt alleen langer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt natuurlijk aan de dosis die je neemt <_< Naar mijn ervaring is LSD een stuk heftiger

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het een beetje zwart wit denken om een stof niet te nemen alleen omdat het harddrugs is. Gedroogde paddo's worden ook tot de harddrugs gerekend, en wat dacht je van alcohol? Of je wel of geen date met alice wil moet je natuurlijk zelf weten. Ik vind het een heel intressant stofje, heb binnen kort wel weer zin in een date met haar.

 

Ik blijf bij m'n standpunt dat ik gewoon niet verder ga dan blowen, hoe leuk je ook over je LSD trip kan praten..

En wat alcohol betreft; zuipen op z'n tijd wordt door iedereen wel eens gedaan.. anders dan met LSD, hierbij wordt er gelijk anders naar je gekeken <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ach, je moet natuurlijk zelf weten wat je neemt. Ik heb altijd dikke poep gehad aan hoe mensen tegen mij aankijken. Ik leef mijn eigen leven, en laat dit niet bepalen door de mening van andere mensen. MAW als ik een biertje neem doe ik dit niet omdat andere dit doen, maar omdat ik het zelf wil. Voor LSD geld eigenlijk het zelfde <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mening van andere is ook niet het eerste waar ik aan denk als je LSD o.i.d. noemt, meer mijn eigen gezondheid. Maar goed <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ drbibber

 

Ik kan je wel begrijpen, ook al neem ik geen lsd.

Het is wat je zelf wilt en wat anderen daarvan denken maakt niks uit. Het is jouw leven natuurlijk.

Maarja, nooit problemen gehad (gezondheid) met LSD ?

ok, offtopic maar voor de rest wordt er toch hier niet gepost <_< (ontopic)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb pas 1x een date met Alice gehad. Was een vrij lichte dosis, maar geen centje pijn.

 

Het is vandaag (19 April) World Bicyle day. Op 19 April 1943 nam Albert Hofman de eerste acid trip ooit. Hij was bang dat hij ziek werd, en fietste van zijn lab naar zijn huis. Tijdens de fietstocht begon de aller eerste acid trip ter wereld. Sinds 1993 is World Bicycle day is de feestdag voor psychonauten. De verjaardag van LSD

 

Moet zeggen dat ik er voor vandaag nog nooit van gehoord heb, maar ik ga het zeker volgend jaar wel vieren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verjaardag LSD hieperde piep hoera :nerd <_<

 

'T is ook de verjaardag van me zusje hoera :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met je zusje, zij heet zeker geen Alice? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd,mensen :nerd :blink: !!jammer genoeg heb ik in deze 2 weken al 3 keer lsd genomen,anders had ik vandaag zeker een stuk of 4 zegels genomen <_< :nerd .er zullen ongetwijfeld nu overal ter wereld een hoop psyghonauten aan t wausen en trippen zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen moet het zelf weten.

 

maar ik vind paddos toch anders als lsd... zowiezo het gebruik... paddos moeten aantal weken tussen zitten voor optimaal resultaat....

 

ik dus alleen smoken en shrooms <_<

 

verder hou ik het erbij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is bij paddo's niet essentiel dat er een aantal weken tussen moet zitten, om effect te hebben. Het hoeft niet, maar het is wel beter. Dit geld evenzo voor lsd-25, het is verstanding en aan te raden, om er minimaal 4 weken tussen te laten zitten. Dit is vooral om dat je tijdens een trip heel veel ervaringen en gedachtes kunt opdoen. Je hoofdje heeft het nodig om de inzichten die je tijdens je trip hebt verkregen te verwerken, zodat je het een plekje kunt geven.

 

Een beetje een raar voorbeeld misschien, maar ik geef hem toch:

 

Een militar die naar weet ik veel wat uitgezonden is, mag daarna een hele tijd niet meer uitgezonden worden. Dit ook om de ervaringen die de soldaat heeft opgedaan, te kunnen verwerken. Met psychidelische middelen moet je het hetzelfde zien

 

En natuurlijk, je moet zelf weten wat je neemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...