Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sirius

Thc Percentage & Smaak

Recommended Posts

Hiya ppl, ik heb 2 vragen...

 

 

1) Ik heb zelf op google ook gezocht naar het THC en CBD (als ik het goed schrijf) percentage in weed.

Wat ik graag zou willen, is een lijst met verschillende soorten bekende en makkelijk verkrijgbare weed,

zoals Big Tops, Shiva, Skunk, White Widow etc.

Kan dit, of is de percentage niet uit elke shop gelijk?

 

2) Ik weet dat de smaak van een joint afhankelijk is van de weed die erin zit, en of hij binnenstebuiten is gedraaid of niet. Maar zijn er misschien manieren om de smaak te beinvloeden? Dus dat je de smaak meer proeft.

 

 

P'z

Share this post


Link to post
Share on other sites
......en of hij binnenstebuiten is gedraaid of niet..

<_< :blink: :nerd :nerd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gap het ligt toch aan de kweeker hoeveel thx % erin zit?

 

PLZ Correct me if i'm wrong!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De smaak ligt aan de soort wiet, hoeveel tabak je erin doet, welke vloei je gebruikt en inderdaad hoe je hem draaid <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

De THC concentratie is deels afhankelijk an de kweker, maar ook heel erg van het soortje hoor..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
De smaak ligt aan de soort wiet, hoeveel tabak je erin doet, welke vloei je gebruikt en inderdaad hoe je hem draaid <_<

Welke vloei raad jij aan zodat je de smaak beter proeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking Slim®. Lekker dun waardoor je minder vloei rookt en dus meer wiet proeft <_<

 

vl060smokinggoud2es.gif

 

Ook Smoking Deluxe® is aan te raden. Lekker dun weer, dus hij past in één keer om je rolletje wiet (+tabak) heen :blink:

 

4182ly.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor meer smaak aan je joint te geven, kan je de tabak roosteren voor de smaak, hoeveelheid nictotine en teer te verminderen. Je moet maar zoeken op het forum, ergens staat er een thread hierover waar alles uitgelegd staat hoe je dat doet en het werkt goed <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat onderwerp van chilltyperiod? Heb ik niet kunnen vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor meer smaak aan je joint te geven, kan je de tabak roosteren voor de smaak, hoeveelheid nictotine en teer te verminderen. Je moet maar zoeken op het forum, ergens staat er een thread hierover waar alles uitgelegd staat hoe je dat doet en het werkt goed <_<

 

Ja, heb ik helemaal uitgelegd.

Is het al gelukt Gorky by the way, het tabak roosteren ?

 

Het ligt natuurlijk ook aan de kweker, wat voor voeding en verzorging hij zijn plantjes geeft.

De ene WW hoeft de ander niet te zijn.

Dus een echt vast percentage is niet neer te zetten denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar er is vast toch wel ergens een 'lijst' met alle info van alle soorten weed? Lijkt me sterk als dat er niet is.. ik heb me rot gegoogled maar heb nix gevonden :<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff
Maar er is vast toch wel ergens een 'lijst' met alle info van alle soorten weed? Lijkt me sterk als dat er niet is.. ik heb me rot gegoogled maar heb nix gevonden :<

Als je op de site's van de zaadbanken gaat kijken, vind je van de meeste soorten wel wat info.

BV: nirvana.nl, high quality seeds,....

je vind telekens de thc waarde, soort, smaak, opbrengst per 1m³, en andere dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies, en dan het liefst nog uit een pijpje, anders zit er ook weer vloei bij.

Dat is helemaal de manier waardoor je de wiet echt proeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...