Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nederwierie

Grootste Hennepteler Van T Land De Cel In

Recommended Posts

weliswaar oud nieuws,maar toch.

 

dordtenaar van 25-02-05

 

puttershoek dordrecht.eigenaar''''''''''''''''''''''''''''zegt niets te hebben geweten van de 350.000 wietplanten in zijn kas aan de ''''''''''''''''''''''''in puttershoek.toch werdt hij gisteren veroordeeld tot 24 maanden celstraf,waarvan 8 maanden voorwaardelijk.er was 3 jaar geist.

 

de plantjes zouden daar neergezet zijn door een griek die een deel van de kas van de ''''''''''''''''''''''''''huurde.hij beweerde enkel onschuldige zaken als snybonen en sla te verbouwen aan de '''''''''''''''''''''''''''''''''.de rechtbank verwees dat verhaal naar t ryk der fabelen.justitie spreekt van de grootste hennepplantage ooit ontdekt in nederland.

 

''een gigantische hoeveelheid plantjes''onderstreepte ook de rechtbank gistermiddag nog eens.

de door'''' opgevoerde griekse onderhuurder bestaat volgens justitie niet.volgens eneco werd al 2 jaar voor de ontdekking van de plantage heel veel stroom gebruikt.

 

 

350.000 planten,hallo,dat is wel een megakwekery,niet normaal meer.

 

dit is dus nederlands grootse kwekery ooit geweest.dit wordt denk ik niet meer overtroffen(wel te hopen,zij t dat t in goede handen blijft,geen justitie dus)

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drie honderd vijftig duizend <_< die kil zou rijk zijn als hij niet werd opgepakt.

Wel lastig voor hem trouwens :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn natuurlijk 350.000 stekken , geen bloeiende planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het waren er iig veel, laten we het daar maar op houden. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drie honderd vijftig duizend :blink: die kil zou rijk zijn als hij niet werd opgepakt.

 

Als hij 2 jaar lang 350.000 stekken heeft weggezet hoeft ie zich echt geen zorgen meer te maken hoor.. die hoeft echt niet meer te werken. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had er 500.000 !!

Maar toen ik ze geknipt had werd ik wakker verdomme!!! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hhahahahahaa tijdens m,n trip was ik al druk aan het knippen!!!!!!

 

mha wel lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha 16 maanden zitten (-voorarrest) voor 350.000 planten... Iemand nog een leuke kas te huur :blink: <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wou net zeggen :nerd daar doet ik t ook wel voor :blink: ,een leuk achterdeurtje ,maar dat moet ieder voor zichzelf weten uiteraard.... :nerd <_< persoonlijk zou ik t wel weten,maar dat ter zijde

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahaha 16 maanden zitten (-voorarrest) voor 350.000 planten... Iemand nog een leuke kas te huur :blink: <_<

 

 

van die 16 maanden gaat nog 1/3 af ook !! lache......

Share this post


Link to post
Share on other sites
tjah

<_< 16 gram woon je in almere?

 

Eeeh nee toevallig niet..

waarom die? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwekerij met 350.000 planten.

Ben benieuwd aan wie hij het verkocht, zal wel grotendeels het illegale circuit ingegaan zijn.

Zo jammer vin ik het nie eigenlijk.

Er blijft heus nog wel wiet in de shops <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij hoefde de eigenaar allang niet meer te werken :no

 

KOOP eens 350 000 stekjes :wOOt :smoke

 

greetzzzzzzzzzzzzzzz langemat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus wat hebben we er van geleerd? Dat je veel plantjes moet nemen is de straf veel minder! hahahahaha :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

oud topic bumpen is NIET gewenst. plaatsjes in handtekeningen overigens ook niet.

 

topic gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...