Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sirius

Onopvallend Spacen

Recommended Posts

vaak krijg ik het gevoel dat, als ik thuis ben of bij vrienden (terwijl ik space) ik dan wel redelijk normaal kan doen... maar zodra ik thuis ben ofzo, schijn ik nogal vaag te doen, en ik denk dat dat komt omdat ik bang ben dat mn ouders zien dat ik stoned ben... voor mn vrienden hoef ik dit niet te vrezen (allemaal knetterstoned) dus ik denk dat ik daarom het gevoel heb dat ik redelijk normaal kan doen

 

heeft er iemand tips voor me dat mensen het minder snel merken dat je stoned ben?

rode ogen kan je niet weghalen, tenzij je tipex of bleekmiddel heb, maar zulke dingen bedoel ik niet..

ik bedoel meer dingen als mijn manier van lopen en praten.. vaak zeg ik nogal nutteloze dingen als ik space

 

ik heb hier al ruim 4 jaar ervaring mee maar toch helpt het nix..

 

wat ik nu dus wil bereiken via dit berichtje is;

 

hoe kan ik thuis rustig spacen zonder dat ik opval of raar doe? meestal duik ik achter de pc, maar als het eenmaal avondeten is...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon niet erover na denken... :D

 

En je hebt wel ddegelijk oogdruppels tegen rode ogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, minavez oogdruppels, 4 euro bij de apotheek :D

Probeer te reageren op dingen zoals je in je normale toestand ook deed.

en vermijd je ouders :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

 

Dat is gewoon onzekerheid omdat je iets verzwijgt voor je ouders. De enige oplossing om daar vanaf te komen is je ouders te vertellen dat je blowt en vervolgens de schaamte als je stoned bent te laten varen. Als je niks hoeft te verzwijgen word je vanzelf een stuk relaxter en hoef je niet meer zo krampachtig te doen omdat ze wel eens iets zouden kunnen vermoeden. Je hele houding spreekt nu boekdelen en ook al weten je ouders niet dat je stoned bent, ze merken gewoon dat je je anders gedraagt en jij word daar weer nóg paranoïder van...

 

Vast niet het antwoord wat je wilde horen, maar de enige manier om anderen niet te laten merken dat je stoned bent is gewoon niet stoned zijn.... Of zoveel vrede met de situatie hebben dat het je niet uitmaakt of mensen merken dat je stoned bent. Dan hoef je je niet zo bewust te zijn van jezelf en je eigen acties en ga je vanzelf een stuk 'natuurlijker' reageren, maar daar is veel ZEN voor nodig. *hummmmmmmm* :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb idd ook hetzelfde probleem, met vrienden is het chillen en geen probleem maar eenmaal thuis... vaagheid. Mn moeder weet het al heel lang maar vindt het niet leuk, ik heb nu gekozean voor de oplossing van het niet thuis stoned zijn (op dit moment zelfs even helemaal niet meer stoned zijn) Dit alles werkt super. ik denk overigens wel dat ik over een paar weekjes weer eens een lekker jointje rook! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
vaak krijg ik het gevoel dat, als ik thuis ben of bij vrienden (terwijl ik space) ik dan wel redelijk normaal kan doen... maar zodra ik thuis ben ofzo, schijn ik nogal vaag te doen, en ik denk dat dat komt omdat ik bang ben dat mn ouders zien dat ik stoned ben... voor mn vrienden hoef ik dit niet te vrezen (allemaal knetterstoned) dus ik denk dat ik daarom het gevoel heb dat ik redelijk normaal kan doen

 

heeft er iemand tips voor me dat mensen het minder snel merken dat je stoned ben?

rode ogen kan je niet weghalen, tenzij je tipex of bleekmiddel heb, maar zulke dingen bedoel ik niet..

ik bedoel meer dingen als mijn manier van lopen en praten.. vaak zeg ik nogal nutteloze dingen als ik space

 

ik heb hier al ruim 4 jaar ervaring mee maar toch helpt het nix..

 

wat ik nu dus wil bereiken via dit berichtje is;

 

hoe kan ik thuis rustig spacen zonder dat ik opval of raar doe? meestal duik ik achter de pc, maar als het eenmaal avondeten is...........

 

Tipex in je ogen :j lijkt me niet zo handig eigenlijk.. :)

 

Maar je moet gewoon je gesprekken algemeen houden, als ze vragen waar je heen bent geweest of whatever, gewoon alleen dat zeggen en meer niet. Zo heb je ook geen kans dat je jezelf verlult.

Voor de rest ook niet gelijk naar de kraan toe lopen en wat gaan drinken of ineens opvallend gierig iets gaan eten omdat je zo'n honger heb ;) . Gewoon rustig naar je kamer toe (iig weg van je ouders) met wat te eten (altijd chill :D ) en dan lekker uit spacen :verrygood

Bij het avond eten moet je ook telkens denken: "zou ik dit ook zeggen als ik nuchter was geweest?" Zo niet, hou je je bek :D .

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

TJappies.. wijze les nummer een:

Probeer zoveel mogelijk na het avond eten te doen is ook wat chiller..

lles #2:

Als je naar de kraan loopt doe het rustig(ik drink altijd gewoon ffies ernaartoe lopen en drinkewna ahh) maar dan loop je om je jas op te hange zo min mogelijk oogcontact maar niet express wegkijken(zoals als ze je aanspreken niet naar de andere muur kijken.)

les#3

en wel direct de beste wees niet veel rustiger als normaal en als ze vragen wat heb je en wallen zeg je ja ik ben ziek of ja ik ben heel erg moe..

 

En dan als een speer naar je kamer en chillen.. nu ook aant doen.. je kan ook eerst gaan voetballen en hopen dat je geen billenbrander krijgthwhahaha

 

later homies 4life.. -Nichtrijder whah

Share this post


Link to post
Share on other sites
TJappies.. wijze les nummer een:

Probeer zoveel mogelijk na het avond eten te doen is ook wat chiller..

lles #2:

Als je naar de kraan loopt doe het rustig(ik drink altijd gewoon ffies ernaartoe lopen en drinkewna ahh) maar dan loop je om je jas op te hange zo min mogelijk oogcontact maar niet express wegkijken(zoals als ze je aanspreken niet naar de andere muur kijken.)

les#3

en wel direct de beste wees niet veel rustiger als normaal en als ze vragen wat heb je en wallen zeg je ja ik ben ziek of ja ik ben heel erg moe..

 

En dan als een speer naar je kamer en chillen.. nu ook aant doen.. je kan ook eerst gaan voetballen en hopen dat je geen billenbrander krijgthwhahaha

 

later homies 4life.. -Nichtrijder whah

 

Homies voor life hahahah dies lauw he :D

 

Maar idd niet oogcontact vermijden opvallend ofzo, gwoon normaal doen that's it :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

onopvallend spacen bestaat niet.vroeger deed ik ook de vaagste dingen om niet te laten zien aan mn ouders dat ik geblowd had.zo hield ik mn ogen iets wijder open als ik thuis kwam.maar als ik dan met mn ouders aan t praten was,werden mn ogen weer vanzelf kleiner...toen ik 16 was,wisten mn ouders het wel,en na vele keren ontkend te hebben heb ik ze toch maar de waarheid vertelt.dit hebben ze liever dan liegen terwijl ze t toch wel weten.toen ik t ze verteld had mocht ik ook gewoon blowen.het is maar een blowtje,het zijn geen heroine spuiten en base pijpen waar t over gaat!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn mams dacht direct van ja als je dan hier geen 'kick' meer van krijgt dan grijp je direct naar de spuiten en kookers whahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat dachten ze bij mij thuis vroeger ook altyd,als ik hier geen :verrygood rush of kick meer van kryg,ga ik over op de spuit.. :D :D ,onzin natuurlijk,want de meeste hardcore crack junken en heroine shotters hebben vroeger niet eens geblowd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies en was net nog zo stoned als een billen aap en ze merkte niets zat wel vetveel te eten een bord met nasi vol en een pizza hwahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Les 1:

Je ouders vertellen dat je blowt. Laat af en toe "per ongeluk" een pakje lange vloe liggen en toevallig staat de waterpijp misschien nog op het aanrecht. Laat ze weten dat je blowt en als ze het ok vinden dan zullen ze er niet moeilijk over doen als je totaal knetter thuis komt.

Les 2:

Zorg dat je altijd een Secret stash aan eten en drinken op je kamer hebt liggen zodat je niet de zakken chips en pizza's uit de kasten en oven gaat rukken... Wat uiteraard HEEL erg opvalt...

Les 3:

Bek dicht houden en achter de pc zitten of op je kamer zitten. Kan dit niet dan zal je lekker buiten moeten blijven tot je nuchter bent. Het is lente dus dat moet geen probleem zijn :D

Les 4:

NIET blowen als je het niet kan verbergen voor je ouders... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpelste oplossing is om je ouders aleen stoned onder ogen te komen ,dan zien ze het verschil niet als je nuchter bent :D

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha najah je hebt een goed punt! Ik zat vorig jaar altijd stoned in de les bij Geschiedenis :D (tja wat moet je anders daar? :verrygood ) en op een gegeven moment zat ik er een keer nuchter en het 1e wat die leraar zei was Brakkie je doet opeens zo anders nu... Is er iets? Hij vond me maar stil en hij vond maar weer dat ik de ouwe moest worden zoals altijd :D MET PLEZIER!

Edited by Brakkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Homies voor life hahahah dies lauw he :whistling

 

Maar idd niet oogcontact vermijden opvallend ofzo, gwoon normaal doen that's it <_<

 

He klootviool!

 

Vaak willen je ouders het niet eens weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

had hier vroeger ook altijd problemen mee, vooral als je moeder je gaat vragen of je nog huiswerk hebt, of dat soort onzin.

 

heb nog wel een tip:

GA OP KAMERS :whistling

 

zo niet, zorg gewoon dat je pas thuis bent als je ouders slapen. Stoned zijn voor het avondeten bij je ouders is sowieso een stom plan, en lijkt me ook zwaar stressen.

 

En voor de echt beetje laffe mensen die niet willen zeggen dat ze blowen kan je uiteraard altijd nog zeggen dat je met wat vrienden een paar biertjes hebt gedronken en dat ze toch wat vreemd waren gevallen. Ik weet dat het neit alles oplost, maar het is iig een verklaring voor je vreemde gedrag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat is ook een goede dat je bier op heb.

Maar op kamers gaan terwijl je niet eens een opleiding weet en je nog op school zit is eigenlijk niet zo'n nuchter idee <_< Maarja als ik geblowt heb voor het avond eten probeer ik er maar het beste van de maken zullen we maar zeggen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ouders horen thuis in de klasse "onwetend en goedbedoeld", ik kom knetterstoned aan tafel zitten, praat voortdurend door schiet uitbundig in de lach en eet en drink de hele tafel leeg. Mijn ouders denken dan dat ik "eens goed gezind ben".

 

Bij mijn vriendin ligt dat een beetje anders, ze kan het maar niet aanvaarden en staat het oogluikend toe. Ik moet dus altijd zorgen dat ik wat serieus overkom. Ze mag dus hoegenaamd niet doorhebben dat ik gewoon met haar in bed wil duiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...