Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

britewire

Aantal Foto's Van Mijn Laatste Kweek...

Recommended Posts

hier zijn wat foto's van mijn kweekjes in het verleden.

 

m5106507-7047.jpg

 

Venuzueleaanse..

 

m5111437-1929.jpg

 

en een ontzettend duidelijke foto van mijn san pedro.

 

m5111504-6435.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor... heb je ze ook al geprobeerd die stoelen??

Share this post


Link to post
Share on other sites
lekker hoor... heb je ze ook al geprobeerd die stoelen??

 

 

Tuurlijk, lekker toch je eigen paddo's nemen. Als ik er zo over bezig ben krijg ik weer helemaal zin om nog 1 keer te gaan kweken van die dingen. Denk dat ik me weer eens alles in orde ga maken. Jullie zien me binnenkort wel weer terug.

 

Heb die San Pedro cactus trouwens nog, denk dat ik hem dit weekend maar eens ga proeven. Heb er al zolang mee gewacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel mensen vinden de smaak van paddo's ook vies.

 

wat vinden jullie hiervan, ik had gedroogde mexicaantjes, en ze waren best te eten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het allemaal flink overdreven, het is nou niet zo alsof je een kilo van die dingen moet eten. Vind het eigenlijk best wel lekker om te doen, maar dat kan ook zijn door het vooruitzicht (de trip).

 

Ga eens kijken of ik eens iets op papier kan zetten hoe de trip ging. Ga er even over nadenken en dan post ik het tripreport wel hier in deze thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is goed, aan het einde van het velletje staat er allemaal chinees :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de trip is zeker ruig maar het blijven gore dingen om te eten. in thee valt het wel mee maar als je ze zo eet zijn ze echt niet te doen.

 

jou paddestoelen zien er :D uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie champi's!

Ik vind paddo's trouwens lekker om te eten. Verse mexicaanse vind ik zelfs lekkerder als champignons...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De smaak van paddo's zijn heel makkelijk te maskeren. Drogen is een heel simpele manier, je houdt dan ongeveer 10%-20% over. De gedroogde paddestoelen kun je weer dopen in honing.

 

De laatste keer dat ik het gedaan heb, had ik gedroogde stoeltjes verkruimeld en door de appelmoes gedaan. cornflakes erover heen en helemaal niets van de paddo's geproeft.

 

Ik vind eigenlijk dat je de smaak van de paddo's op de koop toe moet nemen. Zie het als een offer iets dat je over hebt voor een hele mooie trip.

 

vrede,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer maar eens een schijf peyote naar binnen te werken.. als je het over offers hebt!!! Gadverdamme, wat is dat vies zeg!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probeer maar eens een schijf peyote naar binnen te werken.. als je het over offers hebt!!! Gadverdamme, wat is dat vies zeg!

 

Wat is dat dan? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

paddos zijn wel lachen...en je moet de dingen die je ziet eens opschryven,vooral als je ergens mee zit ,en er tydens je paddotrip aan gaat denken....vaak kryg je een antwoord op de vraag die je dwars zit..op die manier kunnen paddos ook goed voor je zijn.wat ook lekker is,is je ogen dichtdoen,en de beelden die je ziet al zij t een film,zulks mooie beelden,en de beelden aan je voorbij laten gaan.je zult zien dat er allemaal beelden uit t niets voor je ogen zullen verschijnen.net als een film,laat t op je af komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Das ook een cactus waar mescaline in zit.

 

Deze hier..

 

104-PeyoteCloseup.jpg

 

WAT IS EIGELIJK NOU HET VERSCHIL TUSSEN DE TRIP VAN EEN CACTUS OF VAN PADDESTOELEN...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon je maar een soort van Brain Capture maken ofzo, dat je alles wat je ziet kan terug kijken in een filmpje, dat zouden ook leuke post's zijn op het forum.

Maar helaas kan dat niet.

 

@ Lee

opschrijven lijkt me ook lastig, ik kan vaak de ondertiteling van een film niet eens meer volgen <_<

Maar het is wel leuk om met een voice recorder de dingen die je ziet in te spreken, als je dat later terug luisters kon je nog wel eens leuke dingen te horen krijgen.

 

@ BlOw-GrOwEr

De werkzame stof in paddo's en in cactussn is hetzelfde, allebij Mescaline

Het verschil kan hem dan volgens mij alleen nog maar in de dosering zitten.

 

Groet NECROTH :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ BlOw-GrOwEr

De werkzame stof in paddo's en in cactussn is hetzelfde, allebij Mescaline

Het verschil kan hem dan volgens mij alleen nog maar in de dosering zitten.

 

Hier klopt geen barst van. In paddo's zit psilocybe en psilocibine, dit zijn totaal andere stoffen als mescaline. Het zijn allebei halucigene. Maar met een heel andere uitwerking. Het is een beetje het zelfde als zeggen dat de werkzame stof van speed en coke het zelfde is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werking van drugs algemeen, les 1:"De werking van het hallucinogeen is afhankelijk van de receptoren die het in de hersenen stimuleerd of blokkeerd."

Zo is de werking van psilocibine voornamelijk in het audio-visuele deel van de hersenen actief, het stimuleerd daar dus bepaalde receptoren en zet het motorische deel van de hersenen op een zacht pitje.

De mescaline van de cactussen gaat ook receptoren beïnvloeden, echter anderen. De werking van de cactus is vooral te vinden in het audio-deel en de frontale kwab, waardoor de ervaring van geluiden intensiveerd, zicht een beetje kan vertroebelen en het ontzettend gelukszalige gevoel veroorzaakt worden.

Ook is mescaline een milder trip middel, het zijn rustige trips terwijl je met paddo's ook felle trips met knallende kleuren krijgt. Dit heb ik van vrienden gehoord die bijde gedaan hebben, ik houd zelf toch meer van de rustige cactussen en da's ook het enige dat ik tot nu gedaan heb.

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb weer geen ervaring met mescaline, maar ik weet dat het zeer heftig kan zijn. Uit 400 gram gedroogde cactus heeft een gast op een ander forum 1.5 gram mescaline kristallen geextraheerd. Neem daar maar eens een halve gram van. Ik kan je garanderen dat het geen milde trip wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier klopt geen barst van. In paddo's zit psilocybe en psilocibine, dit zijn totaal andere stoffen als mescaline. Het zijn allebei halucigene. Maar met een heel andere uitwerking. Het is een beetje het zelfde als zeggen dat de werkzame stof van speed en coke het zelfde is.

 

Hmm dan heb ik iets verkeerd begrepen <_<

 

Groet NECROTH :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...