Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leo_smoke

Welk Zaad Is Het Meeste Geschikt?

Recommended Posts

hey allemaal,

 

ik ben nieuw op dit forum en ik wil graag even wat vragen. Ik heb hiervoor 1 keer gekweekt (onder tl-buizen, en de planten waren dik en bossig :D maar dat terzijde). Ik zoek een soort die voldoet aan de volgende eisen (in volgorde van belangrijkheid):

 

- hoge opbrengst

- lekkere (hash)-high, zal dus wel een sativa worden...

- korte bloeiperiode (hoeft niet echt)

- het is mijn 2e keer, dus het moet niet echt een hele moeilijke plant zijn. bovendien kweek ik bij mn ma en daar kom ik niet zo vaak (ver weg enzow) maar zij kan wel soms water geven enzo

 

 

en ik heb een hok van 1.2 X 1.2 X 1.80 meter...

 

heeft iemand ideeën? zelf vond ik jack herrer puur wel lekker maar ik zoek ook iets wat goed kweekt en waar je apehigh van wordt... iemand suggesties???

 

heel erg bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezien de eisen die je stelt,zal het een moeilijke keuze worden wat voor plant je dan t beste kan kweken.gezien de hoogte van je hok zal een jach herer of een haze soort er denk ik niet in zitten,aangezien deze planten hoger dan 1.80 kunnen worden.reken daarbij de potten en je lamp,dan kom je echt hoogte te kort.qua opbrengst en korte bloei zou ik voor de top 44 gaan,maar dat is weer geen soort waar je apestoned van wordt.een moeilijke keuze :D tevens zou ik natrium lampen gebruiken ipv tl licht.

 

 

//EDIT quoten

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een makkelijke sativa zoekt met een hoge opbrengst en een korte bloeiperiode kom je al vrij snel uit bij powerplant, maarja, das weer typisch zo'n soortje waar de markt echt compleet verzadigt van is en persoonlijk ben ik d'r wel een beetje op uitgekeken maar smaken verschillen. bijkomend voordeel van powerplant is wel dat 't waarschijnlijk totaal geen probleem is om d'r stekjes van te vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga een homebox kopen van 1.2 X 1.2 X 2.0 meter met philips son-t PIA 600 watt + C - filter + ventilator en zwart/wit folie... ik kan de planten toch toppen zodat ze dikker worden en minder in de hoogte groeien?

dit is toch wel geschikt dan? hij staat op:

 

http://www.growshopalien.com/onlineshop/

 

 

is new purple power geen optie?

 

//EDIT GEEN HANDEL

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop zaad, laat ze ontkiemen, selecteer een mooie moeder, en voor je het weet ben je een onafhankelijke kweker die weet wat hij rookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
koop zaad, laat ze ontkiemen, selecteer een mooie moeder, en voor je het weet ben je een onafhankelijke kweker die weet wat hij rookt.

 

 

mwah ik neem liever stekjes. vorige keer had ik zaad maar ik denk dat ik liever stekjes koop.

 

//EDIT GEEN HANDEL

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je al een keuze kunnen maken uit welk zaad je kiest?

ik heb een vraag aan je...

hoe bevalt die grow-tent je?

is ie lucht dicht? want met zo een rits sluiting lijkt dat niet het geval?

 

ciao ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je voor stekken gaat valt er weinig te kiezen tenzij je ze zelf maakt.

 

Direct vanuit zaden opkweken kan ook , je moet alleen ff weten hoe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...