Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Urine Drugstest

Recommended Posts

Weet je hoe een urine drugstest te omzeilen ? :whistling

post het ff hier..

 

Misschien dat er a-polaire oplosmiddelen zijn die geschikt zijn voor orale inname die het enzym dat thc afbreekt (Want je wordt niet getest op het THC gehalte, maar op het enzym dat alleen voorkomt als THC in je bloed aanwezig is), of andere manieren om te sjoemelen met je urine ?

Want je kan wel bijv. schoonmaakmiddelen erbij doen, maar bij de test zullen ze zien dat er mee geknoeid is, dus misschien andere oplossingen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Want je wordt niet getest op het THC gehalte, maar op het enzym dat alleen voorkomt als THC in je bloed aanwezig is

 

:whistling

 

Nee, je wordt getest op THC en alle verwante cannabinoiden. Er is geen een of ander speciaal enzym dat alleen in je bloed voorkomt als je THC in je bloedstroom hebt zitten, dat is echt onzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Afbraak

Een deel van het THC-rijke bloed komt ook aan in de lever. In de lever wordt de THC afgebroken door enzymen. Als er wordt getest op wiet wordt er niet op THC getest maar op één van deze afbraakstoffen.''

 

zie ook : Jellinek Drugsvoorlichting

(Scroll naarbeneden totdat je het onderwerp Cannabis tegen komt.)

 

Alleen dacht dat men dat wel wist hierzo, maar het is dus geen pure onzin, alleen wordt het vaak gebruikt om te zeggen dat er op thc getest wordt, alleen dat is dus niet zo, dus doe eerst je huiswerk blowmonkey voordat je gaat zeggen dat iets pure onzin is.... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude, je begrijpt het verkeerd. Die enzymen, CYP450 2D6 en 3A4 zitten ALTIJD al in je lichaam, die verschijnen niet ineens mysterieus als er THC aanwezig is. Ze zoeken naar de AFBRAAK PRODUCTEN van THC, dat is dus 9-carboxy-11-nor-delta-9-THC, DAAR testen ze op.

 

Dus aub geen grote mond tegen de leraar als JIJ je huiswerk fout hebt gedaan. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zoeken naar de AFBRAAK PRODUCTEN van THC, dat is dus 9-carboxy-11-nor-delta-9-THC, DAAR testen ze op.

 

Dat is dus niet de stof THC, maar een afbraakproduct. :whistling Het enzym zit idd altijd in je lichaam, maar die wordt pas waargenomen boven de 50 nanogram / per mm3 bloed (dus als je blowt), dit is zeker geen THC gehalte, en wat je zegt, je wordt getest op afbraakproducten, niet de stof THC. Dus ik begrijp niet waarom we discussieren over het feit dat ik zeg dat het geen THC is waar je op wordt getest en jij zegt dat ook (''Ze zoeken naar de AFBRAAK PRODUCTEN van THC'')

 

en nogmaals, zie;

 

''Afbraak

Een deel van het THC-rijke bloed komt ook aan in de lever. In de lever wordt de THC afgebroken door enzymen. Als er wordt getest op wiet wordt er niet op THC getest maar op één van deze afbraakstoffen.''

 

 

En blowmonkey, heb je misschien ook een antwoord op de vraag van het topic? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus ik begrijp niet waarom we discussieren over het feit dat ik zeg dat het geen THC is waar je op wordt getest en jij zegt dat ook (''Ze zoeken naar de AFBRAAK PRODUCTEN van THC'')

 

Ik zei dat ze zochten naar THC en alle verwante cannabinoiden, ik wist namelijk niet uit m'n hoofd wat de naam voor de THC metaboliet was; 9-carboxy-11-nor-delta-9-THC, jij dacht dat ze naar een enzym zochten, kwou alleen maar zeggen dat dit niet zo was.

 

A-polaire oplosmiddelen drinken helpt niet, dan zou je namelijk gewoon wat alcohol kunnen drinken en die THC metabolieten kwijt raken. Het enige wat helpt is veel water drinken en vet verbranden. Je hebt ook van die speciale middeltjes die je voor de test neemt die de boel voor de gek houden, maar kheb geen idee hoe dat in z'n werking gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh oke, thnx, maarja, ik had ook weer gelezen dat liters water drinken niet echt zin had en je alleen maar ziek kunt worden, maar ik blijf op zoek :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te veel water drinken kan zelfs tot de dood leiden ja, hyponatremia, je moet het ook beperken tot 2 liter water per dag ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook ooit zoiets gehoord idd. dat thc in lichaamsvet wordt opgeslagen. tevens is dan ook de reden dat het het langst in je bloed / lichaam blijft zitten. behalve lsd vgls mij.

 

gr.

 

ray

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang THC zichtbaar is bij dit soort tests voornamelijk afhankelijk van hoeveel je rookt. Elke keer dat je wiet rookt raakt je bloed verzadigd met cannabinoïden. Laten we dit 100% verzadiging noemen, meer kan het bloed op dat moment niet opnemen. Voor het gemak gaan we ervan uit dat deze hoeveelheid volledig wordt opgenomen in vetcellen. Aangenomen wordt dat er per dag ongeveer 10% van de hoeveelheid THC uit het bloed opgeslagen wordt in vetcellen. Dit betekent dus dat je de dag na het roken van een jointje nog 90% van de maximale hoeveelheid verzadiging in je bloed hebt, de dag daarna weer 10% minder (81% dus), etc.

 

Voor zover mij bekend kan men met de huidige urinetests alleen hoeveelheden THC van meer dan 60% verzadiging meten. Als je dus voor het eerst in je leven een jointje gerookt hebt zal het tussen de 3 dagen tot een week duren voor je onder deze grens zit. Als je echter dagelijks stevig doorrookt wordt er zoveel THC opgeslagen in vetcellen dat het veel langer duurt voor dit via het bloed afgevoerd is. Denk dan aan zo'n 4 tot 6 weken voordat je onder die 60% grens zit. Bovendien kan het verbranden van vetcellen de hoeveelheid THC in je bloed weer laten toenemen. Hardlopen is dus niet aan te bevelen.

 

In hotel Traliezicht doet men vaak een druppel chloor bij de urine om door tests heen te komen, maar ik heb daar gelukkig zelf geen ervaring mee... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn helaas geen oplos middelen .

En het duurd 3 maanden voor het uit je bloed is .

Dus dat verhaal van MAD geloof ik wel :whistling

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling

Hoe lang THC zichtbaar is bij dit soort tests voornamelijk afhankelijk van hoeveel je rookt. Elke keer dat je wiet rookt raakt je bloed verzadigd met cannabinoïden. Laten we dit 100% verzadiging noemen, meer kan het bloed op dat moment niet opnemen. Voor het gemak gaan we ervan uit dat deze hoeveelheid volledig wordt opgenomen in vetcellen. Aangenomen wordt dat er per dag ongeveer 10% van de hoeveelheid THC uit het bloed opgeslagen wordt in vetcellen. Dit betekent dus dat je de dag na het roken van een jointje nog 90% van de maximale hoeveelheid verzadiging in je bloed hebt, de dag daarna weer 10% minder (81% dus), etc.

 

Voor zover mij bekend kan men met de huidige urinetests alleen hoeveelheden THC van meer dan 60% verzadiging meten. Als je dus voor het eerst in je leven een jointje gerookt hebt zal het tussen de 3 dagen tot een week duren voor je onder deze grens zit. Als je echter dagelijks stevig doorrookt wordt er zoveel THC opgeslagen in vetcellen dat het veel langer duurt voor dit via het bloed afgevoerd is. Denk dan aan zo'n 4 tot 6 weken voordat je onder die 60% grens zit. Bovendien kan het verbranden van vetcellen de hoeveelheid THC in je bloed weer laten toenemen. Hardlopen is dus niet aan te bevelen.

 

In hotel Traliezicht doet men vaak een druppel chloor bij de urine om door tests heen te komen, maar ik heb daar gelukkig zelf geen ervaring mee... :whistling

 

 

in de bajes (spreek helaas uit eigen ervaring) dronken we gewoon heel veel water en sommigen hadden hele goeie ervaring met veel yoghort te drinken.We waren nooit positief en blowden als de kelere.Als we gepakt werden moesten we 10 dagen naar de iso dus dan kijk je wel uit.Jaaa,je leert veel in de bajes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijnt dat biergistpillen ook werken, zeker in combinatie met veel water. Heb het zelf nog niet geprobeerd ( nog nooit gecontroleerd geweest) maar bij een vriend van mij werkt het alleszins.

 

Goety

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe je t uit je urine krygt weet ik niet,wat ik wel weet dat ze met bepaalde scores werken(zoals in t gevang)en dat je score na gemiddeld 4 weken weer goed is.een bekend trucje uit t gevang is je vingers een paar minuten in t glorix hangen,en dan tydens t potje pissen langs je vingers te plassen.t schijnt te helpen,ik heb t alleen nog nooit uitgeprobeerd.ik persoonlijk denk dat er wel een kwart pis naast t potje spettert,maar dat lijkt me stukken minder erg dan de consenquenties die tegenover een negatieve uitkomst van een urinecontrole staan.

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe moet je dat doen met dat glorix ? Heeft glorix in een paar minuten tijd al effect door je vingers erin te laten hangen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe je t uit je urine krygt weet ik niet,wat ik wel weet dat ze met bepaalde scores werken(zoals in t gevang)en dat je score na gemiddeld 4 weken weer goed is.een bekend trucje uit t gevang is je vingers een paar minuten in t glorix hangen,en dan tydens t potje pissen langs je vingers te plassen.t schijnt te helpen,ik heb t alleen nog nooit uitgeprobeerd.ik persoonlijk denk dat er wel een kwart pis naast t potje spettert,maar dat lijkt me stukken minder erg dan de consenquenties die tegenover een negatieve uitkomst van een urinecontrole staan.

 

 

heyy Lee,ik weet niet hoe jij in de bajes aan glorix kan komen maar je kunt het in ieder geval niet bij de winkel bestellen!!Bovendien als ze je betrappen mag je ook ff bijkomen in de iso(is geen pretje).Is trouwens ook zo als merken dat je extreem veel water hebt gedronken en dat kunnen ze weer zien aan het creatine gehalte in je urine. groetjes tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar is er niet echt een redelijk betrouwbare manier om toch de test te kunnen omzeilen, want die glorix manier snap ik niet helemaal, of zou iemand die beter kunnen uitleggen ? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar is er niet echt een redelijk betrouwbare manier om toch de test te kunnen omzeilen, want die glorix manier snap ik niet helemaal, of zou iemand die beter kunnen uitleggen ? :whistling

in t gevang is heus wel aan een beetje glorix of chloor te komen,je kan dit pikken,of netjes aan de schoonmaker vragen(die zelf ook een detentiestraf uitzit,dus dat zit wel goed).op de vraag of t echt werkt weet ik zelf niet,maar de mensen die t deden kwamen er soms wel onderuit.die hielden hun vingertoppen een paar minuten in een potje glorix,als ze wisten dat ze gecontroleerd konden worden(meestal wilden de p.i.w''ers de ochtend urine,daar kunnen ze t meeste uithalen),dus deden ze t vlak voor dat de deur open ging s''ochtends.dan zit de glorix nog in je huid,dan piste ze langs hun vingertoppen zodat er een beetje glorix meekwam.daar kijken ze namelijk hoe je je urine in dat potje deponeert,dus daar kan je geen middeltjes stiekem er door heen mengen of urine van een nuchter persoon geven,ipv je eigen urine .maar nogmaals,zelf heb ik t niet geprobeerd,maar door de mand gevallen met blowen werdt ik wel,vandaar de ervaring dat ik weet dat de score 4 weken in je urine blijft zitten(wat in t gevang 1 week iso en 3 weken gele kaart oplevert)

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

das niet flex nee, 1 week isoleer, maar gelukkig zit ik niet in de gevangenis :whistling

Nog andere manieren / tips ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zie je hoe lang elke drug nog in je bloed zit:

 

Alcohol 1 - 10 days Oral

Nicotine 1-7 days Sniffed, smoked, oral

Mescaline 1-7 days Oral

Marijuana 1day - 11 weeks Smoked, Oral

Hashish 1day - 11 weeks Smoked, Oral

Psilocin (mushrooms) 1 - 2 days Smoked, Oral

 

En op deze site heb je verschillende links naar sites die uitleg geven hoe je een drugtest kan omzeilen (wel in het Engels)

 

http://www.drugs-plaza.com/drug_test_how_to_pass.php

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoorde laatst van iemand die nadat hij vrij was nog om de 2 weken op drugs onderzoek moest. En hij nam altijd zout mee in ze zak, maakte ze vinger nat en deed em door de zout. Piste vervolgens over ze vinger heen in het potje en zo konden ze nix vinden.

Kweetniet of het egt zo is <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou kunnen.. Blowmonkey heeft hier vast wel een antwoord op :blink:

Het is iig wel vies over je eigen vinger heen pissen maarja als het werkt zou ik het ook doen <_<

 

P.S. 200e post yeaaahhh :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sEEler

 

Zout is de chemische verbinding van natrium en chloor, zout bevat 60% chloor.

 

 

Ik vraag me wel af hoe je aan wiet kon komen in de nor, of probeerde je wat anders te verbergen?

Als je aan wiet kan komen lijkt het me in elk geval ook niet moeilijk om aan chloor te komen.

 

Groet NECROTH <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, in de nor schijnen de ''kilo's '' over de afdelingen te gaan als ik een maat van mij mag geloven. aan shit geen gebrek daaro!! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...