Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bunny

Waarom Worden De Messte Mensen Gepakt.

Recommended Posts

Je hoort de laatste tijd steeds vaker dat er weer een kwekerij opgerold is.

nu vroeg ik me af om welke reden de meeste mensen gepakt worden.

opvallend hoog stroomgebruik?

opscheppen tege vrienden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe groter,hoe meer risico,1 verkeerde brabbel kan je je hok kosten,hou het angstvallig annoniem binnen je eigen gezin,gedraag je zoals je saaie gebuur :verrygood ,zorg voor je eigen veiligheid en neem steeds een koolstoffilter in reserve,veroorzaak geen lichthinder,geurhinder,waterhinder,knip je oogst voor je hok met open deur en de afzuiger aan op 100%,bij het knippen ben je nooit thuis :nerd sleep in het midden van de winter niet met zakken aarde voor je deur,verpak voedingen ed in een box,ook s'nachts kan je beter geen verdachte handelingen uitvoeren voor je voordeur,leef niet boven je stand,werk niet met 10 lampen van 600 watt op je net enz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was het wel zo`n beetje denk ik rattaplan..... :verrygood in je hok(als dat kan) knippen is nog beter

 

Zelf denk ik dat de meeste gasten gesnapt worden doordat ze hun bek niet kunnen houden en lopen op te scheppen tegenover anderen. Die kunnen dat weer niet hebben, zijn jaloers of durven zelf niet te kweken en lappen je erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste pokers,

 

De laatste tijd worden er gelukkig weer kwekerijen opgepakt met kwekers die het wel verdienen.

 

Zij deden het volgende goed:

 

Handelen in speed, coke XTC.

Vuurwapens in huis

Helen van gestolen goederen.

Stelen van stroom

Behoren tot een groep

Dure autos

 

 

Deze week 2 minder ...... gaat lekker dus ..

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik ga niet naar growshops in mijn eigen woonplaats. Ik rij liever even 20 minuten verder en heb growshops op industrietereinen, lekker ongestoord laden. Ik heb wel vijf zakken aarde in de winter naar huis moeten slepen maar laad er dan af en toe eentje uit de auto als de buren aan het werk zijn. De rest is in anonieme dozen of zakken binnen gekomen. En de gipsplaten waren om kastruimte op zolder te bouwen. Heb alleen niet gezegd wat ik in de kast zou zetten. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het ook nog zo dat je echt opvalt met je stroomgebruik?

als je bijvoorbeeld 2x 600watt heb hangen.

 

en zoekt de politie veel met infaroodcamera's in woonwijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zit het eigenlijk met forums ? Worden op die manier wel eens kwekerijen getraseerd ?

Ik heb weinig verstand van computers ,maar het lijkt mij dat je toch traceer baar bent .

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meetsten onder ons zijn hobbykwekers,stel dat je een plantage bezit van 2000 plantjes en je zet deze online,dan trek je de aandacht,ook is dit forum fictief,je bepaald dus zelf wat je online wenst te zetten,er moet al een onderzoek tegen je lopen waarbij de geplaatste teksten inderdaad dan bezwaarlijke last zal zijn tegen je zelf,er zijn diensten die kinderprostitutie en terrorisme onder de loupe nemen,en dat kost fortuinen aan onderzoek,met een hokje kan ik mij geen enkele persoon herinneren die gepakt is via een forum,zou dit gebeuren,dan zou er al lang geen gezellig wietforum meer bestaan,wie zou er dan nog een letter online gaan zetten? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
is het ook nog zo dat je echt opvalt met je stroomgebruik?

als je bijvoorbeeld 2x 600watt heb hangen.

 

en zoekt de politie veel met infaroodcamera's in woonwijken

 

`T is logisch dat je meer stroom verbruikt met 2 600 watter, maar stroom is toch overal voor te gebruiken. :verrygood Het zou wat zijn als essent iedereen die ineens meer stroom verbruikt, verdenkt van een hennepkwekerij. Dan zou de politie overuren maken. Er word volgens mij alleen aan de bel getrokken als essent vermoed dat er ergens stroom word gejat of er ineens heeel veel stroom "weglekt"

 

En reken maar dat de essent en zijn collega`s een hoop geld aan ons vedient, en de staat natuurlijk ook want er word gewoon belasting afgedragen....... :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
De laatste tijd worden er gelukkig weer kwekerijen opgepakt met kwekers die het wel verdienen.

 

Zij deden het volgende goed:

 

Handelen in speed, coke XTC.

 

Ja. Als je handelt in andere drugs dan wiet ben je meteen rijp voor het gevang. Lekker geredeneerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus Blowmonkey hoe meer van die criminnelen worden opgesloten en uit het kweek circuit gehaald worden hoe beter voor de kwekers die wel netjes hun zaken regelen ...

 

 

Op geruimt staat netjes zeg ik dus maar .....

 

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAASTRICHT - De politie heeft dinsdagmiddag in een woning aan de Drenckgaard in Maastricht voor 2 miljoen euro drugs gevonden en in beslag genomen. Dat meldde de politie woensdag.

 

Het gaat om 250 kilo softdrugs, 9 kilo amfetamine, 73.000 xtc-tabletten (15,5 kilo) en vier kilo cocaïne. Naast de drugs werden in het huis een grote som geld en een vuurwapen aangetroffen. De 27-jarige bewoonster en een 36-jarige man werden aangehouden.

 

De gearresteerde man is eigenaar van een horecagelegenheid in Maastricht. Tijdens onderzoek daar stuitte de politie op nog eens 22.000 euro cash.

 

De actie van de politie was begonnen als een reguliere hennepactie die periodiek in Maastricht worden gehouden. De twee verdachten zijn ingesloten.

 

 

En weer eentje gaat echt goed zo... nog even en dan zijn er alleen nog maar eerrlijke thuistelers over ... en dat is wat we willen !!!

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg dat je geen overlast veroorzaakt :verrygood

 

Cannabis rules

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus Blowmonkey hoe meer van die criminnelen worden opgesloten en uit het kweek circuit gehaald worden hoe beter voor de kwekers die wel netjes hun zaken regelen ...

 

 

Op geruimt staat netjes zeg ik dus maar .....

 

Voor als je het niet doorhad, ik was sarcastisch. Ik vindt jouw manier van redeneren namelijk een beetje achterlijk als ik eerlijk mag zijn.

 

Die criminelen zijn criminelen omdat de overheid heeft bepaalt dat sommige drugs illegaal zijn. Guess what, genius, wiet is ook illegaal.. We zijn allemaal criminelen in de ogen van de overheid. Dat jij nou niks hebt met alle drugs behalve wiet, dat is jouw probleem. Dat die mensen "fout" zijn omdat ze andere drugs dealen naast de wiet is jouw mening, maar dat wil nog niet zeggen dat die reden logisch is, of dat hij klopt, want dat doet het namelijk niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taw, ik vindt het ook belachelijk wat je allemaal zegt, kijkt toch eens naar je eigen je bent toch ook van alle kanten in overtreding wat je doet. en maar afgeven tegen elke zaadkweker, stekkenboer, iemand, die toevallig iets groter is als jij, ik vindt jouw persoonlijk een irritant mannetje'

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je blijft lachen met ria (zolang ze haar pilletjes niet heeft in genomen)

Ik las de eerste berichtjes en wist al dat jij er nog overheen zou gaan :nerd

Je beloofde beterschap maar je kan het gewoon niet laten he? Ligt zeker weer aan de overgang :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus Blowmonkey hoe meer van die criminnelen worden opgesloten en uit het kweek circuit gehaald worden hoe beter voor de kwekers die wel netjes hun zaken regelen ...

 

 

Op geruimt staat netjes zeg ik dus maar .....

 

Voor als je het niet doorhad, ik was sarcastisch. Ik vindt jouw manier van redeneren namelijk een beetje achterlijk als ik eerlijk mag zijn.

 

 

 

Blowmonkey,

 

Ik vindt === dat schrijf je met alleen een d .... anderen achterlijk noemen ? leer dan eerst maar is netjes schrijven ( hier had ik het liefst een lelijk woord getypt maar ik hou het netjes)!!.

Ik vind dat jij zelf mag weten hoe jij over de zaken nadenkt .... ik heb dat recht ook.

Kwekers die zo nodig vuurwapens in huis willen hebben ... die verdienen de maximale straf ..

Criminelen met kilos harddrugs verdienen de maximale straf ....

 

 

En wat mij betreft gewoon 4 jaar cel met 6 man op 8 m2 ........

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites
taw, ik vindt het ook belachelijk wat je allemaal zegt, kijkt toch eens naar je eigen je bent toch ook van alle kanten in overtreding wat je doet. en maar afgeven tegen elke zaadkweker, stekkenboer, iemand, die toevallig iets groter is als jij, ik vindt jouw persoonlijk een irritant mannetje'

Ria

 

Ria, waarom hou jij je lose opmerkingen niet voor je ?

Dat jij graag haat mail ontvangt van je medeforummers ... zegt dat op zich niet meer dan genoeg ?

Niet iedereen is het eens met me, maar haat mail ontvang ik niet.

 

Je reactie is weer zoals vanouds, je geeft je persoonlijke mening over mij ? En die kennen we al ... is dus erg saai.

Je reactie heeft niet eens wat te maken met de topic waarom mensen worden gepakt, en dat komt erg persoonlijk over.

 

Je kent me niet eens dus bespaar je de energie en leer is omgaan met je onverwerkte gevoelens.

Op het medi forum ben je altijd poeslief en attent, waarom hier niet Geraldo ?

Als het echt moet kan ik ook zo lullig gaan antwoorden maar is dat echt wat je wilt Ria ?

Zo te horen heb je meer vijanden hier als ik ... en ik vraag er ook nog is om... jij kan er niets aan doen het zit zo diep in je.

 

Daarom Ria zal ik voor de 2 x mijn wang toekeren zodat je daar ff lekker hard op uit kan reageren...

 

De 3x keer zal ik je een gelijke behandeling geven en desnoods kicken ze me van het forum af, dan gaan we samen Ria .. jij en ik.

 

Iedere crimineel die wordt gepakt met harddrugs of wapens in zijn kwekerij is een oerstomme mislukkeling.

Ik bedoel met harddrugs meer dan voor eigen gebruik in bezit hebben, en met wapens bedoel ik meer dan een zakmes in je broekzak.

 

Ria bedankt voor je uitgebreide reactie ik zie er nu al naar uit ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een ieder heeft recht op zn eigen mening.

Gun een ieder deze dan ook :P

Dit forum is niet bedoeld om discussies over harddrugs te voeren!!!

 

Draai een lekkere joint en hou het een beetje vriendschappelijk :nerd anders :verrygood ...hahahahaahaha lol

Te gekke emoticons

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij bent zeker een vvd stemmer

jou uitspraken doen mij denken aan geert wilders, hirsi ali en mvr donner

is alleen jammer dat kalou niet meer mee kan doen aan de wk met nederland

kom op joh, die gast is pas 20

but anyway... dit is niet als flame bedoelt, ik heb niks tegen je

ik respecteer andere hun mening, je uitspraken zijn alleen een beetje scherp :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...