Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest vtmuis

Verdwenen Vrouw Gevonden Bij Ontmanteling Kwekerij

Recommended Posts

Guest vtmuis

ROTTERDAM - De politie heeft in Rotterdam bij het oprollen van een hennepkwekerij een vrouw gevonden die in 2003 was verdwenen. De vrouw zegt al die tijd in een verborgen ruimte bij de kwekerij te zijn vastgehouden. Dat heeft het Openbaar Ministerie dinsdag bekendgemaakt.

 

 

De 28-jarige Rotterdamse werd op 1 februari ontdekt. Agenten hebben een 59-jarige man, in een woning boven de kwekerij, aangehouden. Justitie verdenkt hem van wederrechtelijke vrijheidsberoving en mishandeling. Het tweetal kende elkaar. Het OM kon niet zeggen of kort na haar verdwijning ook naar de verdachte onderzoek is gedaan.

 

De vrouw kon al die tijd alleen in de ruimte en plantage komen waarin ze zat verstopt. Ze verbleef er ook een tijdje in een soortgelijk ander kamertje onder de woning. De ruimtes waren bij de plantage gemaakt. Hoe ze eruit zagen, wil het OM niet zeggen. Justitie wil ook niet kwijt in welke straat de kwekerij was.

 

Familie gaf de Rotterdamse op 1 mei 2003, dus bijna drie jaar geleden, op als vermist. De aangifte trokken de familieleden later weer in, omdat zij af en toe telefonisch contact hadden met de vermiste. De politie heeft haar op een veilige plek ondergebracht, aldus het OM. Zij is volgens een woordvoerster herenigd met haar familie. Lichamelijk gaat het goed met haar, maar verder wil justitie niet veel zeggen over haar gezondheidstoestand.

 

Bron: Telegraaf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vtmuis

Ik vraag me af of we binnenkort niet te horen (lezen) krijgen dat het verzonnen is <_<

Je kan mij niet wijs maken dat er in al die tijd geen mogelijkheid tot ontsnappen was :specool

 

Maar we moeten het nu met deze info doen en dan heb ik medelijden met de vrouw :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval genoeg te roken <_<

Maar het zal je maar overkomen :specool

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig niet ?

 

ik zag het net bij sbs.

mooi hokkie hoor.

 

Lijkt me wel wat, mooi hokkie en een permanente verzorgster erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me wel wat, mooi hokkie en een permanente verzorgster erbij.

ahhahahahahaha <_< ja dat zou wel makkelijk zijn,plus het kost alleen wat eten en drinken :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa,.. zelf denk ik dat die slet betaald werd om daar te zitten!!

 

en dat ze nu zo'n verhaal ophangt van mishandeling e.d om die gast nog een langere celstraf te laten krijgen.......

 

vrouwen.... rare wezens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, want zeg nou zelf,

 

ken jij een vrouw die je jouw wil kan opleggen ?

dacht het niet,

vrouwen zijn de gevaarlijkste wezens op onze aardkloot <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

er word ook betwijfeld of ze daar echt vast gehouden werd... aangezien mensen uit de buurt haar vaak zagen lopen enzo! en da lijkt me beetje sterk als je 'gegijzeld'bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier waar ik woon was vorig jaar een boer opgepakt die had in 1 cilo wietplanten staan en in de cilo ernaast had hij een klein slaapkamertje gebouwd met een pool erin (illegaal).

deze pool moest de plantjes mooi verzorgen in ruil voor geld.

zou wel handig zijn zo'n werknemer die werkt voor een paar centen.

en de cilo was mooi ingericht (die met de planten dan, kamer zag er niet uit :rofl )

lekker plantjes tegen de wand aan heel mooi allemaal.

jammer dat die kutwouten hem op hadden gepakt <_<

ik kende die gast ook nog.

mja life is a pain in the ass.

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geweldig niet ?

 

ik zag het net bij sbs.

mooi hokkie hoor.

 

Lijkt me wel wat, mooi hokkie en een permanente verzorgster erbij.

 

En wat dacht je van de CO2!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...