Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
moaner

Seed Boutique

Recommended Posts

heeft iemand ervaring met deze winkel? zijn de prijzen er redelijk? en is het makkelijk bereikbaar via het station? hebben ze er evenveel soorten als op www.seedboutique.com?

Share this post


Link to post
Share on other sites
heeft iemand ervaring met deze winkel? zijn de prijzen er redelijk? en is het makkelijk bereikbaar via het station? hebben ze er evenveel soorten als op www.seedboutique.com?

Gypsy nirvana :P valt niet over te klagen!

 

btw check www.icmag.com (forum van gypsy seedbay/botique e.d)

growreports / zaad discussies...........................

 

Geen idee waar die shop ligt... online zijn ze wel betrouwbaar!

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup, icmag, daar was ik al eens gaan lezen. maar die kopen alles via online. en denk dat dat via londen geregeld wordt. dus als ik volgende maand normaal wil ik daar in de winkel ook wel de amerikanen zien liggen. anders ga ik voor niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yup, icmag, daar was ik al eens gaan lezen. maar die kopen alles via online. en denk dat dat via londen geregeld wordt. dus als ik volgende maand normaal wil ik daar in de winkel ook wel de amerikanen zien liggen. anders ga ik voor niets.

Gypsy Nirvana

Unit 2, 22 Eden Street

Kingston-Upon-Thames

Surrey KT1 1DN

England, U.K.

 

Geen idee of het ook een 'public' winkel is.

Je kunt ze eens E-Mailen....... info@seedbay.com / info@SeedsDirect.to etc.......

 

Als je er dan toch bent, doe gypsy maar de groeten van me :P

 

ltr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
seed boutique

 

singel 163 2 blokken achter royal palace, Dam square.

 

kan dit?

Ja klopt! Ik ben er pas ff langsgelopen. Ondanks dat ik niks had gekocht kreeg ik een gratis zakkie met 10 skunk #1 zaadjes van 'Sam the skunkman'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel jan, kan je me dan zeggen of ze er reservoir seeds hebben? want op de online site staan ze. maar kgeloof dat dit via engeland gedaan wordt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee.... Ik zou ze gewoon ff bellen. Het is een gewone winkel en ze hebben van alles op voorraad. Het zou me niks verbazen als de zaadjes van de onlineshop gewoon vanuit Nederland worden verzonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...