Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

larson

Gepakt En Een Meevallende Straf

Recommended Posts

hoi allemaal ik ben 9 maart gepakt met de plantjes ik had er 63 staan en ze moesten nog 4 wkn maar door een goede vriend ben ik veraden omdat ik het beter voor mekaar had dan hij zelf terwijl hij langer kweekt als ik maar goed hij

loopt voorlopig niet meer . moest 29 augustus voorkomen bij de politie rechter ik mocht kiezen tussen een boete of een taakstraf heb maar de taakstraf genomen.

ze heeft niet verteld wat de boete was maar de taakstraf kwam op 26 uur.

heb het hele verhaal aan mijn baas verteld die zei alleen maar lachen van dan neem je gewoon 3 snipperdagen op krijg je je taakstraf nog uitbetaald ook dus al met al viel de straf gelukkig mee voor die 63 plantjes. gr ton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ton, ja ik denk dat dat (goed) meevalt ja....

en woon jij in België of Nederland?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

wat is nederland toch een prachtig land op dat gebied vergeleken met amerika he :P

 

Eigenlijk heb je dan geen straf maar een paar betaalde werkdagen alleen een wat andere baan :)

 

 

Iemand die je dat flikt is geen vriend te noemen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon zelf in nederland en toch op deze manier een een meevaller heb trouwens ook geen voorwaardelijk gehad dus we kunnen gewoon doorgaan. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus
ik woon zelf in nederland en toch op deze manier een een meevaller heb trouwens ook geen voorwaardelijk gehad dus we kunnen gewoon doorgaan. :P

heb je wel een strafblad?

dat is namelijk wel heel vervelend.

Kom je amerika bijv. niet meer zomaar in :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mag ik vragen wat de taakstraf precies inhield?

ik weet het niet precies maar ik krijg alleen een bericht binnen 3 wkn van de reclasering dus ik wacht het maar af .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
heb je wel een strafblad?

dat is namelijk wel heel vervelend.

Kom je amerika bijv. niet meer zomaar in :P

Geef hier es antwoord op Ton :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
...maar goed hij loopt voorlopig niet meer...

We horen het verhaal nu van één kant en eigenlijk horen we het verhaal nauwelijks. Hoe dan ook, ik denk dat - wat er ook gebeurd is - dermate vergaand fysiek geweld op z'n minst van twijfelachtige aard is. Het is ook iets waarvoor een rechter in veel gevallen toch wel een strafblad in het leven roept.

 

Ik ken iemand die op een wat lullige (en vooral domme) manier verraden en gepakt werd. Zijn taakstraf liep een beetje mis, dus hij moest alsnog zitten.

Toch heeft hij de verrader met geen vinger aangeraakt, hoewel hij daar uitstekend toe in staat is.

Hij behield daarmee niet alleen zijn eigen waarde, maar zorgde er ook voor dat de suffe verrader de komende jaren met een schuldgevoel rondloopt.

Lijkt me een passender straf dan fysiek geweld, dat gewoonlijk alleen maar meer ellende veroorzaakt.

 

Of overdreef je gewoon een beetje...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je wel een strafblad?

dat is namelijk wel heel vervelend.

Kom je amerika bijv. niet meer zomaar in  :P

Geef hier es antwoord op Ton :)

nee ik heb nog geen strafblad dus dat viel gelukkig mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...maar goed hij loopt voorlopig niet meer...

We horen het verhaal nu van één kant en eigenlijk horen we het verhaal nauwelijks. Hoe dan ook, ik denk dat - wat er ook gebeurd is - dermate vergaand fysiek geweld op z'n minst van twijfelachtige aard is. Het is ook iets waarvoor een rechter in veel gevallen toch wel een strafblad in het leven roept.

 

Ik ken iemand die op een wat lullige (en vooral domme) manier verraden en gepakt werd. Zijn taakstraf liep een beetje mis, dus hij moest alsnog zitten.

Toch heeft hij de verrader met geen vinger aangeraakt, hoewel hij daar uitstekend toe in staat is.

Hij behield daarmee niet alleen zijn eigen waarde, maar zorgde er ook voor dat de suffe verrader de komende jaren met een schuldgevoel rondloopt.

Lijkt me een passender straf dan fysiek geweld, dat gewoonlijk alleen maar meer ellende veroorzaakt.

 

Of overdreef je gewoon een beetje...?

nee ik overdrijf niet maar hij zou bij mij hetzelfde gedaan hebben het is een heethoofd en staat hier in de kop van nh bekent als vechters baas. maar dit doet hij bij andere ook.niet alleen bij mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...maar goed hij loopt voorlopig niet meer...

We horen het verhaal nu van één kant en eigenlijk horen we het verhaal nauwelijks. Hoe dan ook, ik denk dat - wat er ook gebeurd is - dermate vergaand fysiek geweld op z'n minst van twijfelachtige aard is. Het is ook iets waarvoor een rechter in veel gevallen toch wel een strafblad in het leven roept.

 

Ik ken iemand die op een wat lullige (en vooral domme) manier verraden en gepakt werd. Zijn taakstraf liep een beetje mis, dus hij moest alsnog zitten.

Toch heeft hij de verrader met geen vinger aangeraakt, hoewel hij daar uitstekend toe in staat is.

Hij behield daarmee niet alleen zijn eigen waarde, maar zorgde er ook voor dat de suffe verrader de komende jaren met een schuldgevoel rondloopt.

Lijkt me een passender straf dan fysiek geweld, dat gewoonlijk alleen maar meer ellende veroorzaakt.

 

Of overdreef je gewoon een beetje...?

nee ik overdrijf niet maar hij zou bij mij hetzelfde gedaan hebben het is een heethoofd en staat hier in de kop van nh bekent als vechters baas. maar dit doet hij bij andere ook.niet alleen bij mij.

het punt is dat andere eerdaags als zijn oogst bijna klaar is,dat ze alvast bij hem gaan oogsten dat is ook wel een manier maar niet voor mij.hij was namelijk de enige die wist dat ik planten had staan en dvd,s verkocht en daar kwamen ze ook voor alleen mijn dvd,s staan niet in huis.en zijn vrouw heeft het ook toegegeven.

gr ton

Share this post


Link to post
Share on other sites
...en zijn vrouw heeft het ook toegegeven...

Ja maar, Ton, jullie zijn toch gewone Westfriezen? Die hebben toch ook een beetje nuchter verstand???

De kop is toch de Gazastrook niet...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

LOL goeie Stufz, je hebt wel gelijk. :P

 

Als hij je nou weer aangeeft, heb je meer problemen dan met je plantjes nu....

 

Maarre je had nog geen strafblad en nu dus wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook geen heilige , als iemand mij iets lapt kan hij beter ergens in de bossen gaan wonen waar niemand hem kan vinden

ik vind iemand veraden of aangeven iets van het laagste wat men kan doen.

puur uit jaloersie of uit domheid.

oog om oog , tand om tand - gewoon afstraffen

mijn mening :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi allemaal ik ben 9 maart gepakt met de plantjes ik had er 63 staan en ze moesten nog 4 wkn maar door een goede vriend ben ik veraden omdat ik het beter voor mekaar had dan hij zelf terwijl hij langer kweekt als ik maar goed hij

loopt voorlopig niet meer . moest  29 augustus voorkomen bij de politie rechter ik mocht  kiezen tussen een boete of een taakstraf heb maar de taakstraf genomen.

ze heeft niet verteld wat de boete was maar de taakstraf kwam op 26 uur.

heb het hele verhaal aan mijn baas verteld die zei alleen maar lachen van dan neem je gewoon 3 snipperdagen op krijg je je taakstraf nog uitbetaald ook dus al met al viel de straf gelukkig mee voor die 63 plantjes. gr ton

als de erste beste jan-klaasse jou kan verlinken durf ik wel te zeggen dat je het niet zo goed voor elkaar hebt als je zelf denkt. denk zelfs dat je zelf ook niet helemaal fris bent. de enige die het weet lapt jou erbij, lekker profie hoor...........

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi allemaal ik ben 9 maart gepakt met de plantjes ik had er 63 staan en ze moesten nog 4 wkn maar door een goede vriend ben ik veraden omdat ik het beter voor mekaar had dan hij zelf terwijl hij langer kweekt als ik maar goed hij

loopt voorlopig niet meer . moest  29 augustus voorkomen bij de politie rechter ik mocht  kiezen tussen een boete of een taakstraf heb maar de taakstraf genomen.

ze heeft niet verteld wat de boete was maar de taakstraf kwam op 26 uur.

heb het hele verhaal aan mijn baas verteld die zei alleen maar lachen van dan neem je gewoon 3 snipperdagen op krijg je je taakstraf nog uitbetaald ook dus al met al viel de straf gelukkig mee voor die 63 plantjes. gr ton

als de erste beste jan-klaasse jou kan verlinken durf ik wel te zeggen dat je het niet zo goed voor elkaar hebt als je zelf denkt. denk zelfs dat je zelf ook niet helemaal fris bent. de enige die het weet lapt jou erbij, lekker profie hoor...........

ik begrijp wat je bedoelt maar we zouden het met zijn tweeen op zetten we hadden al een aantal oogsten gedraaid maar doordat hij niet tegen mijn vrouw opkon,omdat mijn vrouw gewoon recht door zee is en daar kon hij niet tegen dus is hij ermee gestopt dus ben ik alleen verder gegaan.maar ik ben ook met hem gestopt met dvd,s leverenen dat vond hij wel vreemd.hij is alleen op 7maart terug gekomen om zijn trommel voor de blaadjes op te halen en we hebben mekaar gewoon gezegd dat we normaal met elkaar om blijven gaan.want tot slot is hij toch al een aantal jaren een hele goede vriend beschouwde hem eigenlijk als een broer,maar als ik 2 dagen later een inval krijg voor de plantjes en ook nog de dvd,s wist ik voor 100% dat hij het was hij was namelijk de enige die wist dat ik planten en dvd,s verkocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LOL goeie Stufz, je hebt wel gelijk. :P

 

Als hij je nou weer aangeeft, heb je meer problemen dan met je plantjes nu....

 

Maarre je had nog geen strafblad en nu dus wel?

ja ik heb nu een strafblad maar goed daar wennen we wel aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent dus gewoon geflikt uit jaloersie, omdat jij nog verder deed en hij niet kon meesnoepen van de koek.

wat een eikel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 'maat' van je zal zelf ook wel zijn opgepakt! toch ? Of is de melder anoniem ?

 

Heb je zelf een verklaring afgelegd? en heb je ook ff vastgezeten in een arrestantencel ? In veel gevallen mag je het dossier gewoon inzien en zie je precies wie er bij betrokken zijn geweest .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

als je een taakstraf krijgt, dan komt dat wel in een systeem te staan, maar men noemt het geen strafblad, omdat zon geintje er simpelweg na 2 jaar af wordt gehaald.

het is namelijk geen misdrijf...maar een overtreding...

 

mijn proeftijd loopt op 2 oktober af, en dan wordt het ook van het velletje geveegd.(iets anders dan plantjes btw)

 

 

 

hoe kan je nou zegge dat je iemand de andere wang moet geven als ie je heeft verlinkt?

 

en paar flinke lowkicks vind ik ook meer gepast dan nog even fijn een biertje met hem drinken en het uitpraten....dus ik had hetzelfde gedaan..

misschien had ik er nog we 3 teennagels bij die gast uitgetrokken...

 

maargoed, dat gebeurd in the heat of the moment...

vind het idd wel terecht dat je iemand dan efe afbeukt, gewoon al om ervoor te zorgen dat er geen 2e keer komt....

 

 

meningen zijn natuurlijk verdeeld, maar zo denk ik erover!

nsb-ers mogen aan de hoogste boom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...