Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Quilombo

Ryanair Naar Barcelona

Recommended Posts

weed meenemen op vakantie? op het vliegtuig?

best in een volle shampoofles, of zijn er betere truken? als ik dat in shampoofles doe, doe ik dat dan best in een paar zakjes zeker?? dat er zeker geen shampoo bij de groentjes komt heh :)

 

wordt je vaak gecontroleerd? en zo ja: ook door drugshonden??

 

en hoe is het beleid in spanje: als er gevangenisstraf staat op het invoeren van weed hoeft het voor mij niet hoor :P

 

alle info welkom, tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites
en hoe is het beleid in spanje: als er gevangenisstraf staat op het invoeren van weed hoeft het voor mij niet hoor

 

ehm, die mannen kloppen eerst en stellen dan pas vragen, VOORAL op toeristen... :P

ik spreek niet uit ervaring maar van wat ik gehoord heb, en geloof dit best....

je kan je best daar ergens een stukkie shit kopen, lijkt me logischer én veiliger....

 

of niet roken!

Share this post


Link to post
Share on other sites
weed meenemen op vakantie? op het vliegtuig?

best in een volle shampoofles, of zijn er betere truken? als ik dat in shampoofles doe, doe ik dat dan best in een paar zakjes zeker?? dat er zeker geen shampoo bij de groentjes komt heh :P

Als je naar barcelona gaat dan hoef je niks mee te nemen.

 

Als je daar bent kan je het beste s'avonds eventjes een wandelingetje maken over de rambla en dan komen er vanzelf mensen met een six pack estrella damm naar je to en vragen:

 

Want to buy some beer? Hash weed, cocaine XTC en voor weinig geld kan je er dan een blokje hash kopen, de wiet is er NIET te betalen en je klrijgt in vele gevallen knipafval dus dat moet je niet doen. De hash is er van best goede kwaliteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest boedha

paar gram in een zakje in uw broekzakken en NIET stressen...

heb al vaak gedaan naar spanje en ook turkije :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus
en NIET stressen...

dat is waarschijnlijk het allerbelangrijkste om te doen, gewoon zo kalm mogelijk proberen te blijven, niet teveel rondkijken of naar de security kijken....

 

die mensen kunnen vaak heel snel zien wie ze moeten hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vtmuis

Straffen in Spanje

 

Volgens de Spaanse wet kun je al vervolgd worden bij het gelegenheid geven, het vervaardigen van en het helpen bij het illegaal consumeren van drugs in alle voorkomende vormen. In het meest extreme geval betekent dit dat je al in grote problemen kunt raken als je het pakje shag vasthoudt terwijl je Spaanse vriend(in) een mooie joint fabriceert. Je kunt dan zelfs veroordeeld worden tot drie à negen jaar gevangenisstraf ! Verder kan men in Spanje een geldstraf opleggen, die drie keer de waarde heeft van de in beslag genomen drugs. Het is wel duidelijk dat ook in Spanje in principe geen onderscheid tussen soft- en harddrugs wordt gemaakt.

 

(via Google gelezen op een forum)

 

Er schijnt meer dan genoeg te koop te zijn, wel duurder maar een stuk minder risico!

 

Prettige vakantie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al meegedaan naar berlijn en london, de laatse was met ryanair. naar berlijn weet ik niet meer. maar 2x gewoon in men broekzak met een paar gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach als buitenlander valt het allemaal wel mee als je gepakt wordt in 1 van de EU-landen. In juli naar portugal gesjeest , aan de grens control gehad , hebben 10 gr in beslag genomen , van mijn makkers ook nog een tiental gram en ze hebben ons zomaar laten gaan( hebben nog even in de valiezen gekeken ) , gelukkig hadden we ook nog verstopte stash :P En het maakt wel degelijk uit vanwaar je komt ! Een Duitser of Fransman kan heeft meer pech dan wij nederlanders en belgen , allesinds dit is mijn ervaring. Als je nr Barcelona gaat pak dan maar weed mee want de hasj is er niet goed en weed vind je er niet. In shampoo gaat wel goed , wiet in aluminium persen en dan in de shampoo steken zie wel dat ge een fles waardoor als je er met de pillamp over gaat je het goedje niet ziet steken!

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet ik eigenlijk niet, maar als je met de auto op vakantie gaaat ,zou dit wel goed lukken. Is het niet alleen handbagage dat door zo'n rontgenspul gaat de rest door metaaldetektor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...