Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jibby

Nog Geen Toppen?

Recommended Posts

Denk dat ze gewoon eind augustus de bloei in gaan, als alles volgens de bloeitijden van de zaadleveranciers zou gaan stonden ze nu al in de bloei, meeste purples zouden midden juli begin augustus beginnen met bloeien. Kheb het zelf ook bij 1 purple, alle anderen staan nu al te bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het hoeft trouwens ook helemaal geen K2 te zijn, als ze nu al zo groot zijn betekent het gewoon dat het sativa's zijn

Dat niet hoeft niet eens, maar hoe komt iemand er in vredesnaam op dat dit een K2 is vanwege de grootte? :D

 

K2 is juist een ras dat fucking klein blijft, kweenie hoor, maar volgens mij is je glazen bol is stuk.

...hahhaha, glazen bol. ik heb zelf K2 gehad en die waren supergroot, bij de 2½ meter. de opbrengst van de plant in de grootste pot kwam bij de kg, schoon en droog aan de haak, bol of geen bol, feit is feit.

 

 

green enfield.

 

 

smoke-long3.gif

Kunne 2 dingen zijn, of jij bent dom of je hebt een plant van een klein ras die groot word.... :D

lees; de stelling dom of waar is niet juist.

 

het is dom of slim, onwaar of waar.

 

vangen!

 

 

 

ik had dat jaar k2's big budsxorangebud lamsbread nortern light ik had ze allemaal erg vroeg en na een mooie zomer was d k2 zo enorm groot dat de 80 liter potten niet meer in verhouding waren met de plant, die moest zeker 3 keer per dag water hebben anders hing ze slap, op hete dagen 20-25 liter en die liepen er onder niet uit.... vriend van me had ze ook en ik weet zeker dat als je hem vraagt..

 

ik strijd ook niet af dat het geen kruising kan zijn geweest, kan ook zijn dat degene die ze aan me gaf zich vergist heeft.

 

maar daarmee ben ik niet slim of lieg ik.

 

smoke-long3.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat mij betreft zijn we er ook meteen klaar mee......

 

altijd weer een nieuwe dag!

 

 

zonopzononder.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is mijn plant ... ik denk dat ze gaat beginnen bloeien

ze is een white widow :)

ze is 1m40 hoog en ongeveer 1m20 breed :rofl

er komen in de hoogste delen van de stengels kei veel kleine blaadjes aan

volges mij gaat ze beginnen bloeien :s

of ben ik verkeerd ....

 

voork.jpg

voor meer fotos

vraag maar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lange_stoner

Bij ons nu nog steeds geen toppen! :P

Wel al wat witte haartjes, het begint eindelijk een beetje te komen.

 

En bij jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...