Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sneakyhenk

Volgend Jaar

Recommended Posts

Heey ik ben ondertussen weer van plan om aan volgend jaar te denken. Wat voor soort plant kan ik dan het beste nemen?

 

Ik wil een wietplant die je stoned maakt en die veel grammen afgeeft in de bloeiperiode.

 

Is big bud een goeie???

 

reacties zijn welkom.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

uuuuuuuuuuuhhh :D

 

waarom NU al aan volgend jaar denken terwijl dit jaar nog niet voor

de helft om is.............. :P

 

als je nu binnen begint te kweken kun je dit jaar nog makkelijk 2 keer oogsten

 

;) :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heey ik ben ondertussen weer van plan om aan volgend jaar te denken. Wat voor soort plant kan ik dan het beste nemen?

 

Ik wil een wietplant die je stoned maakt en die veel grammen afgeeft in de bloeiperiode.

 

Is big bud een goeie???

 

reacties zijn welkom.... ;)

gozer probeer eerst wat meer te lezen :P wat nou precies de groei en bloei inhoud van een plant en probeer er achter te komen wat voor stoffen een plant nodig hebben in het leven. maak dan een rooster voor de middelen die je toevoegt tijdens de groei. Elke malloot kan (binnenteelt ) 8 a 10 gram per plant eraf halen maar als je eens verdiept in wat boekjes en de juiste middelen gaat gebruiken (beendermeel, wormemest, enz en je laat ze in de eerste 2 a 3 weken rustig hun gang met de juiste vochtigheid en temp en laat ze 5 a 6 dagen op 18 uur en dan op 12 uur dan kan het wel goed komen en let goed op dat je PH altijd de juiste waarden heeft vooral als je niet op aarde zit...!!! te veel voeding verbranden je wortels kijk goed uit ook voor je PH

En ga lekker als je nog geen genoeg ervaring heb op goede aarde zitten en niet op die kokos-steenwol en geef de eerste paar weken geen voeding maar let wel op :D dan kan je wel eens 30 gram )genoeg ruimte en rust en liefde ' dan is het zeker mogelijk maar oefening baard kunst. Je hoeft niet wijs te zijn maar je wordt wijs als je er wat meer over leest :D :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je voor het eerst een binnen tuintje op zet kun je het beste een plant nemen die niet zo gevoelig is voor temp. verschillen en die ook een stootje kan hebben als het om voeding gaat. Mijn eerste kweek heb ik k2 genomen met een voeding lijn van Bio Power en toch al een goeie opbrengst gehaalt. Laat je goed adviseren in de growshop en kijk ook hier veel rond............. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...