Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpacingBen

Natuurlijke Middelen Uit Je Tuin Gebruikt?

Recommended Posts

Heeft er wel eens iemand natuurlijk middelen uit zijn tuin geplukt en gebruikt? Er zijn namelijk behoorlijk veel natuurlijke tripmiddelen.

 

Heb gelezen dat de kalmoes in nederland aan de oevers van wateren hallicunaties veroorzaakt. Iemand ervaring mee?

 

En heeft iemand wel eens paddestoelen geplukt(zoals de vliegenzam) en deze opgegeten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederland heeft niet echt veel "echte" tripmiddelen in de vrije natuur staan.. De enige dingen die ik ken zijn de kaalkopjes en de vliegenzwammen, zijn wel meerdere paddestoelen die voorkomen in Ned, maar van deze staan er talloze.

 

Kalmoes is echt niet iets waarvan je gaat hallucineren, als er mensen van zijn gaan hallucineren zou ik zeggen dat het meer aan een placebo ofzoiets dergelijks lag..

Share this post


Link to post
Share on other sites

genoeg te vinden toch in nederland?

zkr in tuinen in de buurt waar je woont:d

ipomea/klimmende winde

hyoscyamus nigrum/bilzenkruid

passiflora c./passiebloem

datura stramonum/doornappel

belladonna/wolkers

bitterzoet/solanum dulcamare

humulus lupulus/hop

nepeta/kattekruid

valeriaan

verschillende soorten kaalkopjes

vlekplaat

amanita muscaria /vliegenzwam

amanita pantherina

glidkruid

en nog meer zat te vinden in nederland

is trouwens een oude hobby van me al die planten heb nog een hoop in e tuin staan ervan ook:d me eigen heksentuin om zo maar te zeggen:d

maar wiet blijft me grootste hobby.ik weet ook van gebruik ervan groot gedeelte ook zelf geprobeerd. maar zat te vinden in nederland goed zoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar das ook wel een algemeen bekende lijk mij?

heb nog steeds opium van vorig jaar:d

nu weer een bedje in me tuin staan met papavers dan weer nieuw voorraadje maken ;) ken weer opium thee maken bah lekker: :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf alsjeblieft van de datura af... zou het echt nooit mensen aanraden.

Alles waar atropine in zit is echt levensgevaarlijk. Je hebt maar zo weinig nodig en je weet nooit hoeveel er in een plant zit. Voordat je het weet heb je een hart aanval. Zelf heb ik wel positieve ervaringen met morning glory. En binnekort krijg ik een grote partij hawaiian baby rose.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blijf alsjeblieft van de datura af... zou het echt nooit mensen aanraden.

Vorig jaar heeft een Duitser z'n lul eraf gesneden onder invloed van datura (c.q. doornappel of engelentrompet). Ik heb er wel één in de tuin staan, maar dan alleen voor de bloemen! :rofl

 

Ik hoop dat m'n katten er wel afblijven. Wat wel heel frappant is: van de plusminus 25 soorten planten in de tuin vreten ze alleen van m'n wietplantjes! Eerst dacht ik dat het slakken waren, maar ik zag tandafdrukken en ik heb er ook eentje betrapt. Ook tijdens het knippen zijn ze errug geïnteresseerd. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan datura makkelijk roken mits je niet meer rookt dan 3 gram van het gedroogde blad !!!!!! tjah als je er thee van gaat maken of de zaden opeet (dat zkr niet doen ) dan kom je idd in gevaarlijke situaties

heb zelf vrij veel geexperimenteerd met nachtschades en andere hallucinerende planten, en het allemaal overleefd . anders had ik dit niet kunnen schrijven ;)

maar het zijn GEVAARLIJKE planten!!!!ik heb gebruik ervan geleerd door een deskundig iemand op dat gebied,maar niet iedereen heeft dat geluk .

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kan datura makkelijk roken mits je niet meer rookt dan 3 gram van het gedroogde blad !!!!!!

Eeeeuh, dat kan je nooit met zekerheid zeggen, de percentages werkende stoffen varieren ongelooflijk veel tussen de planten. Het is gewoon beter om het helemaal NIET te nemen, want die shit is levensgevaarlijk als je ook maar iets te veel neemt.. 2 dagen last hebben van je ogen en een extreem droge smoel lijkt me zowiezo niet echt lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was laatst nog wat over op in het programma 'Reportage' ...onder werp was ''Duivelse kruiden uit eigen achtertuin"

 

Damn ...daar kwamen toch een partij vaag-in-de-kop lui in voor....sick.

 

Maar was wel intressant, niet alleen kruiden uit tuin...maar ook van chemische stoffen.

 

Nog meer mensen die het hebben gezien?

Share this post


Link to post
Share on other sites
begin dan gelijk aan de hero?

Waar slaat dat nou weer op..?

 

En veel succes met de phalaris, kan je beter een weiland hebben inplaats van een tuin, niet te vergeten dat het niet alleen DMT bevat maar ook andere stoffen, waaronder giftige (gramine, NMT)..

Share this post


Link to post
Share on other sites
De enige dingen die ik ken zijn de kaalkopjes en de vliegenzwammen, zijn wel meerdere paddestoelen die voorkomen in Ned, maar van deze staan er talloze

 

Waar groeien die juist en hoe(in groep bv.)?Heb je een duidelijke foto?Zijn dat dan die echte kaalkopjes waarvan je hallucineert?

Share this post


Link to post
Share on other sites
rietgrass!!

 

 

hier kan je DMT uit halen een zeer eteogheen middel

Dit zaad kun je bij Consious Dreams kopen, maar ik denk

ook bij een zaadhandel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blijf alsjeblieft van de datura af... zou het echt nooit mensen aanraden.

Alles waar atropine in zit is echt levensgevaarlijk. Je hebt maar zo weinig nodig en je weet nooit hoeveel er in een plant zit. Voordat je het weet heb je een hart aanval. Zelf heb ik wel positieve ervaringen met morning glory. En binnekort krijg ik een grote partij hawaiian baby rose.

precies,als je 72 uur lang wil trippen op een negatieve manier,dan moet je doornappel zaadjes gaan eten.weinig mensen zijn zo sterk om na zoiets niet in een gekkenhuis terecht te komen :wOOt :P :specool

 

Blijf alsjeblieft van de datura af... zou het echt nooit mensen aanraden.

Vorig jaar heeft een Duitser z'n lul eraf gesneden onder invloed van datura (c.q. doornappel of engelentrompet). Ik heb er wel één in de tuin staan, maar dan alleen voor de bloemen! :wOOt

 

Ik hoop dat m'n katten er wel afblijven. Wat wel heel frappant is: van de plusminus 25 soorten planten in de tuin vreten ze alleen van m'n wietplantjes! Eerst dacht ik dat het slakken waren, maar ik zag tandafdrukken en ik heb er ook eentje betrapt. Ook tijdens het knippen zijn ze errug geïnteresseerd. :rofl

kijk dus uit met doornappelzaadjes,want voor je het weet snij je je pielemans aan stukken... :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...