Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Experience

Tunesische Waterpijp?

Recommended Posts

Hallo, van een vriend van me heb ik een waterpijp gekregen. Deze komt uit Tunesie ofzo, is zo'n apart model waar ze daar tabak mee roken. Nu vroeg ik me af of ik hiermee ook gewoon een lekker wietje kan roken. Op deze site http://pittie.web-log.nl/log/1735526, staat een beschrijving van t soort pijp dat ik bedoel. Maar er staat dat je kooltje ofzo nodig hebt. Iemand enig idee hoe ik hieraan kom? Of zal t ook gewoon werken als ik er wiet op t roostertje leg en dat aansteek? en vlam erbij houden.

Iemand ervaring met zo;n apparaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik weet wat je bedoeld. Het is een speciaal soort houtkooltje die in de vorm van de pijp is gemaakt en die je op het fruittabak (wat die hoofddoekken daar allemaal roken) legt. Als je het met wiet wil doen zou ik lekker de vlam erbij houden gaat veel beter en is lekkerder...veel :verrygood plezier

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ze bedoelen zijn ronde schijfjes houtskool, die steek je aan en leg je dan boven de tabak, op een alufolie met gaatjes. Dat kan je met de wiet ook precies zo doen, werkt prima, alleen is het onhandig als je er niet zo veel in doet, en er moet weer nieuwe bij (kooltje eraf (tangetje!!), folie eraf, wiet erbij, folie erop, kooltje erop). Wat wij laatst deden, was zoals joost zegt, gewoon alufolietje met gaatjes erover, daarop je wiet, en er een aansteker bij houden. Werkt ook prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik doe is meestal een mixje van appeltabak en wiet> Je proeft de wiet er niet echt door maar je wordt er wel scheef van. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik doe is meestal een mixje van appeltabak en wiet> Je proeft de wiet er niet echt door maar je wordt er wel scheef van. :verrygood

:D ik doe net het zelfde :P beetje van die appeltabak mengen met wat weed kooltje aan steeken wat op blaazen zo dat het goed gloeid er boven op leggen en zuigen maar !! :verrygood :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...