Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje

We Staan Er Niet Mooi Op

Recommended Posts

Heb eens rondgekeken op andere fora.We staan er niet best op bij de meeste andere fora!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadat het forum enkele dagen onbereikbaar was bedoel je? Volgens mij valt het allemaal wel mee hoor. Ik zit met grote regelmaat op een ander forum en het enige wat me opviel is dat er ineens weer wat Wietforum leden actief waren, verder geen negatieve geluiden gehoord. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb eens rondgekeken op andere fora.We staan er niet best op bij de meeste andere fora!!!

vind je dat vreemd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest AVON

Ja ik zat ook al naar die data's te kijke van de posts in de meeste topics...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb eens rondgekeken op andere fora.We staan er niet best op bij de meeste andere fora!!!

In welke zin?

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet interessant, we weten toch allemaal dat dit forum...het! forum is, ja toch?!

:verrygood

zelfkritiek is niet je sterkste kant denk ik.........?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb eens rondgekeken op andere fora.We staan er niet best op bij de meeste andere fora!!!

vind je dat vreemd?

Hoi. Ik ben dolim. Mij zie je alleen maar zeiken over hoe kut het hier wel eigenlijk niet is. Daarom vind ik het zo stoer om mezelf duizend keer te herhalen tot mensen eindelijk m'n berichtjes zien. Maar wat doen die mensen, die zeggen dat ik m'n bek moet houden..

 

SNAP JIJ DAT NOU?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb eens rondgekeken op andere fora.We staan er niet best op bij de meeste andere fora!!!

vind je dat vreemd?

Hoi. Ik ben dolim. Mij zie je alleen maar zeiken over hoe kut het hier wel eigenlijk niet is. Daarom vind ik het zo stoer om mezelf duizend keer te herhalen tot mensen eindelijk m'n berichtjes zien. Maar wat doen die mensen, die zeggen dat ik m'n bek moet houden..

 

SNAP JIJ DAT NOU?

he monkey,

 

grof taalgebruik is niet toegestaan dus "bek houden" lijkt me niet gepast.....

staat in forumregels

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb eens rondgekeken op andere fora.We staan er niet best op bij de meeste andere fora!!!

vind je dat vreemd?

Hoi. Ik ben dolim. Mij zie je alleen maar zeiken over hoe kut het hier wel eigenlijk niet is. Daarom vind ik het zo stoer om mezelf duizend keer te herhalen tot mensen eindelijk m'n berichtjes zien. Maar wat doen die mensen, die zeggen dat ik m'n bek moet houden..

 

SNAP JIJ DAT NOU?

he monkey,

 

grof taalgebruik is niet toegestaan dus "bek houden" lijkt me niet gepast.....

staat in forumregels

dat wil nog niet zeggen dat je steeds maar mensen moet afzeiken dolim :D jouw waarde en info die je hier achter laat is zeker fijn voor mensen die er nog niet veel van af weten maar dat wil niet zeggen dat je steeds maar moet zeiken op andere :verrygood trouwens ieder forum heeft zijn goede en helaas slechte kanten.

greetzz bjorn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet interessant, we weten toch allemaal dat dit forum...het! forum is, ja toch?!

:verrygood

zelfkritiek is niet je sterkste kant denk ik.........?

damn, probeerde eigenlijk juist de positieve kant te belichten hier........ :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom we er slecht opstaan ????????????

Wat dachten jullie van juist de dingen die hier nu in dit topic gebeuren?? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wie heeft dit topic gemaakt..? Tsjah.

 

Riesje, dolim, als het jullie zo slecht bevalt hier, waarom kunnen jullie dan niet de punten die hier fout gaan zelf proberen te verbeteren? Of is dat echt te veel gevraagd? Er (constant) over zeiken is totaal geen oplossing, het heeft bijna altijd het tegenovergestelede effect.

 

Als je vindt dat wietforum er niet mooi bij staat.. Doe er dan wat aan.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wie heeft dit topic gemaakt..?  Tsjah.

 

Riesje, dolim, als het jullie zo slecht bevalt hier, waarom kunnen jullie dan niet de punten die hier fout gaan zelf proberen te verbeteren? Of is dat echt te veel gevraagd? Er (constant) over zeiken is totaal geen oplossing, het heeft bijna altijd het tegenovergestelede effect.

 

Als je vindt dat wietforum er niet mooi bij staat.. Doe er dan wat aan..  :verrygood

he pannekoek,

 

waarom ik erover zeik is dat ik het juist heel jammer vind.

ik heb hier de boel in 1,5 jaar flink zien aftakelen waarbij er een hoop mensen verdwenen zijn die echt wat kunnen.

 

heb gelukkig e- mailadressen zodat we onderling nog info kunnen uitwisselen.

misschien kunnen ze zich beter afvragen waarom er zoveel goede mensen verdwenen zijn.

zonder namen te noemen zijn een aantal van de mods het helemaal met me eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er verdwijnen ook goede mensen omdat ze gewoon niet meer kweken soms of met iets anders bezig zijn .

Een forum met vele goede mensen is prima zolang ze maar bereidt zijn normaal om te gaan met nieuwelingen en ze af en toe op weg helpen . Ik moet er niet aan denken dat er zich een soort elite clubje gaat vormen met zo'n houding van "wij weten alles al " Bullshit , de hele branche staat nog in de kinderschoenen ,er valt nog genoeg te leren /ontdekken

 

Ook al zou ik 40 jaar ervaring met kweken hebben ,dan nog ben ik geen centimeter meer waard dan iemand die z'n eerste zaadje ziet bovenkomen.

 

Even the best teachers still learn from thier students

 

kortom : ik vind dat de kwaliteit van een forum niet alleen afhangt van het aantal mensen met veel kennis. Mijn eigen doelstelling is mensen op weg helpen met info die er voor kan zorgen dat ze daawerkelijk meer grammen van hun planten halen , maar ook dingen als innoveren zijn een doel .

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wie heeft dit topic gemaakt..? Tsjah.

 

Riesje, dolim, als het jullie zo slecht bevalt hier, waarom kunnen jullie dan niet de punten die hier fout gaan zelf proberen te verbeteren? Of is dat echt te veel gevraagd? Er (constant) over zeiken is totaal geen oplossing, het heeft bijna altijd het tegenovergestelede effect.

 

Als je vindt dat wietforum er niet mooi bij staat.. Doe er dan wat aan.. :verrygood

IK zeg niet dat het hier slecht is....Je moet ietsie beter lezen aapje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...