Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SpacingBen

Paddo's Veranderen Je Kijk Op Het Leven...

Recommended Posts

Ik lees en hoor van verschillende mensen dat ze na gebruik van paddo's een ander kijk op het leven gekregen doordat allerlei levensvragen beantwoord werden na het gebruik van deze paddestoeltjes...

 

In hoeverre hebben paddo's ook echt invloed op je leven en wat voor vragen hebben paddo's bij jullie beantwoord? Hebben ze je vooral een positieve of negatieve kijk op het leven gegeven? (ik denk dat mensen die gelukkig zijn eerder een positief kijk hebben gekregen en mensen die minder gelukkig leven juist een negatieve kijk)

 

Ik ben benieuwd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel altijd tijdens me trip dat ik dingen beter lijk te overzien, alsof het allemaal ff wat duidelijker word en ik er gemakkelijker over na kan denken, makkelijker een conclusie kan trekken over bepaalde zaken in het leven, maar dit is alleen tijdens me trip, als het uit begint te werken neemt deze vreemde vorm van gedachten gelukkig snel weer af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het dus ook nog niet veel gedaan maar tijdens de trip heb je inderdaad het gevoel dat je nu plots dingen beter begrijpt terwijl ik denk ik achteraf gezien je de dingen eigenlijk niet beter begrijpt.

Het is meer een gevoel van op dat moment.

Want toen een vriend me iets gewoons vertelde had ik ook zo'n gevoel van woooow nu snap ik als het ware dat verhaal beter/intenser.

 

Heb hier ook al ergens gelezen van iemand die zei dat het je denken helemaal veranderd en dat je dus echt moet opletten voordat je met paddo's begint.

 

Ik weet niet of het zo is maar ik denk inderdaad dat als je het veel doet, je veel te veel begint na te denken zodat als je terug nuchter bent je nog altijd over die "vragen/gedachten" zit na te denken niet?

Het is zoals je je zou bezig houden met een hobby zoals vb. voetbal.

als je je heel de tijd zal bezig houden met voetbal zit je na de matchen/trainingen ook nog te denken aan voetbal.

 

Spacing ben is hem rustig aan het informeren voordat ie aan paddo's begint.

Je bent nog wat bang maar je bent toch super nieuwsgierig en wil het dolgraag proberen niet?

 

Gewoon doen man :verrygood :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bang ben ik er sowieso niet meer ervoor...

 

Wil het alleen wel zo lang mogelijk uitstellen en er zoveel mogelijk overweten voor ik het doe :verrygood

 

Als er dan eenmaal een goed moment gekomen is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

ik ben er niet aan en vind ze heel gevaarlijk.

Je moet er al heel wat van kennen van paddos en het op de juiste manier gebruiken.

Het zijn soms lichte lsd trips, en dat maakt het net zo gevaarlijk.

Lsd maakt mensen gek, het zet mensen aan, om teveel na te denken over alles.

 

 

Ik kom er zeker nooit aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lsd maakt mensen gek, het zet mensen aan, om teveel na te denken over alles.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSD is dan ook zoveel overdreven krachtiger dan de stoffen die paddo's bevatten.

Denk niet dat je paddo's met LSD mag vergelijken...

 

Heb onlangs op aandraden van blowmonkey me eens goed geïnformeerd en wat blijkt dat die paddo's bij "normale" mensen echt wel geen kwaad kunnen.

... toch als je het niet te veel doet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
LSD is dan ook zoveel overdreven krachtiger dan de stoffen die paddo's bevatten.

Denk niet dat je paddo's met LSD mag vergelijken...

Onzin, een goede dosis LSD is niet sterker dan een goede dosis paddo's, het duurt alleen een paar uurtjes langer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je van LSD ook zo ontzettend veel dingen zien dan? En kan je daardoor ook zieke gedachtes in je hoofd krijgen die je niet los kunt laten? Ga je van LSD niet eerder fout?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

je moet gewoon kalm blijven, als je al heel hard twijfelt en bang bent om er al een paar op te eten zou het wel eens een slecht reisje kunnen worden.

u have to let i go

 

en paddos zijn toch wel niet te onderschatten. Sommige soortjes komen hard aan.

en er bestaan tientallen soorten. Kies dus maar.

 

qua effect: kleurschemeringen, wazige vlekken, heel veel lachen, gewoon absurde dingen denken.

Gewoon zorgen dat er iemand helder blijft, je weet maar nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt mij juist een relaxte drugs voor in je eentje...

 

Van mijn eigen gedachtes word ik nie zo snel gek, pas als er iemand bij is die mijn gedachtes veranderen zou ik gek kunnen worden...

 

Tenminste dat vermoed ik, vind het soms erg vervelend knetter te zijn met veel mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb zelf nooit LSD genomen, maar een goeie vriend van me wel en die vind het niet veel specialer als een dosis paddo's, maar misschien kan je er iets sneller paranoia van worden, omdat het een wat meer "speedy" effect als paddo's heeft.

 

Als je een portie koopt bij de smartshop, begin dan met een halve ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus...

 

 

het topic heet niet LSD Verandert Je Kijk Op Het Leven...

maar:

 

Paddo's Veranderen Je Kijk Op Het Leven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf vind ik dat trouwens wel meevallen, de week na je trip zit je inderdaad stevig te denken, maar dat verdwijnt wel weer. Een ervaring rijker ben je zeker, maar of het echt je kijk op het leven verandert, mwa, ik weet het niet, bij mij niet zo sterk iig. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kheb zelf nooit LSD genomen...

shame on you :verrygood

 

enne ben, kijk hier eens

 

ik ben zelf trouwens van mening dat lsd veel minder intens is, ik vind lsd ook echt een superrelaxde drugs voor feesjes/festivals, in tegenstelling tot paddo's, daarbij heb ik echt wel de behoefte aan een wat rustigere omgeving

Share this post


Link to post
Share on other sites

....Mja

 

maar op die link van mij staan er posts van mensen die al in het verleden lsd gebruikt hebben die nu negatieve gevolgen hebben/psychische problemen ->psychiater/ flashbacks en die het nu echt afraden.

 

nu ja, ik ga het mischien toch eens proberen moest ik de kans krijgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjah.. Dat kan met bijna elke drugs gebeuren, niet alleen met LSD. En kijk ff verder aub op erowid, flashbacks zijn niet echt flashbacks die worden veroorzaakt door de drugs zelf, het is gewoon een soort van deja-vu gevoel.. Het herleven van een bepaalde herrinering die weleens erg moeilijk of plezierig kan zijn, in dit geval van die keren dat ze LSD/whatever hebben genomen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
kdenk dat LSD toch ook niet zo gezond is hoor.

naar het schijnt blijft die stof of bep. stof(fen) in je lichaam waardoor je jaren later een badtrip ofzo zelfs kan krijgen :specool

 

zie: http://forum.fok.nl/topic/113657

 

ja, het kan (bij LSD) in je ruggemerg blijven zitten, bepaalde stoffen, en een vriend van me kan nu ook niet meer blowen, omdat dat psychoses en bad trips ''triggert''. Dus LSD kan wel je leven ver----EDIT----en, hij kan iig niet meer blowen, en das erger dan dat je geen lsd meer kan nemen lijkt mij. Aan LSD zitten grotere risico's en er kunnen gewoon hele nare dingen gebeuren met je gezondheid (die vriend, ex van me zus, moet nu telkens shots in het ziekenhuis halen met downers en allemaal troep). ik heb paddo's nooit geprobeert, wil het wel doen, als het ooit een keer komt, maar ik heb er wel veel over gelezen (over paddo's), heel veel, en als je het een keer doet (paddo's) is het zeker niet gevaarlijk voor je gezondheid, tenzij je het te vaak doet lijkt me, maar dat is met alles waar ''te'' voorstaat.

Coolradijsje, je kan het ook bij een droom houden, LSD is écht een harddrug, niks natuur, gewoon kenkerharde stoffen die gemaakt zijn om signalen in je hersenen te verzuren zodat je gaat hallucineren e.d. gemaakt in laboratoria en shit, je maakt wel een grote stap...

 

Het is waar dat LSD nooit meer je lichaam verlaat.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn! Ik hoop toch echt dat de mensen niet alles wat in deze topic gezegd wordt als waarheid zien!

 

Ten eerste de paddo's. Tegen het einde van een paddo trip verander ik in een soort van filosoof. Klinkt heel wazig, maar ik snap alles. Van dingen waar ik persoonlijk me bezig ben tot de hele maatschappij. Het lijkt wel als of het mijn empathisch vermogen versterkt wordt, terwijl ik tergelijkertijd afstand kan nemen van situaties om ze in een totaal andere invalshoek te bekijken. Het gevolg hiervan is dat ik een veel helderder inzicht krijg in dingen die mijn leven bezighouden. Dus voor mij geld het zeker dat paddo's mijn kijk op het leven kan beinvloeden. Ik heb nog niet zoveel ervaring met lsd het het nu zon 2 keer gedaan. Geen zware trip maar gewoon 1 zegeltje. Tot nu toe vond ik het veel op paddo's lijken. Het was wel iets intenser maar ik had ook maar een kleine dosis genomen. En ook bij deze 2 ervaringen kreeg ik weer dat inzicht.

 

Voor paddo's lsd en andere tripmiddelen geld dat je het maximaal 1x in de maand kunt doen. Dit is zodat je de ervaringen die je tijdens je reisje hebt meegemaakt voor jezelf moet verwerken. Vind je het eng om paddo's te doen, dan is mijn raad doe het NIET! Verdiep je er eerst in, lees veel tripreports en probeer het dan! Een gouden regel bij het trippen op elk middel is dat je je over moet geven. Probeer je nergens tegen te verzetten, maar laat je meenemen op reis. Probeer het zo te zien dat je een ervaring rijker wordt, en ook inzicht zal krijgen in dingen. Het kan natuurlijk zo zijn dat je geconfronteerd wordt met dingen die je eigenlijk niet wilt weten, of zien. Ook hier weer geld laat het over je heen komen en leer ervan. Op deze manier is elke trip leerzaam, en bestaat een bad trip eigenlijk niet. Als je, je goed verdiept hebt in paddo's en je wilt het gaan doen, dan kan ik je aanraden om te beginnen met phillosefer stonens ook wel truffels genoemd. Deze hebben een vrolijke maar ook bestuurbare trip. Hierdoor kun je weer ff met beide benen op de grond komen en weer serieus zijn als het moet. En begin dan gewoon met drie kwart portie. In de smartshop heb je trouwens ook mensen die verstand van zaken hebben, en het ook leuk vinden om je te helpen.

 

Er werd ook gezegd hier dat lsd voor altijd in je lichaam zou zitten en dat het puur chemische troep is. Dit is klink klare onzin. LSD heeft het menselijk lichaam binnen acht uur na innamen al verlaten. LSD is trouwens semi synthetisch. Het wordt gemaakt van een schimmel die op koren voor komt. Uit die schimmel wordt een bepaald zuur geisoleerd -> dat is dus lsd.

 

vrede,

 

bibbermans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...