Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Johan V

De Beste Manier Gebruiken, Zonder Tabak, Hoe?

Recommended Posts

Weten jullie dat?

 

Ik heb al een paar keer een Smoke Bubble gebruikt, maar dat lijkt niet te werken.

Misschien moet ik ff versere wiet halen, deze ligt al even.

 

Maar als dat ook niet lekker werkt, hoe kan ik dan lekker genieten van wiet?

Puur roken is een beetje zwaar, kan ik me herinneren.

Vroeger deed ik dat nog wel eens....

 

Maar nu, na 10 jaar elke avond -keurig maar 1- te roken, stopt mijn vriendin met roken.....welja! Heel goed juist, maar ik heb geen peukie meer.... :verrygood

 

Dus......hoe kan ik ook genieten, zonder het peukie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misty_666

klik maar op de link, het wordt online verkocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben ook wel errug benieuwd! Mensen die dit roken laat t ff weten:D.. Is t überhaupt te roken? Daar staat nml niks over op de site:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil graag iedereen waarschuwen voor knaster. Bah wat is dat een kutspul.. Ik heb t ritueel verbrand na een half uur van die wiet er weer uit proberen te zoeken. T was zo vies dat we de twee tulp los hebben gehaald en de wiet gesorteerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Puur roken is een beetje zwaar, kan ik me herinneren.

ik rook ook altijd puur, omdat ik tabak vies vind... dus draai gewoon een duntje, en rook em bijv maar voor de helft op ofzo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook ook altijd puur :rofl Gewoon zorgen dat je droge wiet krijgt en zoals tijmen zegt dun draaien! Je wordt veel higher als je puurrookt :D

 

BTW, pure wiet in een blunt werkt ookt perfect! Helaas zit er ook nicotine in zo'n blunt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest boedha
ik rook ook altijd puur ;) Gewoon zorgen dat je droge wiet krijgt en zoals tijmen zegt dun draaien! Je wordt veel higher als je puurrookt :P

 

BTW, pure wiet in een blunt werkt ookt perfect! Helaas zit er ook nicotine in zo'n blunt :D

hier niet... http://www.kayalounge.net/cigar.html :D ga ik proberen als mijn planten klaar zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless
ik rook ook altijd puur :) Gewoon zorgen dat je droge wiet krijgt en zoals tijmen zegt dun draaien! Je wordt veel higher als je puurrookt :D

 

BTW, pure wiet in een blunt werkt ookt perfect! Helaas zit er ook nicotine in zo'n blunt :P

hier niet... http://www.kayalounge.net/cigar.html :D ga ik proberen als mijn planten klaar zijn

lijkt me idd relaxt boedha! ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...