Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

12 x Triple Cheese - Barney's Farm

Recommended Posts

die 2 grote bladeren bovenin per plant kun je weghalen evenals de onderste welke op de aarde rusten

En kom op met je koppie !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat weet ik @al green :) maar ik ga pas blad weg halen over een week of 2 als de eerste toppen beginnen te komen het zit nog niet in de weg

de zij takken beginnen er nu tussen uit te groeien ik wil de planten nu niet gaan stressen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 ste week 12/12 ik heb de plant links onder ze kop er af getrokken .

 

Edited by the-choca
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice greens bruh !:shifty:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ty Collie  ik heb ze gistren maar ff een gewoon water beurtje gegeven zag bij 1 plant dat de punten te wit werden en iets gingen verbranden

dus kunnen ze ff weer op water dieet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the-choca

Netjes in de smiezen dus,goed man houd ze onder de duim he?:lol:

Ze zien er heerlijk uit namelijk.:P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog wat foto s van kleine tent van de 2 auto s in de groenen bak kan ik al zegen dat de rechter plant op zeker een man is en als ik goed heb gezien is de anderen vrouw trek ik eum op tijd er uit die man misschien nog wat stuifmeel pakken paar topje s bestuifen we zien wel  .

small.P3150133.JPG.1d609283237d06d6fa933

small.P3150135.JPG.537875fe8dfc178b5535c

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben in de tussen tijd allemaal 2 x 1 liter schoon water gehad 

vandaag heb ik ze 20 ml bio bloei voeding en 20 ml bio boost op 10 liter water alle potte water naar behoefte gegeven

had nog een ferto meter in de grond gedaan geef orange soms groen we vertrouwen er maar op :)

en morgen ff het manntje er uit trekken die heb er zin in :)

 

 

 

Edited by the-choca
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 2 stekje s hebben wortels  van de week ff in een potje grond zetten

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou we zijn op week 2 bloei aan gekomen het is best wel spanned nu wat gaan de planten doen :head_hurts_kr:

small.P3220133.JPG.cc53c4ead32f9ba2ed9b6

small.P3220138.JPG.b641d8373c58c053af524

de auto flower heb al wat Topvorming

small.P3220141.JPG.3617a87c379d7d349fa5b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice zo twee tenten. Ze zien er super gezond uit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zeker @Fearghus maar ik vind ze iets te groen volgende keer wat minder vega voeding geven
het is altijd testen en een schema volgen als je met iets nieuws begin normaal meet ik ph en ec ze zegen
dat je niets hoef te doen gewoon leiding water of leiding water met voeding + booster + wortelstimulator
voel me beetje stuurloos nu :) we zien het van zelf wel ze zegen dat je niet kan overbemesten met bio voeding
maar toch doe ik nu om en om water geven of met de laagste dossis bloei voeding
week 3 t/m 5 vind ik altijd erg spanned de bud vorming moet komen hopen dat je er geen balleu plante er tussen heb zitten
wat ik niet zou verwachten van deze seed breeder maar toch er kan nog van alles gebeuren trips spint meeldouw enz  
ik ga iedergeval me best weer doen en we zien volgende week wel weer ik hoop dan wat topje s te kunnen spotten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja dat zeggen ze. Van mij zijn het autoflowers, die zijn gevoeliger. Eerst had ik 0,5 plagron alga grow gegeven ipv 4ml zoals ze aanraden. Maar  direct verbrande puntjes. 

Nu staan ze goed in bloei en zijn ze te licht en wat geel blad, ik denk dat ik vanavond laat of ten laatste morgen avond terug water kan geven, dan zal ik 1,5 plagron alga bloom geven ipv de aangeraden 4 ml. Voor 2 durf ik nog niet echt gaan. Eerst ff kijken hoe ze hier op reageren. Ben die voedinglijnook nog niet gewend, en auto's zeker niet. Dus is er zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook een ronde gedraaid met plagron voeding en grond van plagron met auto s planten ik gaf 1 ml per liter water

eerste 2 weken groei en wortels stimo enzyme ging wel redelijk alleen vond ik dat ze wat aan de kleinen kant blijven

normaal had ik hesi voeding gaf ik ook heel de oost voeding ik heb de laaste tijd alleen maar auto s gehad

het is uniek dat ik een normaal soortje  neer zet :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben hun voeding gekregen 1,5 ml, ik zal ff kijken wat er gebeurd, binnen twee dagen terug water. De CC begon echtvwel te snoepen van haar bladeren, bij de volgende beurt ga ik 1 ml geven. Zal beetje van de planten afhangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke :) ja het is nu afwachte wat er ga gebeuren maar ik denk dat ze de voeding wel kunnen gebruiken

jij heb ook niet zo veel planten staan dan is het ook wel te doen wat apart water maken
doe jij trouwens je ph wel afzuren ? of meet jij ook niet s ook gewoon kraan water niet zonder voeding ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moest vandaag water geven heb ik gelijk bij al de planten 3 tot 4 lagen van de grote bladeren verwijderd .

en de plante water gehad met alleen 5 ml wortel stimo op 10 liter water.

small.P3240157.JPG.6b502c7b3e85d2b183ee7

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat Is dan weer het voordeel van regular. Ik zou het ook willen doen, maar  aangezien het auto's zijn, zou dit de groei teveel vertragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja @Fearghus bij auto s is het ook niet echt nodig het leg er aan wat voor soort je heb .

en hoeveel ruimte je plant heb bij indica soortje s moet  je meestal wat blad weg halen .

om licht in je plant te krijgen soms is het net een bos sla .:dope:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 3 bloei het auto manntje heb ik weg gegooid had niets wat ik zoek .

small_a1.JPG.0a8bdefd504626ab0f6feaa2f3c

small_a2.JPG.27efcbafbdb27e76a4c6a7b0bc4

small_a3.JPG.dc5ff7e0f56b7594f7e39dcf6ca

small_a4.JPG.c76d167989d7b6415f04c558547

small.P3290203.JPG.8a45532bc00b643d7eacc

 

Edited by the-choca
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 4 bloei de 2 achterse planten beginnen wat geler te worden ik ga ze straks weer een voeding beurd geven .

small.P4040269.JPG.45f5aee3877690a4bafe7

small.P4040268.JPG.20a4707e6cfbc332514c9

small.P4040271.JPG.ad5c16082c59f78803131

small_wdhA.jpg.025347557195730f00ec6d9cb

small.P4040273.JPG.7ecbfb645c114acda3a48

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/24/2019 at 11:59 AM, the-choca said:

oke :) ja het is nu afwachte wat er ga gebeuren maar ik denk dat ze de voeding wel kunnen gebruiken

jij heb ook niet zo veel planten staan dan is het ook wel te doen wat apart water maken
doe jij trouwens je ph wel afzuren ? of meet jij ook niet s ook gewoon kraan water niet zonder voeding ?

Hey sorry kerel, ik had geen melding gekregen van uw respons. Deze ronde gewoon kraanwater. Maar na de zomer ga ik bij mijn volgende binnenkweek me toeleggen op ph. 

Ik zuur niet af en door dat het auto's zijn gaat alles best snel en heb voorlopig maar een paar keer voeding gegeven. Eigenlijk had ik het liefst om en om voeding gegeven. Maar doordat ze eerst niets vroegen en nu af en toe. Kan ik er niet echt een schema of regelmaat inhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja @Fearghus ik dacht al dat je het niet gezien had ;)

als je ff niet te veel geld uit wil geven voor ph meter ff op bol.com kijken daar had ik hem ook vandaan voor de prijs hoef je het niet te laten

https://www.bol.com/nl/p/ph-meter-digitaal-aquariummeter/9200000055265925/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=juCO96kxHrVtmbRG5UxBtA.1.7.ProductImage

en een EC meter is ook altijd fijn om te hebben dan zie je precies hoeveel voeding je in je water heb zitten .

https://www.bol.com/nl/p/digitale-ec-tds-en-temperatuur-meter/9200000058717958/?suggestionType=typedsearch&bltgh=uWpsz8SCU5finEwWaXxJyw.1.19.ProductImage

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

small_wdhA.jpg.025347557195730f00ec6d9cb

hoeveel weken voorgroei heeft deze plant gehad en in wat voor een pot staat deze plant? en welke week bloei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...