Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Feminized

Raad Gevraagd Mbt Terminale Patient

Recommended Posts

Ik kan alleen informatie geven, ik kan geen account voor je aanmaken en het ook daadwerkelijk doen. Je schrijft dat het allemaal dringend is voor een terminaal persoon.

 

Je weet nu waar je hoogwaardige CBD pasta kan halen. Als een FB account aanmaken een te groot obstakel is, dan weet ik het ook niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt iedereen voor de info!

x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook op de website van VMO veel terugvinden.

 

Ben je al bij de dokter geweest voor het op recept krijgen?

 

Gaat je zoveel omwegen schelen.. gewoon bij de apotheek bestellen en netjes helemaal legaal en zonder poespas bij je aan de deur geleverd door een bode :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met deze ***zooi, hopelijk werkt het wat verzachtend zodat jullie nog een beetje kunnen genieten van de tijd.

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de VS zitten veel patiënten in niet-medicinale staten aan de Kratom als pijnstiller.Hopelijk is dit wel legaal in België, anders gewoon online te bestellen via Nederlandse sites.

Net als Weetje eerder schreef kan je beter goeie Marokkaanse of LIbanese hash gebruiken & de olie zelf gaan maken Alcohol is toch goedkoop in België tov Nederland.Sterkte verder & laat FB maar zitten, word je ook niet wijzer van.Trouwens als de betreffende persoon al terminaal is, heeft chemo ook geen zin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dubbel gepost, zie post hieronder

 

excuus :innocent:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een tijd geleden is in BE een (ziekenhuis) apotheek wiet ingevoerd meende ik opgepikt te hebben.

 

Medcan zou een optie kunnen zijn en is gericht op BE omtrent medicinale cannabis aanvragen, ik kende dat niet anders had ik je er vorige week al naar verwezen.

 

Voorschrijven zou bij (terminale) kanker geen probleem moeten zijn.

 

Zie ook dit filmpje

 

Ik verwijs niet graag naar apotheek wiet of olie maar in geval van nog niet uitbehandeld doe ik dat wel om de patient een boel discussie met behandelaars te besparen.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

superbedankt voor de info!

x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...