Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kachel

Hps 200 Watt Vsa

Recommended Posts

ik zou voor een bal evsa 400 watt gaan paar 10jes erbij , dingen gaan jaren en jaren mee.

Ik houd het gewoon bij deze, aangezien het geen jaren mee hoeft te gaan maar 1 jaartje maar.

 

Ik zit met een dilemma. Ik kweek gewoon in een kamer onder een 400 watt hps. Daarom dat ik me afvraag of ik een grote filter / afzuiging nodig heb. Ik snap dat bijvoorbeeld een softbox veel beter is, maar het gaat maar om een paar rondes die gedraaid gaan worden (+- 1 jaar). Bijvoorbeeld deze set is super goedkoop. Of Deze van Ruck lijkt er al meer op qua grootte.

 

Aangezien het maar een kamertje is van +-125 m3, zou die van ruck dat bijvoorbeeld genoeg zijn in combinatie met een rhino filter van 300m3? Of zou die eerste set al voldoende zijn? Er staan dus tot 150 watt, maar aangezien ik in een kamer kweek hoeft er niet veel warmte afgevoerd te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon niet op je afzuiging bezuinigen, + je filter moet een slag groter zijn als je afzuiger.

Als je allebei nog moet aanschaffen kan ik je deze aanraden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de filter en afzuiging moet ik nog aanschaffen. Bij die je me aanraadt betaal je weer 120 euro, en dan heb ik nog nieteens een filter. Dat budget heb ik niet, en het is ook maar voor 1 jaartje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je krijgt er juist wel een filter bij die normaal al 80 euro kost, ik heb de zelfde fout gemaakt door ze apart te kopen en dan betaal je uiteindelijk meer.

Met zo'n goedkoop setje wat je zelf linkte ga je geheid een probleem krijgen met de temperatuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xell, mag ik je heel erg bedanken, ben heel erg moe en heb er overheen gelezen, dit is precies wat ik zocht. Bedankt man!

Alleen een vraagje, er staat bij zonder kabel? Wat voor kabel is dit? Dit is toch gewoon stekker in het stopcontact en gaan neem ik aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes dat zal deze kabel zijn (denk ik) geen ervaring mee bij mij zat deze er al aan toen ik hem kocht, maar zoals ik zei ik heb ze apart gekocht (afzuiger en filter). Is trouwens echt een super afzuiger!

 

Trouwens als je echt een leek bent met twee linkse handen dan zou ik die kabel bij dat setje bestellen en vragen als de mensen van greensell het voor je willen aansluiten aangezien hun een hart voor de klant hebben zou dit geen probleem moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, dan ga ik dat doen, want anders zet ik mezelf onder stroom. Ik ga een grote bestelling plaatsen, dus ik denk dat ze me daarmee dan wel willen helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...