Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dromex

Mijn Kweekje!

Recommended Posts

@ Dromex :

Ik heb je niet voor niets cocos aangeraden als medium,aangezien een beginner geen maatbekers water per plant wil gaan afwegen.

Aarde verzuipt gewoon zo makkelijk als beginner,dat ik jou die ellende maar heb laten overslaan Dromex :lol:

Opgewaardeerde cocos is the way to go>>

 

Dus Lo-pro....... als je last hebt van inertie moet je meer vezels eten,of gewoon compost bij je cocos tiefen voordat je gaat planten(niet te moeilijk denken)

 

 

Jah Bless!

 

Ben druk en alweer lang niet bij dit topic geweest (ben aan het herlezen) but indeed Collie; you're right. Cheers!

Edited by Lo_PRO
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies. Ook probleemgevallen kunnen nog wat opleveren, al is t maar een beetje kennis/ervaring voor de volgende ronde.

Als je nou een hok vol van die dingen had was t wat anders, maar deze eet toch geen brood dus lekker laten staan! :)

 

Zeker bij een (royaal) hok vol zijn een paar enkele probleemgevallen handig, sterker nog, ik probeer juist een paar probleemgevallen te creeren.

Paar plantjes waarbij je onder- en bovengrenzen (beetje) forceert, zodat je precies weet wat je voor de rest aan het doen bent.

Dit is een (laten we zeggen klein) offer met uiteindelijk meeropbrengst.

Kweek zelf op een paar ruime meters, tegelijkertijd commercieel met een vette Indica, maar nooit een Euro besparend op welke investering dan ook, die de kwaliteit ten goede komt.

De "investering/opoffering" van testplantjes die dus verloren mogen gaan hou ik op een zeer hoge ruime 5%.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20170327_173729.jpg

Iemand die de reden weet waarom die plant opeens heel dunne bladeren maakt en er geen kleur verschil te merken is aan de bladeren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat die waarschijnlijk meer sativa trekjes heb?

Geen zorgen maken ziet er prima uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat die waarschijnlijk meer sativa trekjes heb?

Geen zorgen maken ziet er prima uit!

oke bedankt ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dromex :

Zeg er dan ook even bij dat het Auto Pineapple Express is ;)

Want die strekken best onder alleen hps.

Met T-neon wacht je simpelweg tot de strek eruit is,en verwissel je dan pas de buislamp naar 2700K

Voorgroeien doe ik eigenlijk altijd onder 9500K,dan word alles supercompact.

Alleen T-neon brengt wat minder op per watt dan HPS,maar sommige mensen vinden T-neon wiet weer beter smaken.

Lekker verwarrend he..... :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dromex :

Zeg er dan ook even bij dat het Auto Pineapple Express is ;)

Want die strekken best onder alleen hps.

Met T-neon wacht je simpelweg tot de strek eruit is,en verwissel je dan pas de buislamp naar 2700K

Voorgroeien doe ik eigenlijk altijd onder 9500K,dan word alles supercompact.

Alleen T-neon brengt wat minder op per watt dan HPS,maar sommige mensen vinden T-neon wiet weer beter smaken.

Lekker verwarrend he..... :whistle:

ja best wel ik weet nog niet echt veel af van de lampensoorten en effecten ervan :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...