Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ikweetwelwat

Wing1200 Verse Lucht

Recommended Posts

Waarschijnlijk een hele domme vraag maar als ik een wing1200 in een garage ga neerzetten, hoe komt deze dan aan verse lucht? Er zijn namelijk geen externe slangen nodig in die kast en verse lucht komt via 8 lichtdichte gaten binnen. Die garage moet dan toch van tijd tot tijd luchten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die lucht komt van buiten de kast he... Daar moet ie wel aangeleverd kunnen worden. Vanuit kieren, gaten, andere ruimtes... en op de juiste temperatuur zijn.

Luchten, dat zou helpen maar lijkt me geen optie. De gebruikte lucht moet afgevoerd worden, naar buiten of een andere ruimte. Niet hergebruiken of ik weet niet wat :bier

 

Voordat je 2000 poepeuro's voor een kast neertelt. Misschien eerst n basiskennis van het kweken kweken? Dan kies je vermoedelijk spullen die bij jouw situatie en filosofie passen, met grotere kans van slagen, iedereen blij.

 

Ik wil niet mopperen, maar ik begrijp niet waarom je dit soort vragen stelt. Domme vragen wil ik het niet noemen, maar ik reageer dr niet meer op. Ga gewoon lezen, aantekeningen maken en doe je naam eer aan. En je misschien even voorstellen zoals Helvetica je een maand geleden al tipte?

Edited by JohnnyFlash
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat voorstellen is allang gebeurd, sinds dag 1 volgens mij al? Ik heb al heel veel gelezen maar ben niet de meest technische persoon. Daarnaast is het zo dat je op een gegeven moment zoveel informatie leest en ontvangt dat je een beetje de draad kwijtraakt.

 

Ik zie je commentaar ook niet als mopperen hoor. Jij geeft tenminste gewoon normaal feedback inplaats van andere wiseguy hier. Punt is dat ik gewoon de draad een beetje kwijtraak terwijl ik veel zin heb om te beginnen. Gtools zelf zegt dat het prima kan in een garage bijvoorbeeld waarbij je af en toe een deur open zet. Uiteindelijk is dat ook gewoon iets wat ik moet testen/meten maar ik heb de post gedaan omdat er wellicht al meerdere mensen tegen hetzelfde probleem aan zijn gelopen. Get topic staat ook niet voor niets in de beginner topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meten is weten maar er moeten wel veel kieren in zitten om genoeg verse lucht door te laten. Als je dan ook nog eens in die ruimte uitblaast is het niet te doen. Te vergelijken met zelf in een zak ademen. Doe het goed en maak gewoon netjes 2 gaten met een rooster, zowel voor aan- als afvoer. Aanvoer hoef je niet in de muur te maken, dat kan in de deur (scheelt je hakwerk) omdat daar geen slang aan hoeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiseguy he omdat je een opmerking krijgt dat je ogen misschien groter dan je maag zijn?

 

Misschien moet je niet alles geloven wat een fabrikant of leverancier je voorspiegelt en zelf wat wijzer worden :thumbsdown:

Een 1200 kast (met 800W aan licht) heeft een ruime aan- en afvoer van lucht nodig.

Je garage zou dus misschien wel kunnen maar dient dan wel aan deze vereisten te voldoen en niet veel mensen hebben zo'n garage.

Roosters in de deur klinkt leuk maar in de winter 28C + via dat rooster uitblazen valt niet op zeker :wave:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...