Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
susphine

3 Van De 9 Lampen Kapot Wat Nu

Recommended Posts

Ik heb garantie en het duurt volgens de bedrijf een dag of 2/3 om het te repareren en terug te sturen, daarbij te bedenken dat ik het ook nog moet verzenden. Dus laten we zeggen dat het gewoon bijna een week duurt.

 

Me planten zijn nu 6 weken oud, 4 staan in de bloei de andere beginnen pas net met bloeien verschillende strains. (autoflowers)

 

Hoelang kunnen me planten zonder licht, wat is het verstandigst proberen af te maken of terug sturen voor reperatie.

 

Mijn led lamp is 900w de eerste 3 zijn kapot hij heeft ook 2 schakelaars als je ze beide aanzet geeft die feller licht als ik eentje aanzet werken er bijvoorbeeld 2/3 en bij de andere schakelaar weer 4/5 ofzo heel raar. Hij is kort gezegt dus na de klote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is nou je exacte vraag?

 

Tis nu een heel warrig verhaal, waarbij de helft vd belangrijkste dingen ontbreekt.

Wat heb je, wat staat eronder, hoelang al enzovoort.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou snel naar de diy-store of growshop lopen voor een vervangings lamp hps, t5, tl,...

 

Voor de rest kan ik niet aan je verhaal uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon ff snel vsa,s scoren voor je lampen want neem aan dat niet je hele armatuur terug moet toch ? anders doe je daar snel wat spiegelkapjes bij, gewoon de goedkope want het is toch maar tijdelijk.

 

wat voor lamparmaturen zijn t eigenlijk dimlux?

 

en waarom in godsnaam autoflowers..

 

 

 

of gaat het om de BULB ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je hebt 1 led lamp? Met 9 leds? Niet 900 maar 90W? Of een zogenaamde 900W equivalent? Doe ns een link naar het produkt! Foto!

 

Die AFs kun je overal wel onder knallen. Maar ik zou eerst overleggen hiero, wat die lamp doet & hoort te doen.

 

[EDIT] Aha je hebt een SOL 900W waar 9 lampen van 100W inzitten zie ik. Van Hydrogrow? Of welk merk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok Dimlux gezien alle ellende daarmee.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als k t goed begrijp gaat t om 1 armatuur met 9 leds waarvan er nu 3 niet werken. En nu is je vraag hoelang je planten zonder licht kunnen omdat t een week duurt voordat je m weer inbezit hebt..

 

Je planten kunnen dus niet zonder licht.. een oplossing zou dus zijn om dr een weekje paar tl s ofzo boven te hangen.. en tsja je kan ook gewoon de led weg doen en gewoon hps erboven hangen maarja dat zal tegen t zere been zijn van de led growers.

 

Dus doe je ding suc6

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...