Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Snooplion

Autoflower Bleucheese 2Dex Buiten

Recommended Posts

Ik ga dat ff researchen, ik bedoel als ik van al mijn bladeren stammetjes en knip afval nog een paar ML olie kan maken doe ik het!

Ook is het gewoon leuk om mee te klooien!

zeker de moeite waard :vape: goodluck

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen heb ik vorige keer met men autoamnesias samen met een expert maat gedaan , en die sneed mijn derde vertakking die uit de 2 de groeide dus int midden weg met een scheermesje in een vtje , en er groeide bij 2 2 hoofdtoppen en bij eentje zelfs 3 :) maarja keuze ligt bij jezelf als je dit wilt doen , sids mijn trage groei doe ik het ook maar bij eentje en zal zien hoe die erop reageert :)

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat het zo goed werkte!

Nu wil ik mijn auto`s ook toppen! maarja ik heb ook die trage groei.. ik zie het allemaal wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat het zo goed werkte!

Nu wil ik mijn auto`s ook toppen! maarja ik heb ook die trage groei.. ik zie het allemaal wel.

Miss ook eens eentje proberen zoals ik , ik wou dat ik jullie eens kon tonen hoe ik het doe , want zie soms op youtube dat mensen dat gewoon afknippen , dat werkt ook en is makkelijker maar dan heb je meestal maar 2 toppen , ah alles komt wel goed , het koude weer is wat achter ons laat ze nu maar knallen onze auto meisjes

 

Peace

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nu ben ik benieuwd! toppen maar meer dan 2 toppen?! bedoel je niet dat je fimmed? dus dat je maar 80% van het topje afknipt?

Heb je 2 of meer toppen, minder stress dan toppen, maar ook minder stabiel/voorspelbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nu ben ik benieuwd! toppen maar meer dan 2 toppen?! bedoel je niet dat je fimmed? dus dat je maar 80% van het topje afknipt?

Heb je 2 of meer toppen, minder stress dan toppen, maar ook minder stabiel/voorspelbaar.

 

Idd :) , van die stress moet ik eerlijk zeggen heb ik nog niet veel van gemerkt :) , toch bij me planten in 2014 , ik had van 3 autoflowers iets van de 160 gram gedroogd :) eens proberen bij een van je plantjes , anders probeer ik wel eens een filpmje te maken als ik een van mij top en stuur ik dat door naar je zodat je ziet hoe ik het doe miss dat je dan eens kan vergelijken met wat je vind online , kvond et ook vreemd toen men maat dat eens deed maar het had wel super resultaat opgeleverd :) , ow en snoop mijn planten waren vandaag weer eens goed bijgekomen :) een van de kleintjes is al aan zen 2 de vertakking en men nladeten zijn een cm of meer gegroeid sinds gisteravond :) jeeeppaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ik denk dat ik dan al te laat ben, denk dat ik het maar even laat dan voor nu!

image

image

image

 

links achter in staat me white widow die heb ik na het ontkiemen gelijk buiten gezet en me anderen twee tog ff voor het raaam sterk laten worden kijken wat er gebeurd dit weekend heb goed gedaan met het weer voor me planten heb ik het idee ze kunnen nog wel wat groter want ik denk dat de groei tijd bijne wel aan ze einde is als ik moet geloven wat er bij aangegeven staat of heb ik dit verkeerd ik ben in ieder geval wel tevreden hoe het nu gaat :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ja idd dat zou er zo maar es kunnen kloppen ja .

en achter het raam af/aan sterken wel kijk uit met het pinksterweekend met de pet op huilen wat piet en knmi ook .

maar is een onkruid.

en twee toppen van de stress nu was van de fimm of lst toppertjes .

en barberque weer een achtenhalf in de partytent als gerookte haringen naar buiten in de ton .

geloof niet verkeerd dat je aan het einde met het weer :o

met de pinkster

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ja idd dat zou er zo maar es kunnen kloppen ja .

en achter het raam af/aan sterken wel kijk uit met het pinksterweekend met de pet op huilen wat piet en knmi ook .

maar is een onkruid.

en twee toppen van de stress nu was van de fimm of lst toppertjes .

en barberque weer een achtenhalf in de partytent als gerookte haringen naar buiten in de ton .

geloof niet verkeerd dat je aan het einde met het weer :o

met de pinkster

:vape:

 

oke of ik heb veel te veel gerookt of de nl taal in aangepast ik begrijp je niet sorry :Phahaha :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha onze macerror praat altijd in een speciale taal :) haha miss moet je meer roken om het te begrijpen xD , Wel ik heb eens gebeld naar men maat die veel weet van kweken en hij zij ook dat je van de aaggeven groei en bloei en oogsttijd dat oo de site of verpakking staat niet veel moet aantrekken , zoals bigmart of vakman zei . Iedereen heeft andere grond , omstandigheden , weer , voeding etc dus het is onmogelijk dat ik en jij bv hetzelfde zaadje op dezelfde tijd zou oogsten , plus niet vergeten ook in bloei groeit je plantje nog enorm , mijn plant was in beginnvan bloei ( in 2014) ongeveer 35 cm en op oogstdag 67 cm dus ze groeien nog bij bloei ook hoor :) , anders zou mijn eerste 2 grote plantjes zogezegd klaar zijn op 16 juni xD dus binnen een grote maand en ze zijn amper 10 cm nu dus dat zou me verbazen xD denk dat ze door het koud weer 2 weekjes agter lopen , btw mijn 3 kleintjes van 8 dagjes later de ene is al evengroot als mijn grootste :) en de nl is met zen derde takking bezig nu lijkt wel de sterkste op dit moment , alleen zijn zen 2 de vertakking blaadjes wat geelig en harder

 

Grts snoop je planties lijken lekker , binnen weekje of 2 gaan die lekker hard ruiken xD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aii ai ff een vraagje tussen door zoals je op de foto zie bij me plant de onderste blad begint op het puntje beetje te verkleuren is dit erg ik heb ergens gelezen dat dit niet erg is bij de onderste bladeren alleen zou graag weten wat ik fout doe ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke snoop het eerste 1vingerig blad,die hebben het bij geen ene plant van mij over leeft,hoef je je niet druk over te maken

 

Word leeg getrokken door de plant of je hebt er wat water op geknoeid ze zijn niet voor belang van de plant

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja e die overleven het nooit mag xl

Edited by mister xl
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

is wat te nat geweest denk ik .

die horen echt nog lang niet te vergelen .

watergiften is het moeielikste van alles .

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal dan wel ik heb zo mooie pomp sproeier maar blijkaar gaat dat nogsteeds fout haha

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon iets meer geven denkek en is rap opgelost .

ze zien er nice uit , heb je al geurtje van je plantjes ?

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bleucheese


Bleucheese


Bleu cheese


White widow


Bleu cheese


even me laatste fotos hierzo incl 1 white widow ik heb weinig tijd vanwege een verhuizing het weer is wel slecht de laatste tijd helaas laat me weten wat jullie er van denken :j :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er goed uit man!!!

neem int vervolg die bb code langs je foto's in je album,dan staan ze er direct groot :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er zalig goed uit man :)

Mooi kleur en mooie leaves :)

You will enjoy that shit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoooyooo ondanks de drukte wou ik tog nog even melden hierzo dat ik vandaag me "tent" als je het zo mag noemen openmaakte en der voor het eerst een goeie geur mee kwam een sterke geur eigenlijk ook :P dit maakt me dan wel weer vrolijk hahaha morgen of over morgen weer paar nieuwe fotos denk ik ik hoop dat het weer ook weer wat beter word nu maar een dikke rollen en potje fifa haha Rusthaaaaag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk om te zien dit, Ik zie dezelfde genitica echt in mijn plant. Ik post vrijdag weer wat foto's

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...