Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

triforceNL

7Xbig Budd Fem. 5X Northern Light Fem. 5X Master Kush

Recommended Posts

Staan er goed bij... :verrygood

Je hebt ze alleen wat te diep gepoot naar mijn smaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks, ja omdat ze nogal beetje gestrekt waren in het begin, zo hopelijk zijn ze wat steviger aangezien t flinke bosjes moeten worden :P

 

Luchtvochtigheid rond de 80%

Temperatuur 27.3/28.2

Ik wil ze tot woensdag ff door laten wortelen en erna over op 12/12 met bloei hps lamp , hebbe ze 2.5 weken voorgroei gehad moet genoeg zijn toch :)? Tips of aanvullingen zijn welkom :) enjoy ur Day!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was dus bezig met overpotten, en tot mijn schrik bewoog iets in de grond , ik keek nog eens en 3x raden wat in een 50L lightmix van biobuzz zat???

 

gallery_41730_17324_1069384.jpeg

 

Ben benieuwd of iemand dit ook ooit heeft meegemaakt , kan het nog altijd niet geloven, zal hem wel.netjes in de natuur uitzetten maar vond het wel wazig hahahah greeetzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, dat soort verstekelingen heb ik nog nooit gezien in mijn lightmix zakkies!

En ik heb toch genoeg van dat spul verstookt het afgelopen jaar...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik stond er ook van te kijken maar hij kwam echt uit de zak , hoop dat t geluk brengt :P op een leuke oogst :)

 

Ik zet ze donderdag 12/12 zal dan over een weekje nog eens posten, wanneer raden jullie aan om ook bloei voeding mee te geven?? Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed vers uit in je tent :dope:

en dat in je zak is wel heeeeeeel appart ja ,arm beestje..

succes alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel nog kechich, hier weer een foto update bij 3weken bloei

 

Heb nu 400ml water gegeven ieder , normaal gaf ik om de week neem aan dat ze nu meer drinken toch? Iemand tips altijd welkom!

 

gallery_41730_17324_1292126.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het verschil tussen je laatste twee fotos voor 25 dagen groei/bloei wel wat weinig hoor. Het zijn sowieso wat ielige plantjes gebleven terwijl je ze al in de bloei hebt gezet. Nu blijft het met zo'n HPS foto altijd moeilijk oordelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja er zijn een aantal die een weke achter liggen dus 5 zijn er die 1 week bloei achter liggen sommige zijn dikker dan de andere gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...