Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mister xl

2 Planten In Een Scrog

Recommended Posts

hoi ,

paar daagjes verder ma een tussen updatje zullen we het maar noemen,laten we beginnen met de auto flowers ze gaan lekker als je goed op foto's dalijk kijkt zie je allemaal zwarte puntjes, ziekte ? nee een strond vlieg die me al 4 dagen de planten aan het vol schijten is krijg em niet gevangen de fucker ,verder drinken ze goed en groeien als kool niks aan doen dus, op na de scrog deze hebben een groei spurt te pakken ik krijg het niet meer weg gewerkt op net,ma stuk eraan geplakt helaas moet het konijnen hok van me vriendin er aan geloven wat pech deuren weg, zal wel morgen de tering uitbreken als ze het ziet , verder drinken de dames goed en staan er groen bij geen ziektes op rare fratsen eeeeeen dat was weer tot de volgende keer lieve Kijk buis vriendjes

 

xl

gallery_35793_18777_1572256.jpg

 

 

gallery_35793_18777_3604767.jpg

 

 

gallery_35793_18777_190418.jpg

 

 

 

 

gallery_35793_18777_2726447.jpg

 

 

gallery_35793_18777_1638200.jpg

Edited by mister xl
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt vet uit die scrog van je XL! Ga ik zeker volgen en gebruiken bij mijn scrog opstelling in het volgende seizoen. Ook zeer benieuwd wat je opbrengst gaat zijn eigenlijk. Keep up the good work!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit hoor :-) strakke actie van het konijnenhok :lol: hoop dat je vriendin vergevingsgezind is ;-).

 

Greetz red

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

tijdje geleden ,laatse weken druk gehad met verbouwing in het huis , te weinig tijd gehad voor de scrog dat is ook wel te zien, laten we eerst met de auto flowers beginnen 5 stuks in een 5.7 liter pot is overkill drukke boel het ligt allemaal om op mekaar te zweten waardoor enkelen verbrand blad hebben op gelopen , 1 man is als gespot en verwijdert, op na de scrog zo als ik al aangaf weinig tijd gehad om te binden en de extreme regen van de laatse week helpt ook niet mee het staat veels te nat waardoor het gaat schieten , de lange uitschieter geef ik deze week en knakje en wat ik nog kan binden bind ik nog, plant word wat lichter van kleur , normaal vul ik 20cm met nieuwe grond bij maar de kuipen zijn tot boven door geworteld valt niks af te graven , dus geef ik ze ieder 5 buffertabs en nog wat fishmix, verder geen last van ongedierte of andere shizzzle, nog wat pics

 

xl

 

gallery_35793_18777_1567697.jpg

 

gallery_35793_18777_1257566.jpg

 

gallery_35793_18777_4155261.jpg

 

gallery_35793_18777_4232137.jpg

 

gallery_35793_18777_2689508.jpg

 

gallery_35793_18777_2756682.jpg

 

 

gallery_35793_18777_3716962.jpg

 

gallery_35793_18777_3716988.jpg

 

gallery_35793_18777_6607377.jpg

 

gallery_35793_18777_333433.jpg

Edited by mister xl
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee wat heb je dat netjes gedaan! ook mooi dat je dat stukje eraan plakt, ik moet helaas zorgen dat mijn kas dicht kan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit stel ik me dus voor bij een sea of green ziet er supper uit man. Beter het konijnen hok (waar is het konijn?) Dan de deur naar je kippenhok :-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier droom ik nou al jaren van....blijven oefenen dan maar :P

Ben zo benieuwd hoe de toppen eruit gaan zien.

 

Heb je je buurman nog gesproken hierover?

Edited by FarmahMan
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey farmahman, nee heb em niet erover gesproken maak wel es een praatje met hem, maar dit onderwerp komt nooit na boven , en geloof me het zijn struiken die kun je niet overzien , maja hij zal wel denken ik moet niet schijten waar ik eet , en niemand heeft er overlast van zijn grote tuinen bij mij en me buren en er is weinig stankoverlast

 

xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xl , Daar kun je idd niet meer onderuit, daarom vroeg ik het ook. Maar goed om te horen dat hij er niet moeilik over doet :)

 

Wat is eigenlijk de inhoud van je 3 bakken?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ farmahman 45 liter cement bakken van de gamma alle 3 , ze wortelen goed in de bakken de wortels zitten tot boven in, is geen vinger meer in de krijgen

 

xl

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi van de 5 autoflower zijn 2 wijven overgebleven staan al in de bloei , ma de bloei lampen erin gezet ,je ziet wat verbrande punten hebben te droog gestaan waardooor de ec is opgelopem ,als wat beter weer is gaan ze naar buiten, morgen wat meer over de planten in de scrog , nog geen tijd gehad om fotos te maken

 

xl

 

 

gallery_35793_18777_257137.jpg

 

 

gallery_35793_18777_3135184.jpg

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi, weekje verder ongeveer, planten groeien gestaagd door wat in het midden van de scrog zit valt niet meer te binden dat rem ik met een knakje, de zijkanten wat nog kan binden bind ik, de buffertabs en de fishmix doen hun ding de plant kleur weer mooi groen , heb eerlijk gezegt de nek vol van de groei , weet dat ze in de bloei nog aantal weken doorgroeien het x aantal weken van de planten weet niet we gaan het zien als goed is gaan de planten ongeveer dikke 10 dagen in de bloei schat ik, vorig jaar ging de sugar punch ook ergens volgende week in de bloei , pluk afentoe wel es paar slakken van de planten af maar het is echt minimaal ze richten geen schade toe, wel weer alles vol zitten met sprinkhaan jongen maar die doen ook niks het is hele dierentuin maar niks richt schade toe , nog wat foto's

 

Xl

 

gallery_35793_18777_6884570.jpg

 

gallery_35793_18777_3097914.jpg

 

gallery_35793_18777_1637256.jpg

 

 

gallery_35793_18777_7754825.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er lekker uit man holy crap xD

Dat word een lekker oogstje , mooi gedaan sir i salute You haha

 

Waarom heb de auto's niet apart gezet in een 11 liter pot

Zou je ook nog Monster auto's gehad hebben

 

Grts

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baksteen methode. Die ga ik onthouden. Erg handig. :D. Ziet er mooi uit zo. We gaan de weergoden maar gunstig stemmen voor de maanden sept/okt :D. Blijf volgen. Mooi verslag.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sjon zijn 3 verschillende soortje Links girl scout 8-9 w midden banana joint 9-10 w rechts super silver 10-11 w

 

@ kelso was puur een test de auto kijken naar de plant opbouw en hoe groot ze werden ging niet om de opbrengst gewoon alles in een pot laten ontkiemen

@ föhn bedankt man je hopen dat we nog goede nazomer krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi weekje verder, Ben maar gestopt met binden , geen zin meer haha de boel zal nog wel aantal weken doorgroeien in de bloei, paar mooie lange colas zijn ook niet verkeerd vrij weinig te vertelen het groei staat er groen bij pluk afentoe wat dood blad weg wat onder het net hangt , zo voorkom je dat je ongedierte krijgt, verder gaat het zen gangetje , merk wel dat de bloei opkomst is ze beginnen vies te stinken ,als de bloei er in komt zal ik nog wat dieven en wat blad verwijderen dat niet allemaal op mekaar licht te zweten , nog paar foto's

 

Xl

 

gallery_35793_18777_5724596.jpg

 

 

gallery_35793_18777_1164175.jpg

 

gallery_35793_18777_4518196.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er weer mooi verzorgd en groen uit xl, binnenkort lekker met een drankje op de schommel-bank genieten van een veldje met mooie toppen :-)!

 

Greetz red

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou daar ben ik weer in me vorige post zij ik ben gestopt met binden, nou het wil niet stoppen stond bijna 1 meter hoog op net vanmorgen was beetje te veel van goede dus ben maar gaan martelen en knakken en aan binden geslagen , Ben 2 uur bezig geweest in het midden van het net heeft nu echt de max bereikt heb gewoon 6 takken op mekaar nu gebonden lijkt wel het spel jenga , heb nu maar aan de ander zijkant ook maar net bij geplaatst om erop te binden is nu gevaarte geworden van 250x300 is beetje gekkenwerk aan worden nu, een ding weet wel voor mij geen super silver haze meer

 

xl

 

 

gallery_35793_18777_2360851.jpg

 

 

gallery_35793_18777_6025887.jpg

 

gallery_35793_18777_652323.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...