Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spongepot

3 Planten Met Bladproblemen

Recommended Posts

Ja oké dan moet je improviseren en er het beste van maken. McGyver maakte van een peperclip een straaljager dus dan moet jou dat ook wel lukken toch haha ;) De volgende ronde inderdaad een grotere afzuiger kopen dan ben je gelijk van het probleem af.

 

Had je de slangen toen wel lang genoeg gehouden met die S bocht? Er moeten echt duidelijke bochten in zitten anders kan het licht er doorheen.

 

Ik heb het zelf op deze manier gedaan:

 

gallery_44039_18039_2606356.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over biologisch / organisch / mineraal;

Weet iemand van jullie of Hesi aarde voeding biologisch of mineraal is?

Alvast bedankt voor reacties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

McGyver maakte van een peperclip een straaljager dus dan moet jou dat ook wel lukken toch haha ;)

 

Hahaha, touche ;)

Als de lampen zo aan gaan, ga ik er eens mee stoeien. Uiteraard met een aflevering van McGyver op de achtergrond ter ondersteuning :D

 

Over biologisch / organisch / mineraal;

Weet iemand van jullie of Hesi aarde voeding biologisch of mineraal is?

Alvast bedankt voor reacties!

 

Die vraag is ooit al eens gesteld, maar kan zelf het antwoord er ook niet uithalen :D

 

http://www.wietforum.nl/topic/103183-hesi-voeding/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is gewoon bio mineraal net als plagron bio.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, zojuist de dames bezocht. De toppen beginnen met de dag steeds meer op te zwellen! Yeah!! De indica's hebben denk ik nog een goede 3 weken te gaan. De sativa's wat langer. Zojuist een goede s-bocht gemaakt. Op het moment de lampen morgen uitgaan, zal ik eens kijken hoeveel licht er nog doorheen komt. Ik bedoel, mag er absoluut geen enkele straaltje licht doorheen komen, hoe minimaal dan ook? Echt helemaal 0.0%?

 

Offtopic: Wat ik me trouwens ook afvraag. Op het moment de lampen aanstaan, is de luchtvochtigheid tussen de 35% en 45%. Lekker laag dus. Echter, wanneer de lampen uitgaan, is dit tussen de 50% en 65%. Kan dit kwaad? Of maakt die 12 uur 35% - 45% alles weer goed? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luchtvochtigheid loopt op omdat de temperatuur daalt, kweekruimte iets warmer houden zou moeten schelen, of anders minimumsnelheid afzuiger iets verhogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een gemiddelde van 50% is normaal onder led denk ik want je waardes zijn prima,

 

Let alleen op de dikke indica toppen want daar ligt rot op de loer....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...