Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

PatronB

2X Mango Outdoor

Recommended Posts

Bij mij vandaag ook voor het eerst rot :thumbsdown:

Ik heb voor de zekerheid het één en ander aan toppen rigoureus weggeknipt, hopen dat ze het nog even volhouden aangezien de weersvoorspelling er voor de komende 2 weken een stuk beter uitziet! Sterkte er mee Patron, we gunnen het je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt hurpflurp, ik heb voor de zekerheid maar gewoon de 2 geïnfecteerde toppen weggeknipt.. Maar ik ga ervoor! we zitten bijna week 7 bloei dus nog maar even naar de eindstreep. De rechter laat trouwens ook al lekker de herfst zien.

 

Hier wat foto's na het weghalen van de rot:

 

gallery_40809_18160_552827.jpg

 

gallery_40809_18160_4851664.jpg

 

gallery_40809_18160_1798314.jpg

 

gallery_40809_18160_3863160.jpg

kaputt

gallery_40809_18160_309486.jpg

 

gallery_40809_18160_2328424.jpg

 

Heb van een stuk afgeknipte top waar de schimmel niet zat even wat microscopische foto's gemaakt. De trichomen zijn allemaal nog wat helder als je het mij vraagt..

 

gallery_40809_18160_61353.jpg

 

gallery_40809_18160_36172.jpg

 

gallery_40809_18160_28335.jpg

 

Nou maar hopen dat er geen rot meer komt ;)

 

greetz

 

Patron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmmmango :icecream:

Ik weet niet waar je woont, maar hier is het nog een paar dagen lekker weer volgens de voorspelling en daarna zie ik alleen maar regen in het vooruitzicht. Wannneer wil je gaan oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee Monti,

Ik woon in - dus idd paar mooie dagen op komst. Vandaag wel weer rot gevonden... Zit er aan te denken om zondag te oogsten, voor het slechte weer komt. Echter zijn er nog nul haartjes bruin dus ik vind het ook weer erg zonde..

 

Patron

Edited by PatronB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou je plaatsnaam ff weg editten nu het nog kan. Wie weet veranderen de voorspellingen nog, ik hoop het voor je. En ook voor mezelf en de rest van de buiten growers :D

Edited by Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Monti en gelukkig ging het om de provincie (maar je hebt gelijk, was niet slim)

 

Vandaag weer rot gevonden, maar laat me nog steeds niet stoppen want zeker 95% gaat nog altijd ongerot. Wat me wel opvalt is dat alle rot op de gescroggde plant te vinden was, terwijl de gesupercropte nergens last van heeft. Uiteraard weet ik dat dit te weinig is om te zeggen scroggen < supercroppen, maar het is wel enigszins merkwaardig niet?

 

Ik heb 2 weken geleden een ec meter gekocht op ali, maar die laat lekker op zich wachten. Als ie er niet is voor het weekend dan maar gewoon spoelen op gefülll -_-. Ben ook al gestopt met voeden en de rechter plant laat elk dag meer herfst zien, die linker heeft vandaag zijn eerste blaadjes geel laten worden.

 

Ik zit nu ook te denken wat te doen met de toppen waar de rot in zat, heb het zo goed mogelijk proberen te verwijderen maar 100% gaat gewoon niet. Is het veilig om er (na het drogen) een aceton+ether extractie op te doen? ik hoor het graag van een expert of iemand die het al heeft gedaan en goed ziek is geworden :P

 

Patron

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppen waar rot in zat zou ik gewoon weg gooien.. je hebt nog 95% goede toppen zeg je zelf... die 5% wie rot heeft lijkt me niet meer dan een normaal risico van buiten kweken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is zo rubberduck, maar het blijft pijnlijk om weg te gooien :lol:

 

nieuwe foto's van de trichoompjes anno dag 46 bloei:

 

gallery_40809_18160_30036.jpg

 

gallery_40809_18160_52281.jpg

 

Het is aan het komen i guess..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de toppen waar rot in zit volledig afknippen en dan de rot er ruim uitknippen. En dan lekker drogen en oproken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey patron.

Mooie planten man gaat lekker probeer ze zo lang mogelijk te laten staan dat ga je echt merken. Die bruine haartjes kunnen ook Door de kou komen dat heb ik ook en dat rare paarse blad heb ik ook. Zal er een paar foto's van maken zet ik in me album. Ik denk dat het komt omdat we een binnen plant buiten hebben gezet. Heel veel succes.

Gr vlinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die bruine haartjes komt door te hoge lv.. wat bedoel je precies met binnenplant buiten zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is mango een binnen plant dat kun je ook zien aan je toppen mooi compact weinig blad. Een buiten plant heel veel meer blad tussen de toppen en meestal ook niet zo compacte toppen. Succes met de laatste loodjes.

Gr vlinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mango is een buiten strain...

 

''Mango is a mostly Indica crossbreed with KC33 and our Afghani.

A real favourite amongst growers and smokers.

A beautiful plant with pretty buds and a very smooth taste. You’ll be fully aware that you have

a real compelling plant in your garden. Try this outside.

One of the best tasting strains in outdoor conditions.

 

Flowering time: 8 weeks

 

Outdoor harvest: October''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...